AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #21 Del Skrevet 2. november 2024 Jeg tente lyslenkene ute i går. Julepynt inne forsøker jeg å vente til begynnelsen av desember med, men noen år sniker det seg opp i slutten av november. Anonymkode: 8e463...8d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #22 Del Skrevet 2. november 2024 Helga med første søndag i advent 😊 Vinterbelysning kommer opp i løpet av de nærmeste dagene, så fort det er levelig å stå ute uten sludd og storm. Anonymkode: 233f4...d78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hmmmmmm Skrevet 2. november 2024 #23 Del Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det heter vel vinterlys, jeg ser at det begynner å bli hengt opp vinterlys i sentrum her nå. Anonymkode: fbeba...273 Hva er forskjellen. Og julepynt på døra med lys på er vel fortsatt julepynt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #24 Del Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Når skal dere starte å pynte til jul i år? 🎄 Anonymkode: 42e03...bc4 Ehhh. Det er et ganske dumt spørsmål... Anonymkode: 85401...fcf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 2. november 2024 #25 Del Skrevet 2. november 2024 Jeg adventspynter til første søndag i advent og pynter til jul lille julaften. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #26 Del Skrevet 2. november 2024 De fleste normale og oppegående mennesker pynter litt første søndag i advent, og så kommer resten 23. desember. De som pynter nå ser jeg på som litt ressurssvake og ikke helt normale. Anonymkode: 85401...fcf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 2. november 2024 #27 Del Skrevet 2. november 2024 Rundt 20 november tror jeg det blir om jeg ikke får tid før. Da kommer alt av jul frem, vi har aldri hatt advent og lilla vi går rett på rødt og julepynt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 2. november 2024 #28 Del Skrevet 2. november 2024 Begynner så smått å pynte til advent siste helga i november. Juletreet kommer opp 22. desember. Tar ned alt en gang mellom 4. og 13. januar. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blindfold69 Skrevet 2. november 2024 #29 Del Skrevet 2. november 2024 Fått opp vinterlys for en uke siden, full rulle fra ca 1.desember Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #30 Del Skrevet 2. november 2024 Jeg tar fram litt julerelaterte ting når jeg pynter til advent, som noen engler, en nisse i gangen og en julekrans på ytterdøra, og henger opp julegardiner på kjøkkenet. Juletre, juleduker og julepynt kommer fram på lillejulaften.🎄 Anonymkode: fc4b1...68d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 2. november 2024 #31 Del Skrevet 2. november 2024 Litt lys fra første advent. Juletreet og øvrig blir pyntet siste helgen før jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #32 Del Skrevet 2. november 2024 På formiddagen julaften. Anonymkode: 9005a...030 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #33 Del Skrevet 2. november 2024 Pynter til advent 1. søndag i advent, så blir det litt utover. Juletreet lille julaften. Anonymkode: a857f...615 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #34 Del Skrevet 2. november 2024 Pynter til advent 30.11. Da kommer alt som ikke er rødt eller nisser opp - alt som er hvitt, grønt, sølv. Juletreet og resten av pynten kommer opp 14.12. Anonymkode: 41941...c93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 2. november 2024 #35 Del Skrevet 2. november 2024 Pynter aldri før 1 desember 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #36 Del Skrevet 2. november 2024 Rundt 1. desember. Juletre og liknende kommer opp 23. desember. Anonymkode: 6c87f...ac6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #37 Del Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): De fleste normale og oppegående mennesker pynter litt første søndag i advent, og så kommer resten 23. desember. De som pynter nå ser jeg på som litt ressurssvake og ikke helt normale. Anonymkode: 85401...fcf Normale og oppegående mennesker = alle som gjør og tenker som meg. Unormale og ikke-oppegående mennesker (og i tillegg ressurssvake) = de som ikke gjør og tenker som meg. Genialt! Anonymkode: b0270...f96 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #38 Del Skrevet 2. november 2024 Utelys, stjerner og staker kommer opp fredag eller lørdag før 1. søndag i advent. Resten av julepynten kommer litt etter litt utover desember. Treet venter jeg med til rundt 20. des, ellers blir jeg lei. Blir likevel glad av all julepynten jeg ser i desember, og jeg elsker at de klamme reglene til de eldre damene forsvinner. Selv har jeg ingenting av den lilla 70-tallspynten, men min mor på 60+ klarer seg ikke uten den i adventstiden. Anonymkode: b0270...f96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #39 Del Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): De fleste normale og oppegående mennesker pynter litt første søndag i advent, og så kommer resten 23. desember. De som pynter nå ser jeg på som litt ressurssvake og ikke helt normale. Anonymkode: 85401...fcf Det er vel heller mennesker som mener at egen metode er eneste riktige er ressurssvake og mindre normale 😁 Anonymkode: 8e2cd...f8b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #40 Del Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): De fleste normale og oppegående mennesker pynter litt første søndag i advent, og så kommer resten 23. desember. De som pynter nå ser jeg på som litt ressurssvake og ikke helt normale. Anonymkode: 85401...fcf haha! Nei normale pynter til ADVENT til 1. desember og til jul ca 20 .desember. Anonymkode: 3bc2e...77e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå