AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:29 #1 Del Skrevet fredag kl 22:29 Bestilte iPhone 16 pro max fra Talkmore for en uke siden, og var nr 90 i køen. Tirsdag nr 89, i dag fikk jeg melding om at jeg er nr 82 😵 Noen andre som har bestilt derfra, og hvor lenge gikk det? Anonymkode: 8feed...004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:02 #2 Del Skrevet lørdag kl 17:02 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Bestilte iPhone 16 pro max fra Talkmore for en uke siden, og var nr 90 i køen. Tirsdag nr 89, i dag fikk jeg melding om at jeg er nr 82 😵 Noen andre som har bestilt derfra, og hvor lenge gikk det? Anonymkode: 8feed...004 Bestilte iPhone 11 der i sin tid, det tok en to-tre uker synes jeg å huske. Den gangen fikk man ikke vite hvilket nummer man var i køen da. Bestilte iPhone 14 også, den kom mye kjappere men den var det ikke ventetid på. Beklager at det ikke var et godt svar, men det blir vel bare synsing uansett. Kanskje noen av fargene har kortere ventetid om det ikke er superviktig at mobilen har en spesiell farge? Anonymkode: cc08b...8fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:34 #3 Del Skrevet i går, 10:34 Det stod «lang leveringstid» på alle farger, så da tok jeg den jeg hadde mest lyst på, men driter egentlig i fargen om jeg slipper å vente i 9 uker. Når de har klart å få ut 8 stk på en uke, liksom 🤪 Anonymkode: 8feed...004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå