AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #1 Del Skrevet 1. november 2024 Med mindre katten ser tydelig syk, ustelt eller tynn ut så har den helt sikkert et hjem. Det er vanlig at katter kan komme bort til fremmede for å kose. Det er også vanlig at de spiser som ulver dersom du mater de. Dette betyr ikke at den er hjemløs. Bare fordi den er kosete, maler og kommer bort til deg så er den ikke hjemløs. Og bare fordi det er litt kaldt ute så trenger du ikke ta den inn. Anonymkode: 74ac1...69c 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #2 Del Skrevet 1. november 2024 Enig. Men om du mistenker at en katt er hjemløs, så legg den heller ut på facebook. Husk at mange hjemløse katter ser ok ut både mtp vekt og pelskvalitet. Anonymkode: 86c38...ad8 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #3 Del Skrevet 1. november 2024 Min katt bryter seg omtrent inn til folk og de finner han i sofaen, under dynen i sengen, under sofaen og på teppet. Han kommer seg inn vinduer og dører som har en glipe, og smisker seg til mat. Anonymkode: 1a876...ef6 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 1. november 2024 #4 Del Skrevet 1. november 2024 Ei vennine sier ho har gitt opp nabo katter. Ho har selv 2 stk. Bor i 2.etasje og der klatrer nabokatter opp på verandaen hennes og legger seg der, pluss de presser seg inn via soveroms vinduet. Som ho sier ho kaster de ut, og 10 mun så er de på plass igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strilamann Skrevet 1. november 2024 #5 Del Skrevet 1. november 2024 Tenker at om kattene går løse ute uten tilsyn må det være lov å ta dem inn og gi mat og kos. Det er en del av pakken du aksepterer når du velger å ha utekatt. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #6 Del Skrevet 1. november 2024 strilamann skrev (5 minutter siden): Tenker at om kattene går løse ute uten tilsyn må det være lov å ta dem inn og gi mat og kos. Det er en del av pakken du aksepterer når du velger å ha utekatt. Nei! Anonymkode: 24b3b...652 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #7 Del Skrevet 1. november 2024 Gjør det om det er for kaldt. Og om de ikke er chippet eller sterilisert Anonymkode: 4b396...3f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #8 Del Skrevet 1. november 2024 Mente kastrert Anonymkode: 4b396...3f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #9 Del Skrevet 1. november 2024 Ikke mitt problem at du har skaffet deg et husdyr som går inn hos meg. I mitt hjem bestemmer jeg. Har en katt i nabolaget som kommer inn til meg. Den får tunfisk, fisk, reker eller middagsrester hver gang. Veldig koselig. Anonymkode: 6f50d...0e9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #10 Del Skrevet 1. november 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ikke mitt problem at du har skaffet deg et husdyr som går inn hos meg. I mitt hjem bestemmer jeg. Har en katt i nabolaget som kommer inn til meg. Den får tunfisk, fisk, reker eller middagsrester hver gang. Veldig koselig. Anonymkode: 6f50d...0e9 Hadde du gjort dette med min katt hadde du drept han. Veldig koselig ja. Anonymkode: 86c38...ad8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enni Skrevet 1. november 2024 #11 Del Skrevet 1. november 2024 🎣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #12 Del Skrevet 1. november 2024 Så enig. Våre katter står ofte på facebook og folk som lurer på hvem det er sine, og de "lusker rundt huset" De er katter! Utekatter! Anonymkode: 3617a...653 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #13 Del Skrevet 1. november 2024 Er ganske kjedelig å ikke kunne lufte eller ha altandøra stående åpen uten at nabokatten spankulerer inn også. Anonymkode: 64f4d...f6e 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #14 Del Skrevet 1. november 2024 Hadde aldri kommet til å matet noens katt. Ikke kost med dem heller. Nei takk. Anonymkode: 85e6f...276 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #15 Del Skrevet 1. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Min katt bryter seg omtrent inn til folk og de finner han i sofaen, under dynen i sengen, under sofaen og på teppet. Han kommer seg inn vinduer og dører som har en glipe, og smisker seg til mat. Anonymkode: 1a876...ef6 Velkommen på besøk hit altså. 😂😍 Er så koselig med dyr. Har opplevd at en katt i nabolaget kom seg inn hos oss i barndommen, og den lå til min overraskelse under dyna mi på gutterommet. Anonymkode: 36c71...03a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #16 Del Skrevet 1. november 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Med mindre katten ser tydelig syk, ustelt eller tynn ut så har den helt sikkert et hjem. Det er vanlig at katter kan komme bort til fremmede for å kose. Det er også vanlig at de spiser som ulver dersom du mater de. Dette betyr ikke at den er hjemløs. Bare fordi den er kosete, maler og kommer bort til deg så er den ikke hjemløs. Og bare fordi det er litt kaldt ute så trenger du ikke ta den inn. Anonymkode: 74ac1...69c Kan jo være det er katten som går inn sjølv, Anonymkode: e7608...4ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #17 Del Skrevet 2. november 2024 Kan folk slutte å slippe katter ut uten tilsyn? Anonymkode: d0739...449 6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #18 Del Skrevet 2. november 2024 Jeg har tre stykk "ikke-min-katt". De kommer bare rett inn så snart det er noe som står åpent. Spiser av tørrforet (har to stykk "min-katt"), og finner seg en myk seng et sted. Får ikke gjort så mye med det. Anonymkode: ac4fe...75b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #19 Del Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Gjør det om det er for kaldt. Og om de ikke er chippet eller sterilisert Anonymkode: 4b396...3f9 Hvordan i alle dager vet du om en hunkatt er chippet og kastrert? Anonymkode: ac4fe...75b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #20 Del Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hadde du gjort dette med min katt hadde du drept han. Veldig koselig ja. Anonymkode: 86c38...ad8 Da får han holde seg inne hos deg eller læres opp til å ikke gå inn hos fremmede. Hadde du latt barnet ditt gå fritt og inn til fremmede i nabolaget også? Nei. Så hvorfor lar du en katt gjøre det? Er katten din allergisk så er det ditt ansvar å passe på at han ikke dør. Anonymkode: 6f50d...0e9 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå