AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:05 #1 Del Skrevet fredag kl 21:05 Hei Kona mi kjøper alltid baderoms våtservietter til å tørke og vaske på badet. Vi har småbarn og bruker mye babywipes. Jeg har flere ganger sagt til kona hvorfor hun ikke kan bruke babywipes til å bruke på badet??enn å kjøpe dyre servietter som er egnet til badet. Hva mener dere her? Vasker jo badet ordentlig med vann og bøtte, svamp, skurekrem osv men bare for å ta en kjapp vask bruker hun disse baderoms serviettene. Kan man bruke baby våtservietter til badet? Anonymkode: c8361...088 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:10 #2 Del Skrevet fredag kl 21:10 Kjøper universalwipes som jeg bruker på badet. Stor pakke til ca 25 kroner, extra-merket eller noe. Genialt med gutter som fortsatt ikke er helt treffsikre. Anonymkode: 0e61b...5cc 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 23:15 #3 Del Skrevet fredag kl 23:15 Babywipes vil selvfølgelig fjerne skitt og flekker, men vil også legge igjen flekker (spesielt på blanke overflater) pga at de inneholder litt olje. Du vil se hvor du har dratt over med wipes’en. Derfor er det bedre å bruke baderoms/universalwipes. Jeg kjøper en stor grønn pakke på Coop som er billig (tror det er Extra-merket). Anonymkode: e061d...b3e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 23:45 #4 Del Skrevet fredag kl 23:45 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Babywipes vil selvfølgelig fjerne skitt og flekker, men vil også legge igjen flekker (spesielt på blanke overflater) pga at de inneholder litt olje. Du vil se hvor du har dratt over med wipes’en. Derfor er det bedre å bruke baderoms/universalwipes. Jeg kjøper en stor grønn pakke på Coop som er billig (tror det er Extra-merket). Anonymkode: e061d...b3e Visste ikke at de til barn inneholder olje? Anonymkode: c8361...088 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bålkaffe Skrevet lørdag kl 00:09 #5 Del Skrevet lørdag kl 00:09 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hei Kona mi kjøper alltid baderoms våtservietter til å tørke og vaske på badet. Vi har småbarn og bruker mye babywipes. Jeg har flere ganger sagt til kona hvorfor hun ikke kan bruke babywipes til å bruke på badet??enn å kjøpe dyre servietter som er egnet til badet. Hva mener dere her? Vasker jo badet ordentlig med vann og bøtte, svamp, skurekrem osv men bare for å ta en kjapp vask bruker hun disse baderoms serviettene. Kan man bruke baby våtservietter til badet? Anonymkode: c8361...088 Det sier seg jo nesten sjøl at babywipes til bruk på sart hud og baderomswipes som skal ta flekker og dritt har forskjellige ingredienser, eller? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:09 #6 Del Skrevet lørdag kl 10:09 Våtservietter (babywipes) er til rumper. Engangs baderomskluter er til inventar. Joda, jeg har noen ganger brukt en våtserviett til å vaske bort flekker her og der, men resultatet blir dårligere - spesielt på speil/blanke flater. De desinfiserer heller ikke like godt som kluter beregnet på bad - heldigvis. Anonymkode: 5d5cd...b52 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:40 #7 Del Skrevet lørdag kl 18:40 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Hei Kona mi kjøper alltid baderoms våtservietter til å tørke og vaske på badet. Vi har småbarn og bruker mye babywipes. Jeg har flere ganger sagt til kona hvorfor hun ikke kan bruke babywipes til å bruke på badet??enn å kjøpe dyre servietter som er egnet til badet. Hva mener dere her? Vasker jo badet ordentlig med vann og bøtte, svamp, skurekrem osv men bare for å ta en kjapp vask bruker hun disse baderoms serviettene. Kan man bruke baby våtservietter til badet? Anonymkode: c8361...088 Vask og benk på bad vasker du ikke med engangsservietter, tenk på miljøet og tenk på alle giftstoffene disse inneholder. Kjøp mikrofiberkluter beregnet på bad og bruk dem uten såpe, men med vann. Da vasker du først over speilen, og så vasken. Sleng dem i maskinen på minimum 60 grader når du vasker andre ting. De kan og brukes i dusjen, mendusjglass skalikke ha skurekrem ler mikrofiber, da kan glasset eksplodere. Der bruker du bomullskluter. Anonymkode: 52854...f8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:23 #8 Del Skrevet lørdag kl 20:23 På badet funker det vel å bruke klut, eller? Anonymkode: 1fade...130 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet lørdag kl 20:57 #9 Del Skrevet lørdag kl 20:57 Jeg har prøvd 😄 Babywipes legger igjen en hinne på vasken. Men det funker helt fint å dra kjapt over med en våt mikrofiberklut, så man trenger ikke bruke engangs. De fra Extra er billige ja, og de har også noe sånt på Europris. Ev har de tørrkluter på Extra der en stor pakke koster 40 eller noe, dersom man vil ha engangs til doen. Har prøvd å ta på de Jif engangskluter til bad, og det som er på dem er så sterkt at jeg fikk eksem på hendene og følte at fingertuppene etser bort, så den dritten gidder jeg ikke å kjøpe 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå