AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #1 Skrevet 2. november 2024 Er i 3 trimester og nå begynner søvnproblemene. En ting som jeg sliter med er å føle jeg får tilstrekkelig puste når jeg sover, så det ender med jeg våkner av at jeg har holdt pusten og er tungpustet. Jeg har begynt å snorke en del også. Da merker jeg at jeg kan bli bekymra når jeg våkner og må reise meg for å få pustet normalt igjen. Jeg vet jo at all presset er på lungene nå osv, men jeg føler jeg sliter med pusten gjennom nesa og munn. Og i natt hadde jeg bryst smerter. skal til legen. Er det noen her som har opplevd lignende under svangerskap eller har det nå? Hva gjorde legen med det? Hold dere til tema i tråden vær så snill. Anonymkode: e4761...93c
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #2 Skrevet 2. november 2024 Har du prøvd å bygge opp med puter eller noe så du slipper å ligge så flatt? Babyen blir større og kan presse på lungene, særlig hvis du ligger, som kan gi en følelse av å ikke klare å puste skikkelig. Anonymkode: 6535f...309
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #3 Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har du prøvd å bygge opp med puter eller noe så du slipper å ligge så flatt? Babyen blir større og kan presse på lungene, særlig hvis du ligger, som kan gi en følelse av å ikke klare å puste skikkelig. Anonymkode: 6535f...309 Nei dette skal jeg prøve på!! Tusen takk for tipset🥹 kanskje jeg får en bedre søvn i natt! Anonymkode: e4761...93c 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #4 Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nei dette skal jeg prøve på!! Tusen takk for tipset🥹 kanskje jeg får en bedre søvn i natt! Anonymkode: e4761...93c Håper det hjelper 🙌🏼 Anonymkode: 6535f...309
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå