AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #1 Del Skrevet 2. november 2024 Møtte ny kjæreste, han er helt hekta på å oppnå superorgasmen som overgår alt hos han. Ikke noe galt i det, kjæresten fortjener de sterkeste orgasmer. Det er aldersforskjell på oss, jeg 47 og han 27 som kan forklare noe av at jeg har erfart menn på min alder som var mest opptatt av min orgasme og undertrykker nærmest sine egne orgasmer. Er yngre menn blitt mer uttrykksfulle, både kroppslig, opptatt av egen ekstremnytelse? Ikke minst er han veldig lydhør og stønner intenst når det går for han. Alt er veldig sexy, så missforstå meg rett, det har skjedd en endring mellom yngre og eldre menn. Menn i 20 årene da jeg var der, var ikke sånn. Min kjæreste er opptatt av sine serieorgasmer, energiorgasmer, analorgasmer og prostataorgasmer. Han vil tas brutalt med butplugs og strapon, til han regelrett hylskriker. Han er og opptatt av flest mulig og lengst mulig orgasmer og eksprimenterer fælt, både med meg og alene. Ofte jeg våkner av et hyl i det han får orgasme når jeg sover. Har menn blitt langt mer orgasmekrevende og søker de ekstreme orgasmer, mer som vi kvinner har hatt gleden av å få? Han fortjener altså alt dette deilige. Det er bare litt nytt for meg. Anonymkode: 9af44...c23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Razor1976 Skrevet 2. november 2024 #2 Del Skrevet 2. november 2024 Noen er hvertfall veldig opptatt av å skrive om det 🙄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #3 Del Skrevet 2. november 2024 Jeg ble utslitt bare av å lese. Jeg er selv 47, har et fint og aktivt sexliv og en mann som lett "skrus på". MEN det får være måte på!! Jeg har hatt hannhund mens nabotispa har løpetid og vet hvor utmattende strevsomt det er. Å måtte håndtere en mann på den måten, som uler om natta av kåtskap og jukker på sofaputene mine. Nei jaggu. Altfor slitsomt. Anonymkode: 04d66...d05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #4 Del Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Møtte ny kjæreste, han er helt hekta på å oppnå superorgasmen som overgår alt hos han. Ikke noe galt i det, kjæresten fortjener de sterkeste orgasmer. Det er aldersforskjell på oss, jeg 47 og han 27 som kan forklare noe av at jeg har erfart menn på min alder som var mest opptatt av min orgasme og undertrykker nærmest sine egne orgasmer. Er yngre menn blitt mer uttrykksfulle, både kroppslig, opptatt av egen ekstremnytelse? Ikke minst er han veldig lydhør og stønner intenst når det går for han. Alt er veldig sexy, så missforstå meg rett, det har skjedd en endring mellom yngre og eldre menn. Menn i 20 årene da jeg var der, var ikke sånn. Min kjæreste er opptatt av sine serieorgasmer, energiorgasmer, analorgasmer og prostataorgasmer. Han vil tas brutalt med butplugs og strapon, til han regelrett hylskriker. Han er og opptatt av flest mulig og lengst mulig orgasmer og eksprimenterer fælt, både med meg og alene. Ofte jeg våkner av et hyl i det han får orgasme når jeg sover. Har menn blitt langt mer orgasmekrevende og søker de ekstreme orgasmer, mer som vi kvinner har hatt gleden av å få? Han fortjener altså alt dette deilige. Det er bare litt nytt for meg. Anonymkode: 9af44...c23 Fordi du har opplevd 1 mann som er sånn, så antar du at alle menn er sånn nå? Anonymkode: 7b79e...409 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #5 Del Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Fordi du har opplevd 1 mann som er sånn, så antar du at alle menn er sånn nå? Anonymkode: 7b79e...409 Hun søker kanskje å spørre om dette er normalen. Altså noe hun bare må finne seg i fordi alle menn har blitt sånn nå. Jeg håper svaret er nei. Anonymkode: 04d66...d05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #6 Del Skrevet 2. november 2024 Razor1976 skrev (4 timer siden): Noen er hvertfall veldig opptatt av å skrive om det 🙄 Hva var det? Ja kan nok være flere som har noe liknende. Ts Anonymkode: 9af44...c23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #7 Del Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg ble utslitt bare av å lese. Jeg er selv 47, har et fint og aktivt sexliv og en mann som lett "skrus på". MEN det får være måte på!! Jeg har hatt hannhund mens nabotispa har løpetid og vet hvor utmattende strevsomt det er. Å måtte håndtere en mann på den måten, som uler om natta av kåtskap og jukker på sofaputene mine. Nei jaggu. Altfor slitsomt. Anonymkode: 04d66...d05 Ja, faktisk noe jeg blir litt sliten av og denne intensiteten har jeg ikke erfart tidligere. Av de få svar, virker det litt unormalt da? Anonymkode: 9af44...c23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #8 Del Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fordi du har opplevd 1 mann som er sånn, så antar du at alle menn er sånn nå? Anonymkode: 7b79e...409 Jeg spør fordi jeg ikke vet om flere enn han. Men ser her og hører og fra andre steder også venner at yngre menn er mer opptatt av å «utvikle» sine egne orgasmer på en mer bevisst måte nå enn tidligere. Anonymkode: 9af44...c23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #9 Del Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hun søker kanskje å spørre om dette er normalen. Altså noe hun bare må finne seg i fordi alle menn har blitt sånn nå. Jeg håper svaret er nei. Anonymkode: 04d66...d05 Det er helt rett oppfattet, er dette den nye normalen blant yngre menn. Missforstå meg rett, jeg syns han fortjener alt det deilige, men ikke kjent eller vandt til denne intensiteten. Har nå falt pladask for denne unge mannen. Anonymkode: 9af44...c23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tent Skrevet 2. november 2024 #10 Del Skrevet 2. november 2024 Nå er jeg en godt voksen mann, og jeg TROR (og håper) at menn, unge som gamle, har blir klar over at det finnes mer en bare å få utløsning. Menn har mulighet for serieorgasme, på linje med kvinner. Og kanskje det viktigste, og det er godt for kvinner og være klar over også: sædutløsning og orgasme er to ulike fysiskereaksjoner. De siste årene har det heldigvis kommet lett tilgjengelig info om dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #11 Del Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det er helt rett oppfattet, er dette den nye normalen blant yngre menn. Missforstå meg rett, jeg syns han fortjener alt det deilige, men ikke kjent eller vandt til denne intensiteten. Har nå falt pladask for denne unge mannen. Anonymkode: 9af44...c23 Det er forståelig Nyt den unge mannen din. Men husk også på, midt oppi pladask-fallingen, at du skal tilfredsstilles på så mange andre måter også enn bare seksuelt. På trygghet og omsorg, nærhet, fortrolighet, forståelse og intellektuelt også. Selv om folk ganske generelt har blitt mer selvopptatte, tror jeg ikke dette er normalen. Jeg ville ikke tatt til takke med en som fokuserer så mye på egen nytelse at han glemmere min, om det er sånn. Anonymkode: 04d66...d05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HMK Skrevet 2. november 2024 #12 Del Skrevet 2. november 2024 I call BS. 💩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #13 Del Skrevet 2. november 2024 Vet ikke jeg. Jeg er 39år, og har aldri undertrykket min seksualitet, å formidle godt hva som er viktig for meg seksuelt for å oppnå maksimal nyte er noe jeg har gjort store deler av mitt voksne liv, men var kanskje ikke like flink til det når jeg jeg var ung og usikker. Jeg er veldig opptatt av hennes nytelse, men jeg forventer like mye tilbake, og da holder det ikke bare med at hun klarer få meg til å komme Anonymkode: 45edb...a24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #14 Del Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Det er forståelig Nyt den unge mannen din. Men husk også på, midt oppi pladask-fallingen, at du skal tilfredsstilles på så mange andre måter også enn bare seksuelt. På trygghet og omsorg, nærhet, fortrolighet, forståelse og intellektuelt også. Selv om folk ganske generelt har blitt mer selvopptatte, tror jeg ikke dette er normalen. Jeg ville ikke tatt til takke med en som fokuserer så mye på egen nytelse at han glemmere min, om det er sånn. Anonymkode: 04d66...d05 Takk😊 Jeg nyter han og han er ikke egoistisk, jeg får mitt så det holder. Ja falt pladask, trodde jeg ikke skulle gjøre det for en så ung mann, men det gjorde jeg! Han er mye mer enn bare sex, han har verdier, egne meninger, er trygg, kjærlig og nær. Han er fortrolig, åpen, omsorg og har godt intellekt og forståelsesfull. Vil ikke kalle han selvopptatt, men opptatt av egen nytelse og egne orgasmer. Men jeg er absolutt ikke glemt. Han har full fokus på meg og min nytelse. Jo mer og flere omganger han får orgasme. Jo mer får jeg og han og jeg er opptatt av felles nytelse og det er som han sier, min nytelse er nytelsesdrive for han. Men det er første gangen jeg opplever menn sånn, derfor jeg spør om dette mer er den nye trenden blant yngre? Ser noen nevner og at eldre menn også har samme evnene. Anonymkode: 9af44...c23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #15 Del Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Takk😊 Jeg nyter han og han er ikke egoistisk, jeg får mitt så det holder. Ja falt pladask, trodde jeg ikke skulle gjøre det for en så ung mann, men det gjorde jeg! Han er mye mer enn bare sex, han har verdier, egne meninger, er trygg, kjærlig og nær. Han er fortrolig, åpen, omsorg og har godt intellekt og forståelsesfull. Vil ikke kalle han selvopptatt, men opptatt av egen nytelse og egne orgasmer. Men jeg er absolutt ikke glemt. Han har full fokus på meg og min nytelse. Jo mer og flere omganger han får orgasme. Jo mer får jeg og han og jeg er opptatt av felles nytelse og det er som han sier, min nytelse er nytelsesdrive for han. Men det er første gangen jeg opplever menn sånn, derfor jeg spør om dette mer er den nye trenden blant yngre? Ser noen nevner og at eldre menn også har samme evnene. Anonymkode: 9af44...c23 Æsj, din gamle gris 🤢 Anonymkode: 7513a...417 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #16 Del Skrevet 3. november 2024 Ja dette er alle menn nå om dagen. Det begynte i 2015 Anonymkode: 68c15...113 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå