AnonymBruker Skrevet 2. november #21 Del Skrevet 2. november Unnskyld men buede ser ut som horror karakter negler eller når noen ikke tar vare på segselv. Anonymkode: c61fa...c5d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 2. november #22 Del Skrevet 2. november AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Ok. Personlig liker jeg selv denne typen best: -Ts Anonymkode: 5ff12...e18 Alle disse var grusomme! 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november #23 Del Skrevet 2. november AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Ok. Personlig liker jeg selv denne typen best: -Ts Anonymkode: 5ff12...e18 Åh fy faen!🤢🤢🤢🤮🤮🤮 Anonymkode: bebe2...43e 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november #24 Del Skrevet 2. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Unnskyld men buede ser ut som horror karakter negler eller når noen ikke tar vare på segselv. Anonymkode: c61fa...c5d Men svært mange kvinner i verden har jo nettopp buede negler. Mener du at alle sammen ikke klarer å ta vare på seg selv? Blåttvann skrev (59 minutter siden): Alle disse var grusomme! Fordi de har lange neglesenger, og de fleste i Norge har korte? Anonymkode: 5ff12...e18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november #25 Del Skrevet 2. november AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Men svært mange kvinner i verden har jo nettopp buede negler. Mener du at alle sammen ikke klarer å ta vare på seg selv? Fordi de har lange neglesenger, og de fleste i Norge har korte? Anonymkode: 5ff12...e18 Bakterier er ikke rasistiske. Anonymkode: ae501...ab0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november #26 Del Skrevet 2. november AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Bakterier er ikke rasistiske. Anonymkode: ae501...ab0 Du har hørt om hygiene? Såpe og vann, 30-40 sek hver gang man vasker hendene OG neglene. Anonymkode: 5ff12...e18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november #27 Del Skrevet 2. november AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du har hørt om hygiene? Såpe og vann, 30-40 sek hver gang man vasker hendene OG neglene. Anonymkode: 5ff12...e18 Sånne negler er bakteriebomber og heslig uansett. Anonymkode: ae501...ab0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november #28 Del Skrevet 2. november AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Sånne negler er bakteriebomber og heslig uansett. Anonymkode: ae501...ab0 Deg om det. Jeg har ikke lange negler for din del. Anonymkode: 5ff12...e18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november #29 Del Skrevet 2. november AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Deg om det. Jeg har ikke lange negler for din del. Anonymkode: 5ff12...e18 Nei, det hadde jo vært veldig merkelig. Anonymkode: ae501...ab0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november #30 Del Skrevet 2. november Kortklipte. Lite glad i bakteriebomber. Anonymkode: 2f837...575 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 2. november #31 Del Skrevet 2. november AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ok. Personlig liker jeg selv denne typen best: -Ts Anonymkode: 5ff12...e18 Sånn ser nesten mine ut når jeg har glemt de ut 🤪🙈 Jeg har naturlig fine negler, og de knekker normalt ikke, så om jeg ikke passer på så blir de for lange. For meg er de på bildet altfor lange, så jeg tar de før, men har en veldig lang lillefingernegl nå, som jeg nok burde klippe og file asap, mens jeg har det i tankene 😵💫🫣 Jeg liker det altså ikke. Det blir for langt, men hver sin smak. Jeg liker best buede da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november #32 Del Skrevet 2. november Jeg synes slik form er fin. Anonymkode: 538f3...5a0 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 2. november #33 Del Skrevet 2. november AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg synes slik form er fin. Anonymkode: 538f3...5a0 Enig! Kjempefin form 😊 Nydelig og delikat farge også 😊 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november #34 Del Skrevet 2. november Jeg synes korte negler som følger formen på fingertuppen er finest. https://www.fabmood.com/inspiration/40-expressive-fall-nail-art-designs-to-flaunt-12/ Anonymkode: fddaf...3f6 5 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november #35 Del Skrevet 2. november AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg synes slik form er fin. Anonymkode: 538f3...5a0 Disse er de lengste jeg kan gå med på er innafor Fin farge også. Anonymkode: ae501...ab0 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november #36 Del Skrevet 2. november AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg synes slik form er fin. Anonymkode: 538f3...5a0 Enig, dette er veldig pene negler. De andre som er vist i tråden her ser helt forferdelige ut. Anonymkode: 835c8...2bd 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november #37 Del Skrevet 2. november hvis de skal være så inni hampen lange, rette definitivt for bøyd ser de bare fæle ut. Det peneste er negler som passer formen neglene naturlig har og ikke for lange, når neglene er lengre foran tuppen liksom enn fra roten til fingertuppen er det for langt.. Anonymkode: e09d1...cbb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 2. november #38 Del Skrevet 2. november AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg synes korte negler som følger formen på fingertuppen er finest. https://www.fabmood.com/inspiration/40-expressive-fall-nail-art-designs-to-flaunt-12/ Anonymkode: fddaf...3f6 Dette er det mest naturlige lengden og nydelige, rett og slett 😍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hateridioter Skrevet 2. november #39 Del Skrevet 2. november Sen ve ben skrev (17 minutter siden): Dette er det mest naturlige lengden og nydelige, rett og slett 😍 Mest naturlige lengde? Den mest naturlige lengde er vel den lengden neglene får når man ikke gjør noe med dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaneel Skrevet 2. november #40 Del Skrevet 2. november AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Jeg synes slik form er fin. Anonymkode: 538f3...5a0 De er perfekte og de eneste fine neglene i denne tråden! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå