Gå til innhold

Fikk plutselig vondt bak i ryggen/skulderen på ene siden og klarer nesten ikke bevege meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom plutselig igår kveld og fortsatt ikke bedre etter i natt. Klarer nesten ikke snu meg i senga eller komme opp av senga siden gjør så vondt på ene siden. 

Vet ikke om jeg burde strekke ut eller om det er best å være i ro? Har prøvd å strekke ut på mange måter, men ser ikke ut som det hjelper. 

Anonymkode: 6c765...163

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kom plutselig igår kveld og fortsatt ikke bedre etter i natt. Klarer nesten ikke snu meg i senga eller komme opp av senga siden gjør så vondt på ene siden. 

Vet ikke om jeg burde strekke ut eller om det er best å være i ro? Har prøvd å strekke ut på mange måter, men ser ikke ut som det hjelper. 

Anonymkode: 6c765...163

Har du så vondt som du her påstår, så ringer du legevakten. 
Kunne aldri falt meg inn å begynne å skrive på kg dersom jeg hadde fått så mye smerter som du hevder her. 

Anonymkode: afce9...06b

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg ville dratt til en kiropraktor eller naprapat med en gang. Jeg opplevde noe lignende, de verste smertene gikk over relativt fort, men noe gnagde baki der i evigheter. Gikk først på gruppetrening skulder i 6 måneder, uten bedring. Så var jeg til naprapat 2 ganger og det forsvant. Kunne spart meg 9 måneder med slit og fravær. Det er virkelig verdt å prøve før du tar andre grep.

Anonymkode: 4cb95...4f2

• Liker 1
Skrevet

En fysioterapeut vil kunne hjelpe deg med denne låsningen. 

Anonymkode: 08d10...208

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg ville dratt til en kiropraktor eller naprapat med en gang. Jeg opplevde noe lignende, de verste smertene gikk over relativt fort, men noe gnagde baki der i evigheter. Gikk først på gruppetrening skulder i 6 måneder, uten bedring. Så var jeg til naprapat 2 ganger og det forsvant. Kunne spart meg 9 måneder med slit og fravær. Det er virkelig verdt å prøve før du tar andre grep.

Anonymkode: 4cb95...4f2

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

En fysioterapeut vil kunne hjelpe deg med denne låsningen. 

Anonymkode: 08d10...208

Så lett som det er å få time hos naprapat, kiropraktor eller fysioterapeut. 

Har ts vondt fordi her er et hjerteinfarkt el. Så er jo disse rådene virkelig gode. 

• Liker 1
Skrevet

Forsøk ibux hvis du tåler det. Går nok over i løpet av en ukes tid.

Anonymkode: e1a63...44a

Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Forsøk ibux hvis du tåler det. Går nok over i løpet av en ukes tid.

Anonymkode: e1a63...44a

Du er klar over at smerter rundt skulderbladene er et typisk tegn på hjerteinfarkt hos kvinner? 

Ganske dumt å gi råd om å ta en ibux til noen på et forum som har sterke akutte smerter her i stedet for å ringe legevakt og forhøre seg.

Anonymkode: ee741...710

Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Så lett som det er å få time hos naprapat, kiropraktor eller fysioterapeut. 

Har ts vondt fordi her er et hjerteinfarkt el. Så er jo disse rådene virkelig gode. 

Hvor er det vanskelig å få time? De fleste har ledige timer man raskt kan få om man ringer rundt. 

enig i at ts bør kontakte lege, for en vurdering først. Tviler at det gjør så vondt når hun klarer å skrive innlegg her.

Anonymkode: 56bfd...924

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Du er klar over at smerter rundt skulderbladene er et typisk tegn på hjerteinfarkt hos kvinner? 

Ganske dumt å gi råd om å ta en ibux til noen på et forum som har sterke akutte smerter her i stedet for å ringe legevakt og forhøre seg.

Dette høres mer ut som en låsning enn et hjerteinfarkt. 

Anonymkode: 1f8b8...faa

Skrevet

Har det vært hjerteinfarkt så hadde man seriøst ikke sittet på KG å spurt, men ring ambulanse istedet.

Anonymkode: 8cd48...471

Skrevet

Ring legen ts. Ikke risk livet i uvitenhet og du må uansett ha hjelp. Om du bor alene må noen komme til deg.

Anonymkode: 02a56...bc6

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Dette høres mer ut som en låsning enn et hjerteinfarkt. 

Anonymkode: 1f8b8...faa

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Har det vært hjerteinfarkt så hadde man seriøst ikke sittet på KG å spurt, men ring ambulanse istedet.

Anonymkode: 8cd48...471

Det har dere faktisk ikke grunnlag for å vite. Det er da folk som går hjemme i dagesvis med hjerteinfarkt fordi det ikke har gått opp for dem at det kan være det. Derfor er det eneste rådet her som bør følges av TS, å først og fremst forhøre seg med legevakt sånn at helsepersonell kan gjøre en vurdering av TS sin tilstand, og ikke tilfeldige mennesker på KG.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...