AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #1 Skrevet 2. november 2024 Kom plutselig igår kveld og fortsatt ikke bedre etter i natt. Klarer nesten ikke snu meg i senga eller komme opp av senga siden gjør så vondt på ene siden. Vet ikke om jeg burde strekke ut eller om det er best å være i ro? Har prøvd å strekke ut på mange måter, men ser ikke ut som det hjelper. Anonymkode: 6c765...163
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #2 Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kom plutselig igår kveld og fortsatt ikke bedre etter i natt. Klarer nesten ikke snu meg i senga eller komme opp av senga siden gjør så vondt på ene siden. Vet ikke om jeg burde strekke ut eller om det er best å være i ro? Har prøvd å strekke ut på mange måter, men ser ikke ut som det hjelper. Anonymkode: 6c765...163 Har du så vondt som du her påstår, så ringer du legevakten. Kunne aldri falt meg inn å begynne å skrive på kg dersom jeg hadde fått så mye smerter som du hevder her. Anonymkode: afce9...06b 2 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #3 Skrevet 2. november 2024 Jeg ville dratt til en kiropraktor eller naprapat med en gang. Jeg opplevde noe lignende, de verste smertene gikk over relativt fort, men noe gnagde baki der i evigheter. Gikk først på gruppetrening skulder i 6 måneder, uten bedring. Så var jeg til naprapat 2 ganger og det forsvant. Kunne spart meg 9 måneder med slit og fravær. Det er virkelig verdt å prøve før du tar andre grep. Anonymkode: 4cb95...4f2 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #4 Skrevet 2. november 2024 En fysioterapeut vil kunne hjelpe deg med denne låsningen. Anonymkode: 08d10...208
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #5 Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg ville dratt til en kiropraktor eller naprapat med en gang. Jeg opplevde noe lignende, de verste smertene gikk over relativt fort, men noe gnagde baki der i evigheter. Gikk først på gruppetrening skulder i 6 måneder, uten bedring. Så var jeg til naprapat 2 ganger og det forsvant. Kunne spart meg 9 måneder med slit og fravær. Det er virkelig verdt å prøve før du tar andre grep. Anonymkode: 4cb95...4f2 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): En fysioterapeut vil kunne hjelpe deg med denne låsningen. Anonymkode: 08d10...208 Så lett som det er å få time hos naprapat, kiropraktor eller fysioterapeut. Har ts vondt fordi her er et hjerteinfarkt el. Så er jo disse rådene virkelig gode. Anonymkode: afce9...06b 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #6 Skrevet 2. november 2024 Forsøk ibux hvis du tåler det. Går nok over i løpet av en ukes tid. Anonymkode: e1a63...44a
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #7 Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Forsøk ibux hvis du tåler det. Går nok over i løpet av en ukes tid. Anonymkode: e1a63...44a Du er klar over at smerter rundt skulderbladene er et typisk tegn på hjerteinfarkt hos kvinner? Ganske dumt å gi råd om å ta en ibux til noen på et forum som har sterke akutte smerter her i stedet for å ringe legevakt og forhøre seg. Anonymkode: ee741...710
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #8 Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Så lett som det er å få time hos naprapat, kiropraktor eller fysioterapeut. Har ts vondt fordi her er et hjerteinfarkt el. Så er jo disse rådene virkelig gode. Anonymkode: afce9...06b Hvor er det vanskelig å få time? De fleste har ledige timer man raskt kan få om man ringer rundt. enig i at ts bør kontakte lege, for en vurdering først. Tviler at det gjør så vondt når hun klarer å skrive innlegg her. Anonymkode: 56bfd...924
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #9 Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Du er klar over at smerter rundt skulderbladene er et typisk tegn på hjerteinfarkt hos kvinner? Ganske dumt å gi råd om å ta en ibux til noen på et forum som har sterke akutte smerter her i stedet for å ringe legevakt og forhøre seg. Anonymkode: ee741...710 Dette høres mer ut som en låsning enn et hjerteinfarkt. Anonymkode: 1f8b8...faa
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #10 Skrevet 2. november 2024 Har det vært hjerteinfarkt så hadde man seriøst ikke sittet på KG å spurt, men ring ambulanse istedet. Anonymkode: 8cd48...471
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #11 Skrevet 2. november 2024 Ring legen ts. Ikke risk livet i uvitenhet og du må uansett ha hjelp. Om du bor alene må noen komme til deg. Anonymkode: 02a56...bc6
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #12 Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Dette høres mer ut som en låsning enn et hjerteinfarkt. Anonymkode: 1f8b8...faa AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Har det vært hjerteinfarkt så hadde man seriøst ikke sittet på KG å spurt, men ring ambulanse istedet. Anonymkode: 8cd48...471 Det har dere faktisk ikke grunnlag for å vite. Det er da folk som går hjemme i dagesvis med hjerteinfarkt fordi det ikke har gått opp for dem at det kan være det. Derfor er det eneste rådet her som bør følges av TS, å først og fremst forhøre seg med legevakt sånn at helsepersonell kan gjøre en vurdering av TS sin tilstand, og ikke tilfeldige mennesker på KG. Anonymkode: ee741...710 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå