Fionas Skrevet 1. november 2024 #1 Del Skrevet 1. november 2024 Har hamsteret kreft? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #2 Del Skrevet 1. november 2024 Hør med dyrlegen du. Anonymkode: 3e7fb...9ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #3 Del Skrevet 1. november 2024 Dyrlege Anonymkode: f90ac...25e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fionas Skrevet 1. november 2024 Forfatter #4 Del Skrevet 1. november 2024 Hamsteret er under året, ingen som vet? Hvordan se forskjell på byll og kreft? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #5 Del Skrevet 1. november 2024 Det er ikke tissen på en guttehamster da? Jeg hadde en miniatyr hamster som fikk byller og døde når han var ett eller to år. Jeg hadde tatt noen gode bilder og gått til en dyrebutikk som selger gnagere og spurt der, hvis du ikke har mulighet til å kontakte dyrlege. Anonymkode: 460ab...afe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fionas Skrevet 1. november 2024 Forfatter #6 Del Skrevet 1. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er ikke tissen på en guttehamster da? Jeg hadde en miniatyr hamster som fikk byller og døde når han var ett eller to år. Jeg hadde tatt noen gode bilder og gått til en dyrebutikk som selger gnagere og spurt der, hvis du ikke har mulighet til å kontakte dyrlege. Anonymkode: 460ab...afe Det er en guttehamster, men byllen er mer så kne/lår. Takk for svar, det var en god ide ☺️👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fionas Skrevet 1. november 2024 Forfatter #7 Del Skrevet 1. november 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er ikke tissen på en guttehamster da? Jeg hadde en miniatyr hamster som fikk byller og døde når han var ett eller to år. Jeg hadde tatt noen gode bilder og gått til en dyrebutikk som selger gnagere og spurt der, hvis du ikke har mulighet til å kontakte dyrlege. Anonymkode: 460ab...afe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #8 Del Skrevet 1. november 2024 Hør med veterinær. Anonymkode: 73d52...8ce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enni Skrevet 1. november 2024 #9 Del Skrevet 1. november 2024 Meget mulig da 80% av alle hamstre får kreft. Er kulen varm? Abscesser kan man kjenne er varme. Har den andre symptomer? Ellers er det kun en dyrlege som vil gi deg korrekt svar, ikke KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #10 Del Skrevet 1. november 2024 Enni skrev (15 minutter siden): Meget mulig da 80% av alle hamstre får kreft. Er kulen varm? Abscesser kan man kjenne er varme. Har den andre symptomer? Ellers er det kun en dyrlege som vil gi deg korrekt svar, ikke KG. 80% får kreft? Hvorfor? Anonymkode: 460ab...afe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #11 Del Skrevet 1. november 2024 Hvorfor kontakter du ikke veterinær? Du vet at det er forbudt å ikke gi dyr nødvendig helsehjelp? Ansatte i en dyrebutikk kan ikke gi deg svar her. Kontakt veterinær i morgen tidlig og gi dyret hjelp. Anonymkode: 39f81...f6a 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enni Skrevet 1. november 2024 #12 Del Skrevet 1. november 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): 80% får kreft? Hvorfor? Anonymkode: 460ab...afe Genetikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #13 Del Skrevet 1. november 2024 Du må kontakte veterinær. Det er ikke lov å ikke sørge for at syke dyr får hjelp. Selv en hamster. Men kan antagelig vente til mandag hvis hamsteren spiser, drikker og virker i fin form. Er den ikke i fin form må helgevakt kontaktes. Anonymkode: 711d7...587 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #14 Del Skrevet 1. november 2024 Håper du for gudskyld tar med hamsteren til dyrlege . fy skam deg om du ikke gjør det. selv om hamsteren et et lite dyr har kjenner det smerte og har følelser. det fortjener å få hjelp og du er pliktig til deg. Ikke la dyret lide 😞 dra til dyrlegen imorgen, har du ikke penger nå så vil du få en faktura/delbetaling Anonymkode: 3ab31...4eb 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fionas Skrevet 2. november 2024 Forfatter #15 Del Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Du må kontakte veterinær. Det er ikke lov å ikke sørge for at syke dyr får hjelp. Selv en hamster. Men kan antagelig vente til mandag hvis hamsteren spiser, drikker og virker i fin form. Er den ikke i fin form må helgevakt kontaktes. Anonymkode: 711d7...587 Virker i fin form, spiser. Vil helst se det litt an. Om den har kreft er det ikke så mye å gjøre. Har avliva et hamster før pga kreft, den er ikke der enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #16 Del Skrevet 2. november 2024 Helt vanlig at hamstre får kreftkuler på kroppen. De fleste dør med dem og ikke av dem. Lite å gjøre med det, og så lenge det ikke er til plage eller ulempe for hamsteret så hadde jeg bare latt det være. Anonymkode: 65b7a...0ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fionas Skrevet 5. november 2024 Forfatter #17 Del Skrevet 5. november 2024 Har vært til dyrlegen idag. Han hadde knekt foten og betennelse på øye og inni halsen. Har fått smertestillende og antibiotika. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #18 Del Skrevet 5. november 2024 Fionas skrev (2 minutter siden): Har vært til dyrlegen idag. Han hadde knekt foten og betennelse på øye og inni halsen. Har fått smertestillende og antibiotika. Stakkars liten. Hvordan har den greid å knekke foten? Anonymkode: b0ebf...687 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #19 Del Skrevet 5. november 2024 Fionas skrev (20 minutter siden): Har vært til dyrlegen idag. Han hadde knekt foten og betennelse på øye og inni halsen. Har fått smertestillende og antibiotika. Min hamster knakk også foten uten at jeg var klar over det før det var for sent, og da grodde den skjevt slik at hamsteren ble hoppende rundt med en skjev fot. Benbruddet skjedde da hamsteren hoppet ut av hånden min og ned på gulvet. Hamstere viser ikke smerte eller sykdom før helt på slutten, så vanskelig å finne ut. Godt du fikk hamsteren til dyrlegen🐹 Anonymkode: 460ab...afe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #20 Del Skrevet 5. november 2024 Fionas skrev (På 2.11.2024 den 12.44): Virker i fin form, spiser. Vil helst se det litt an. Om den har kreft er det ikke så mye å gjøre. Har avliva et hamster før pga kreft, den er ikke der enda. Klassisk eksempel på at det ikke er alle som burde få lov til å ha ansvar for et annet levende vesen. Anonymkode: cbb88...70a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå