AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #1 Del Skrevet 1. november 2024 Kan jeg kysse eksen på fest eller vil jeg gi h*n falske forhåpninger?. Vi har studert sammen, har felles venner og skal på fest snart. Jeg var den som dumpet, h*n skrev flere ganger at h*n var veldig lei seg for at jeg dumpet, H*n vil nå holde kontakten med meg. Jeg tenker om det er ok å kysse litt , eller tror dere h*n har følelser når h*n snakker om å ville snakkes på Facebook 2 gang i uka. Vi har avsluttet som venner, men føler h*n ikke kommer tel å gi slipp. Føler det er muligher for noe i fremtiden men jeg skal snart reise til utlandet for å jobbe. Så vet ikke helt Anonymkode: 5ab67...3b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #2 Del Skrevet 1. november 2024 Idiot Anonymkode: e96ba...22f 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #3 Del Skrevet 1. november 2024 Dust Anonymkode: 0b0d8...9cf 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #4 Del Skrevet 1. november 2024 Det er bare ondskapsfullt Anonymkode: 544ba...f5c 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #5 Del Skrevet 1. november 2024 Du dumpet eksen, men forbeholder deg retten til kyssing på fest og ta ham tilbake hvis du gidder etter jobbturen utenlands? Du høres veldig selvsentrert ut. Anonymkode: 38476...b69 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #6 Del Skrevet 1. november 2024 Er du sosialt tilbakestående..? Anonymkode: f33bd...fb1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #7 Del Skrevet 2. november 2024 Hvorfor har du slått opp hvis du fortsatt har lyst til å kysse ham? Du leker med hans følelser og er en drittkjerring om du gjør dette. Anonymkode: af96e...905 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #8 Del Skrevet 2. november 2024 Håper han kysser noen andre i stedet for deg. Anonymkode: 1a5a4...ec9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #9 Del Skrevet 2. november 2024 Nei nei nei. Hadde eksen min gått for kyssing når vi møttes på fest etter det var slutt så hadde jeg blitt sur gitt. Man må jo gå videre. Man ønsker jo å møte nye folk. Anonymkode: 84204...3bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HMK Skrevet 2. november 2024 #10 Del Skrevet 2. november 2024 Umodent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #11 Del Skrevet 2. november 2024 Hvorfor vil du kysse og flørte med en eks, som du ikke vil bli sammen med igjen? Spør av ren nysgjerrighet. Anonymkode: 7ec94...7c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #12 Del Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hvorfor har du slått opp hvis du fortsatt har lyst til å kysse ham? Du leker med hans følelser og er en drittkjerring om du gjør dette. Anonymkode: af96e...905 Føler for closure, men betyr det han fortsatt har følelser? Anonymkode: 5ab67...3b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #13 Del Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Føler for closure, men betyr det han fortsatt har følelser? Anonymkode: 5ab67...3b6 Du har misforstått begrepet «closure» Anonymkode: f33bd...fb1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #14 Del Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Føler for closure, men betyr det han fortsatt har følelser? Anonymkode: 5ab67...3b6 På hvilken måte vil kyssing gi deg closure? Anonymkode: 38476...b69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #15 Del Skrevet 3. november 2024 Å gi andre mennesker falske forhåpninger ift. romanser er bare ondskapsfullt, uavhengig om du gjør det mot en kvinne eller en mann, og uavhengig om du gjør det med kyssing eller noe annet. Det er virkelig ondskapsfullt, og du hadde tapt deg enormt i mine øyne hvis du var min venninne. Jeg hadde faktisk brukt det som en proxy mtp. hva jeg kan forvente av deg som en person mer generelt i livet. Hadde aldri stolt på en person som bevisst dyttet i de retningene. Anonymkode: 9f638...ff7 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå