AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Del Skrevet 9 timer siden Har mistet matlysten totalt (naturlig forklaring, har det bra psykisk) og går for tiden raskt ned i vekt. BMI er i øvre del av normalområdet, og sånn sett gjør det ikke noe å gå ned noen kg. Synes å ha hørt at man ikke skal gå ned for raskt. Hva er grunnen, hva kan skje? Burde jeg ta vitaminer når det blir lite mat? I så fall hvilke? Anonymkode: 4e0df...232 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 9 timer siden #2 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har mistet matlysten totalt (naturlig forklaring, har det bra psykisk) og går for tiden raskt ned i vekt. BMI er i øvre del av normalområdet, og sånn sett gjør det ikke noe å gå ned noen kg. Synes å ha hørt at man ikke skal gå ned for raskt. Hva er grunnen, hva kan skje? Burde jeg ta vitaminer når det blir lite mat? I så fall hvilke? Anonymkode: 4e0df...232 Du mister muskelmasse hvis du går ned raskt. Hvis du er underernært over tid (du kan være underernært selv om du ikke er undervektig) kan du få mangeltilstander. Symptomer på mange mangeltilstander både macros og micros, er mangel på energi, tiltak, slapphet, hodepine, svimmelhet, muskelsvakhet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #3 Del Skrevet 9 timer siden Grüner skrev (3 minutter siden): Du mister muskelmasse hvis du går ned raskt. Hvis du er underernært over tid (du kan være underernært selv om du ikke er undervektig) kan du få mangeltilstander. Symptomer på mange mangeltilstander både macros og micros, er mangel på energi, tiltak, slapphet, hodepine, svimmelhet, muskelsvakhet. Takk for svar. Hva regnes som «over tid»? Jeg er ikke sikker på at jeg greier å spise så mye mer enn jeg gjør framover, kanskje en mnd eller to. Hjelper vitaminer? Ts Anonymkode: 4e0df...232 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Missi- Skrevet 8 timer siden #4 Del Skrevet 8 timer siden D vitamin, sink og c vitamin er alltid lurt pga immunforsvaret. Men om du sliter med å spise ville jeg anbefalt legen da ❤️men jeg er litt obs på det der i perioder med svært lite penger. Egg er feks en flott matvare inneholder alt du trenger utenom c vitamin. Så de periodene prioriterer jeg egg i kostholdet ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå