AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #1 Del Skrevet 2. november 2024 Noen som kan "se" / få opp noe om hvem som er her og hvorfor? Veldig ekkelt Anonymkode: 55258...c25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #2 Del Skrevet 2. november 2024 Eg trur det er ein mann. Anonymkode: db26c...b69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #3 Del Skrevet 2. november 2024 Nåh, det er bare ho Esther som tøyser litt med dere Anonymkode: 6c06e...6b2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #4 Del Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Eg trur det er ein mann. Anonymkode: db26c...b69 Ja! Jeg tror også det. Bare de siste dagene har sett såkalt "shadow people" (én person) flere ganger, men kun på kveldstid/natt ts Anonymkode: 55258...c25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #5 Del Skrevet 2. november 2024 Freaker meg totalt ut, fordi jeg skulle gå på do, og det var lav belysning, men nok til å se litt. Så konturen av en person som sto i et hjørne av gangen, ved døren. Forsvant etter noen sekunder. Så i går så vi begge noen som gikk fort i gangen, pluss inne på kjøkkenet. Ble helt skremt ts Anonymkode: 55258...c25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #6 Del Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Freaker meg totalt ut, fordi jeg skulle gå på do, og det var lav belysning, men nok til å se litt. Så konturen av en person som sto i et hjørne av gangen, ved døren. Forsvant etter noen sekunder. Så i går så vi begge noen som gikk fort i gangen, pluss inne på kjøkkenet. Ble helt skremt ts Anonymkode: 55258...c25 Ja, det er skremmende å bli gal i hodet Anonymkode: e7402...12a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #7 Del Skrevet 2. november 2024 Prøv å redusere stress. Om det ikke hjelper gå til psykolog. Anonymkode: f2687...dcb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #8 Del Skrevet 2. november 2024 Jeg prøver å se senere i dag om jeg får frem noe Anonymkode: d4b4d...8bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #9 Del Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg prøver å se senere i dag om jeg får frem noe Anonymkode: d4b4d...8bc Anonymkode: be60f...d70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #10 Del Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg prøver å se senere i dag om jeg får frem noe Anonymkode: d4b4d...8bc Tusen takk ts Anonymkode: 55258...c25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #11 Del Skrevet 2. november 2024 Jeg får opp en mann. Ingen som er tilknyttet noen av dere i huset men han er tilknyttet stedet. Han er forvirret og forstår ikke hva dere gjør der og hvorfor han ikke kan kommunisere med dere. Han er ikke farlig eller sint på dere, men han er frustrert og det kan føles ut som negativ og skummel energi. Er huset fra seint 80 tallet/tidlig 90 tallet? Jeg får en følelse av at grunnet huset står på tilhørte en større gard for lenge siden og han har en eller annen tilknytning til den garden. Anonymkode: 11c2a...30e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #12 Del Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Ja, det er skremmende å bli gal i hodet Anonymkode: e7402...12a Langt mer skremmende det, enn om det var et faktisk spøkelse, spør du meg! Anonymkode: 03793...710 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #13 Del Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg får opp en mann. Ingen som er tilknyttet noen av dere i huset men han er tilknyttet stedet. Han er forvirret og forstår ikke hva dere gjør der og hvorfor han ikke kan kommunisere med dere. Han er ikke farlig eller sint på dere, men han er frustrert og det kan føles ut som negativ og skummel energi. Er huset fra seint 80 tallet/tidlig 90 tallet? Jeg får en følelse av at grunnet huset står på tilhørte en større gard for lenge siden og han har en eller annen tilknytning til den garden. Anonymkode: 11c2a...30e Det er nok mørk materie. Anonymkode: db26c...b69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #14 Del Skrevet 2. november 2024 du kan sende ham over til meg. Jeg bor alene og skulle gjerne hatt litt selskap Anonymkode: 0f747...bff 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #15 Del Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg får opp en mann. Ingen som er tilknyttet noen av dere i huset men han er tilknyttet stedet. Han er forvirret og forstår ikke hva dere gjør der og hvorfor han ikke kan kommunisere med dere. Han er ikke farlig eller sint på dere, men han er frustrert og det kan føles ut som negativ og skummel energi. Er huset fra seint 80 tallet/tidlig 90 tallet? Jeg får en følelse av at grunnet huset står på tilhørte en større gard for lenge siden og han har en eller annen tilknytning til den garden. Anonymkode: 11c2a...30e Hmm, litt usikker. Huset er mye, mye gamlere, det er et leilighetskompleks og det er heller ikke i Norge. Tror ikke det har vært en gård her før. Det er en stor by ts Anonymkode: 55258...c25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #16 Del Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Noen som kan "se" / få opp noe om hvem som er her og hvorfor? Veldig ekkelt Anonymkode: 55258...c25 Kontakt Heidi gunes på magisk visdom å høre om at teamet hennes i låsh er villig til å se på det gratis for deg, de renser også. Anonymkode: 89378...ebf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #17 Del Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg får opp en mann. Ingen som er tilknyttet noen av dere i huset men han er tilknyttet stedet. Han er forvirret og forstår ikke hva dere gjør der og hvorfor han ikke kan kommunisere med dere. Han er ikke farlig eller sint på dere, men han er frustrert og det kan føles ut som negativ og skummel energi. Er huset fra seint 80 tallet/tidlig 90 tallet? Jeg får en følelse av at grunnet huset står på tilhørte en større gard for lenge siden og han har en eller annen tilknytning til den garden. Anonymkode: 11c2a...30e Og alt dette fant du på helt av deg selv? Bare synd at det er vill fantasi og ikke stemmer… Anonymkode: e926c...2e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå