AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #1 Del Skrevet 1. november 2024 Hva motiverer kvinner til å oppføre lister over samtlige av partnerene som de har utøvet elskov med? Dersom en opplevelse er god husker man den, men dersom akten er dårlig glemmer man den. Behøver det å bli mer komplisert enn som så? Anonymkode: a5023...b98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 1. november 2024 #2 Del Skrevet 1. november 2024 Hvem har du snakke med? Lise på 17? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #3 Del Skrevet 1. november 2024 visp skrev (Akkurat nå): Hvem har du snakke med? Lise på 17? Leste det i en rapport over den moderne kvinnes særegenheter i forhold til tidligere generasjoner i tidsskriftet Bøygen. Anonymkode: a5023...b98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 1. november 2024 #4 Del Skrevet 1. november 2024 Kunne aldri falt meg inn å skrive ned slike erfaringer 😂. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #5 Del Skrevet 1. november 2024 Irak skrev (3 minutter siden): Kunne aldri falt meg inn å skrive ned slike erfaringer 😂. Ikke meg heller. Hva i huleste skulle man med slike lister? K 50 Anonymkode: 0c77b...ad3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #6 Del Skrevet 1. november 2024 Haha, aldri hørt om 😄 Anonymkode: c8b15...958 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #7 Del Skrevet 1. november 2024 Det må være svært unge kvinner i så tilfelle. Ikke vanlig i mine kretser iallefall og selv har jeg aldri gjort noe sånt. Kvinne 33 Anonymkode: bbf68...4e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #8 Del Skrevet 2. november 2024 Aldri gjort! Anonymkode: 56d67...963 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doolittle Skrevet 2. november 2024 #9 Del Skrevet 2. november 2024 Utrolig søtt hvordan TS har valgt ord han tror får ham til å se eldre ut, da. Pluss for innsatsen, liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #10 Del Skrevet 2. november 2024 Doolittle skrev (5 minutter siden): Utrolig søtt hvordan TS har valgt ord han tror får ham til å se eldre ut, da. Pluss for innsatsen, liksom. Hæ.. alder….? kan du ikke se at morsmålet er dansk? Anonymkode: b3776...f18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 2. november 2024 #11 Del Skrevet 2. november 2024 jeg har hørt dette fra noen menn, altså at de gjør dette. Aldri hørt det fra kvinner. Personlig ser jeg ikke vitsen i dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #12 Del Skrevet 2. november 2024 Hvem er det du snakker med, a? Aldri skrevet noen liste.mm Anonymkode: ea950...61c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #13 Del Skrevet 2. november 2024 Bedre å bare markere i telefonkatalogen. Humor 50+ Anonymkode: 13dbd...62c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #14 Del Skrevet 2. november 2024 visp skrev (13 timer siden): Hvem har du snakke med? Lise på 17? Eksen var 45 og hadde en slik liste. Merkelig nok er det vokse kvinner som oppfører seg slik også Anonymkode: fb0d2...22b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #15 Del Skrevet 3. november 2024 Jeg er mann og etter utallige diskusjoner her inne om hva som er for mange sexpartnere, lagde jeg faktisk en liste selv etter hukommelsen. Kun fordi jeg var nysgjerrig på antallet. Slettet den igjen etter at jeg hadde summert. Anonymkode: 7c0b2...e2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 3. november 2024 #16 Del Skrevet 3. november 2024 Herregud, nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå