Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heihei! Er idag 13dpo og tok for tre dager siden en cb digital test som viste positiv (plusstegn), men jeg får likevel «ikke gravid» på cb sin test som skal vise uker😅 alle andre type tester jeg tar er positive, så jeg skjønner ikke hvorfor den sier «ikke gravid».. Hvor sterk burde en strek være på dette tidspunktet? Dette (bilde) er det sterkeste jeg har fått hittil.

Er det noen som har erfaringer e.l?🥹

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du andre strips du kan prøve idag,?

Skrevet
mommyaka skrev (Akkurat nå):

Har du andre strips du kan prøve idag,?

Ja, jeg har tatt og der kom en svak strek, men den var sterkere enn den første jeg tok.

fikk forresten ikke til å legge til bilde😕

Skrevet
Emmeos skrev (På 1.11.2024 den 20.12):

Heihei! Er idag 13dpo og tok for tre dager siden en cb digital test som viste positiv (plusstegn), men jeg får likevel «ikke gravid» på cb sin test som skal vise uker😅 alle andre type tester jeg tar er positive, så jeg skjønner ikke hvorfor den sier «ikke gravid».. Hvor sterk burde en strek være på dette tidspunktet? Dette (bilde) er det sterkeste jeg har fått hittil.

Er det noen som har erfaringer e.l?🥹

Sikker på du tok rett test? CB har to ulike digitale tester. En med bare gravidindikator og en som viser uker.

Anonymkode: 33bae...0e6

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Sikker på du tok rett test? CB har to ulike digitale tester. En med bare gravidindikator og en som viser uker.

Anonymkode: 33bae...0e6

Jeg tik både gravidindikator og den som viser uker. Fikk positiv på den som viste pluss og «ikke gravid» på ukeindikatoren.

Skrevet
mommyaka skrev (19 minutter siden):

Tatt ny test idag? 

Jeg har tatt mange tester (ikke digital) og alle har vært positive, og streken har blitt sterkere

• Liker 1
Skrevet

Jeg tok en uketest nå; fikk gravid 1-2😭❤️❤️❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...