Gå til innhold

Hvordan få større areolaer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har svært små areolaer. har vært hos legen for å sjekke om jeg var underutviklet men de sendte meg vekk etter en sjekk og ett parr blodprøver. nå sliter jeg veldig mentalt fordi at areolaene mine er så små, føler jeg ser ut som et barn. er det noen måtte å gjøre de større på? hver gang jeg prøver å søke dette opp kommer det ikke opp mye om det, bare om de som har for store. Er Areolatatovering min eneste løsning? er det noen andre som har prøvd dette og var fornøyd med resultatet?

Anonymkode: e5f11...24c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri tenkt at de med små ser ut som barn eller er under utviklet. Vi har bare ulikt utsendet på dem tror jeg.

Du er finere enn du tror. Den gangen jeg så ei hadde noen nesten uten arolaer ville jeg se lik ut, er også flau over mine. Livet er en prøvelse på den måten, vi tror alltid gresset er grønnere med andre utsender enn dem vi har, så er det egentlig ikke noe problem med oss. 

Anonymkode: c4586...461

Skrevet

Hei, jeg er helt enig med forrige innlegg. Du er helt sikkert nydelig som du er. Vi er alle forskjellige. Store eller små har ingenting å si. Nyt dem du har. 

Skrevet

Jeg ville også ha større før. Synes som deg at det så ut som barn. Har fått større med årene, men ikke veldig mye. Har ikke barn så det er ikke derfor.

Jeg har ikke komplekser for det lengre, men det kan jo være fordi jeg er født på 80-tallet og begynner bli godt voksen. Har forøvrig aldri fått negative kommentarer på grunn av det. 

Anonymkode: f5d92...4d8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...