AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #1 Del Skrevet 10 timer siden Jeg har uvi å har fått antibiotika mot det, begynte i dag og har kastet opp 1 gang og er helt lammende kvalm. Kuren er kun på 3 dager, legen er jo stengt. Noen som får slike bivirkninger, har dere likevel fullført? Det er jo helg så får ikke snakket med lege, men usikker på om jeg klarer 3 dager ... Anonymkode: 19895...b74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #2 Del Skrevet 8 timer siden Drikk litt biola, og kjøp alkoholfri ingefærøl på butikken (av typen med ekte ingefær) som for eksempel fever tree sin. Prøv å ta kuren ut. Ring legevakt om du spyr opp en dose for eksempel. Anonymkode: 4395f...fe6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #3 Del Skrevet 8 timer siden Snakk med legevakt. Du burde kanskhe fått en annen type kroppen din takler bedre. Anonymkode: 1cdbb...7b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har uvi å har fått antibiotika mot det, begynte i dag og har kastet opp 1 gang og er helt lammende kvalm. Kuren er kun på 3 dager, legen er jo stengt. Noen som får slike bivirkninger, har dere likevel fullført? Det er jo helg så får ikke snakket med lege, men usikker på om jeg klarer 3 dager ... Anonymkode: 19895...b74 Legevakt er tilgjengelig 24/7. Har du kastet opp, så kan du og ha kastet opp medisinene. Du kan bli virkelig syk av uvi som ikke blir behandlet/svikt i medisinering. Så ring legevakten og snakk med dem. Mulig du må få en annen antibiotika. Er det Furadantin du har fått? Så er den fæl! 🤮 Anonymkode: 51f5b...299 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå