Gå til innhold

Kjære trolls, hva om det er din mor du troller?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ofte når noen spør om råd på KG kommer det trolls med en gang og gjør narr.

Hva om det er din egen mor som stiller spørsmålene? Hva om det er din egen mor av kjøtt og blod som lurer på tingene? Hadde du fortsatt prøvd å være "kul" og trollet? Selv om hun ble trist?

Så neste gang du vurderer å trolle, dropp det! Det kan være din egen mor på bakenden....

Anonymkode: ae12a...e58

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min mor er et alkoholisert rasshøl, så om noen troller henne, gjør det meg ingenting.

Anonymkode: 130b5...fd5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mor har ikke internett, så da bryr jeg meg ikke.

Anonymkode: c84df...d78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De to som svarte skjønte tydeligvis ikke budskapet til TS. Eller så har de ingen i livet sitt som de er glade i.

Anonymkode: 6a616...a1f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om noen velger å svare absurde spørsmål  ved er «trolleinnlegg», så er gjerne problemstillingen såpass latterlig og fjerntliggende for trollet, at det trolig må være stilt av noen godt utenfor nærmeste krets. 

Anonymkode: 07fa3...8d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan kan man gi fornuftige svar på KG? Dette er så langt fra ting jeg kjenner igjen fra min hverdag,så da blir det mest tullesvar jeg gir. 

Anonymkode: 9afc6...465

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Om noen velger å svare absurde spørsmål  ved er «trolleinnlegg», så er gjerne problemstillingen såpass latterlig og fjerntliggende for trollet, at det trolig må være stilt av noen godt utenfor nærmeste krets. 

Anonymkode: 07fa3...8d5

Vi liker å tro at vi kjenner våres foreldre, men de har også hemmeligheter for oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma og jeg troller med hverandre så det er ingen problemstilling 🤣🤣🤣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma er selv ett troll her inne, så kjenner jeg ikke bryr meg, haha 😅

Anonymkode: ec8a3...4bd

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk må jo lære seg å se forskjell på trolling og seriøse innlegg. At unger sliter med sånt kan man vise forståelse for, men er du mor er du gammel nok til å være voksen, så da er det jammen ingen unnskyldning lenger.

Anonymkode: a2f8e...fe5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

De to som svarte skjønte tydeligvis ikke budskapet til TS. Eller så har de ingen i livet sitt som de er glade i.

Anonymkode: 6a616...a1f

Klapp igjen, mamma.

Anonymkode: 9b8ec...276

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tro’kke mutter’n er her inn gitt 😂 er mer Facebook-dame hun. Er 77 år og det er jo pensjonistene som er mest aktive der nå. Dessuten troller jeg ikke og er ikke nesevis med folk, så det er et ikke-problem uansett. 

Anonymkode: ba20b...02d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til påminnelse: Dette innlegget til TS vil stort sett bare få svar av troll. Det er et innlegg som vil få troll til å ønske å svare. Så hvis du allerede er oppgitt over troll vil det bli demotiverende å lese her.

Til motvekt: Ikke alle av oss KG er troll. Personlig prøver jeg å svare seriøst og hjelpsomt, men kan tråkke i salaten innimellom. Unngår også å svare på mange innlegg her inne.

Det er mye bra på KG også. Og så kommer humor fra folk i forskjellige varianter i tillegg. Og noen ser bare mørkt og dystert og destruktivt på ting og svarer deretter.

Anonymkode: d731a...a9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om mamma er aktiv på internett så er hun nok neppe aktiv her inne, og hun er uansett tøff nok til at internettrollinger preller rett av, slik alle i utgangspunktet bør være.

Skal sies at jeg troller ekstremt sjelden.

Anonymkode: 69486...94e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Mamma er selv ett troll her inne, så kjenner jeg ikke bryr meg, haha 😅

Anonymkode: ec8a3...4bd

Troll med trollunger 😅🥰

Anonymkode: d2ee9...8c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.11.2024 den 8.51):

Ofte når noen spør om råd på KG kommer det trolls med en gang og gjør narr.

Hva om det er din egen mor som stiller spørsmålene? Hva om det er din egen mor av kjøtt og blod som lurer på tingene? Hadde du fortsatt prøvd å være "kul" og trollet? Selv om hun ble trist?

Så neste gang du vurderer å trolle, dropp det! Det kan være din egen mor på bakenden....

Hvor tror du folk lærer å være stygge mot andre om ikke hjemme hos sin «kjøre mor og far», ts?

Altså: sånn på det ramme alvor? Du har trolig, som jeg, gått på barne- og ungdomsskole med noen hundretalls barn. En solid andel av dem har du møtt foreldrene til. Du kjenner til foreldrene du kjenner de på din alder, du ser etterhvert barna deres vokse opp. Mobbing arves, ts. 

Så om noen ved et uhell er stygge mot sine foreldre? Det finnes trolig få som fortjener det mer her i verden. Fremmede har jo ikke oppdratt dem. Det har nevnte foreldre. ;) 

Anonymkode: a1319...96f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle i troll kategorien er slemme og mobbere. Vil bare nevne det. 

Anonymkode: d2ee9...8c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...