Gå til innhold

Når skal dere pynte til jul? 🎄

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tente lyslenkene ute i går. Julepynt inne forsøker jeg å vente til begynnelsen av desember med, men noen år sniker det seg opp i slutten av november.

Anonymkode: 8e463...8d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helga med første søndag i advent 😊 Vinterbelysning kommer opp i løpet av de nærmeste dagene, så fort det er levelig å stå ute uten sludd og storm. 

Anonymkode: 233f4...d78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det heter vel vinterlys, jeg ser at det begynner å bli hengt opp vinterlys i sentrum her nå.

Anonymkode: fbeba...273

Hva er forskjellen. Og julepynt på døra med lys på er vel fortsatt julepynt

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Når skal dere starte å pynte til jul i år? 🎄

Anonymkode: 42e03...bc4

Ehhh. Det er et ganske dumt spørsmål... 

Anonymkode: 85401...fcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste normale og oppegående mennesker pynter litt første søndag i advent, og så kommer resten 23. desember. De som pynter nå ser jeg på som litt ressurssvake og ikke helt normale. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rundt 20 november tror jeg det blir om jeg ikke får tid før. :D Da kommer alt av jul frem, vi har aldri hatt advent og lilla vi går rett på rødt og julepynt. :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner så smått å pynte til advent siste helga i november. Juletreet kommer opp 22. desember. Tar ned alt en gang mellom 4. og 13. januar.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar fram litt julerelaterte ting når jeg pynter til advent, som noen engler, en nisse i gangen og en julekrans på ytterdøra, og henger opp julegardiner på kjøkkenet. Juletre, juleduker og julepynt kommer fram på lillejulaften.🎄

Anonymkode: fc4b1...68d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pynter til advent 1. søndag i advent, så blir det litt utover. Juletreet lille julaften. 

Anonymkode: a857f...615

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pynter til advent 30.11. Da kommer alt som ikke er rødt eller nisser opp - alt som er hvitt, grønt, sølv.

Juletreet og resten av pynten kommer opp 14.12. 

Anonymkode: 41941...c93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rundt 1. desember.  Juletre og liknende kommer opp 23. desember.

Anonymkode: 6c87f...ac6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

De fleste normale og oppegående mennesker pynter litt første søndag i advent, og så kommer resten 23. desember. De som pynter nå ser jeg på som litt ressurssvake og ikke helt normale. 

Normale og oppegående mennesker = alle som gjør og tenker som meg.

Unormale og ikke-oppegående mennesker (og i tillegg ressurssvake) = de som ikke gjør og tenker som meg.

Genialt!

Anonymkode: b0270...f96

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utelys, stjerner og staker kommer opp fredag eller lørdag før 1. søndag i advent. Resten av julepynten kommer litt etter litt utover desember. Treet venter jeg med til rundt 20. des, ellers blir jeg lei. 

Blir likevel glad av all julepynten jeg ser i desember, og jeg elsker at de klamme reglene til de eldre damene forsvinner. Selv har jeg ingenting av den lilla 70-tallspynten, men min mor på 60+ klarer seg ikke uten den i adventstiden. 

Anonymkode: b0270...f96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er vel heller mennesker som mener at egen metode er eneste riktige er ressurssvake og mindre normale 😁

Anonymkode: 8e2cd...f8b

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

haha! Nei normale pynter til ADVENT til 1. desember og til jul ca 20 .desember. 

Anonymkode: 3bc2e...77e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...