AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Er det flere som har opplevd (og gjerne løst ) problemet at Garmin registrerer våkentid som søvn? Jeg har søvnproblemer og kronisk utmattelse og kjøpte derfor en klokke som skulle være god på Body battery og helsefunksjoner. Men den registrerer jo for mye søvn! I dag våknet jeg 02:15 og har vært våken siden da, men i følge Garmin har jeg sovet 6,5 timer med "ok" kvalitet. Og dette er ganske typisk. Antall minutter osv er jo ikke så nøye i seg selv, men vil ikke dette gi et falskt positivt bilde av body battery og kapasitet? Noen som har vært borti det samme? Hva gjorde dere? Finner nix og nada om dette på hjelpesidene deres, bare en side om nap registration... Anonymkode: 53de8...760 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 minutter siden #2 Del Skrevet 19 minutter siden Jeg byttet fra Fitbit til Garmin for noen måneder siden, og jeg har ikke angret ett sekund, men akkurat når det kommer til søvnregistrering opplever jeg Fitbit som bedre. Men, jeg opplever at selv om Garmin registrerer våkentid vil de andre parametrene (puls, HRV, bevegelser) være korrekt registrert likevel, og jeg opplever body battery som rimelig korrekt tross feilregistrering. Anonymkode: a9960...296 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå