AnonymBruker Skrevet 2. november #1 Del Skrevet 2. november Jeg har fått smerter i korsryggen, sannsynligvis av øvelsene knebøy/ militærpress. ( Jeg har valgt å unngå markløft etter jeg fikk disse smertene første gang. Jeg har hatt de tre ganger siste mnd, men tidligere gikk det over i løpet av et døgn, Nå har jeg hatt smerter hele siste uke, uten å ha turt å trene mer ) Jeg har en stor svai i korsryggen som sannsynligvis gjør at dette er et svakt punkt, og nå går ikke disse smertene over. Har noen et tips til øvelser som kan erstatte de over, uten å belaste korsryggen mer, samt styrke korsryggen, uten å gi mer smerter? Jeg har tidligere kjent ubehag i korsryggen ved utførelse av montain climber, så det er nok samme utfordringen. Anonymkode: aefb9...9d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cafflatte Skrevet 2. november #2 Del Skrevet 2. november Jeg har det samme som deg. Nå dropper jeg markløft for det gjør vondt. Lurer på om det er noe med teknikken jeg utfører. Når jeg gjør Mountain climber må jeg virkelig stramme magen og presse rumpa ned for å ikke få vondt. Jeg utfører diagonale løft for å trene korsryggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå