turid Skrevet 27. februar 2006 #1 Del Skrevet 27. februar 2006 Hei, skal til Sør-Afrika (utr til Johannesburg og retur fra Cape Town) med barn på 3 og 5. Har hørt at noen flyselskap har egne skjermer for hvert sete, og det høres jo veldig bra ut for barna. Har noen erfaringer med de forskjellige selskapene? Lufthansa, South African, KLM.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2006 #2 Del Skrevet 27. februar 2006 Hvis du skal inn Joburg og ut Cape Town begrenser du valgfrihet i forhold til flyselskapene (da det er færre som flyr fra Cape Town). British Airways har i alle fall skjerm på alle seter, KLM holder på å innføre så det kommer an på hvilket fly du kommer på. South African er stort sett dyrt, det samme med Lufthansa. Ta kontakt med flyselskapet og spør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2006 #3 Del Skrevet 28. februar 2006 Vi fløy til Cape Town med KLM (Torp-Amsterdam-Cape Town) for 2 og ett år siden. Kjempefornøyd med valget! Veldig god mat og bra interaktivt tilbud. Alle hadde egne skjermer med filmer, serier, spill, musikk ++++. I tillegg var det kjempeservice, og de var flinke til å servere is/ chips/ vann/ juice mellom måltidene. Prisen var heller ikke så verst. Jeg tror vi betalte 6-7000 t/r til Cape Town. (Med forbehold om at jeg husker feil, ettersom vi reiste videre derfra, så prisen vi betalte ble litt mer.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
turid Skrevet 3. mars 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 3. mars 2006 Tror det blir South African. Har sjekket og de har sånn liten skjerm på flygningene våre. Har også hørt av andre at det er bra service ombord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aloha Skrevet 4. mars 2006 #5 Del Skrevet 4. mars 2006 Tror det blir South African. Har sjekket og de har sånn liten skjerm på flygningene våre. Har også hørt av andre at det er bra service ombord. ← Jeg har også hørt at de skal være bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2006 #6 Del Skrevet 5. mars 2006 Jeg har flydd med South African til og fra Sør-Afrika. Servicen var vel bra. Men det jeg husker best fra denne flyturen for tre år siden var at det er de trangeste flyene jeg noen gang har vært på. Mannen min er 190 cm høy, og det var så vidt han fikk klemt seg ned i setet. Vi satt 11 timer - hele natta - fra London til Cape Town med knærne helt skvisa inn i setet foran. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinster Skrevet 9. mars 2006 #7 Del Skrevet 9. mars 2006 Jeg har flydd til Cape Town med KLM, og var veldig fornøyd! Eksepsjonelt god inflight entertainment også - egen skjerm ved alle seter, og et mediesystem der du kan velge mellom mange titalls ulike filmer, tv serier, programmer av ulike slag, høre på igjen mange ulike cder og artister, eller spille tv spill. Osv. Det er godt å ha god underholdning på en så lang reise. For det er det ... Jeg anbefaler KLM på det varmeste, har flydd med de mange ganger til ulike steder, og alltid vært fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå