AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #1 Skrevet 1. november 2024 Noen med erfaringer fra Helthjem? Jeg skal selge noe på Finn, men er skeptisk til å bruke Helthjem. Da må jeg legge pakken i postkassen min etter kl 23. Er man uheldig, blir pakken stjålet før Helthjem kommer? Det skjer visst titt og ofte at folk blir frastjeler ting fra postkassen på tettstedet jeg bor. Derfor er det jo mye tryggere å ikke bruke Helthjem? (Og heller levere på postkontor eller butikk? Er det noe jeg har misforstått her? Jeg syns det virker så risky.. Anonymkode: d0581...cef
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #2 Skrevet 1. november 2024 Du kan jo bare krysse bort Helthjem som alternativ slik at bare Posten står igjen? Jeg har sendt mye med Helthjem, men aldri dyrere ting, bare ting jeg kan tåle å risikere blir stjålet. Er det dyrere ting, krysser jeg bare bort Helthjem som alternativ på de minste pakkene, og leverer heller i pakkeboks for Posten i stedet. Anonymkode: 91443...8b2 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #3 Skrevet 1. november 2024 Jeg har sendt flere ganger med helthjem og har opplevd et par ganger at pakken har blitt stjålet fra dørmatta mi. Har også kjøpt ting hvor pakken ble stjålet fra postkassa til selgeren. Helthjem har alltid ordnet opp og jeg har fått refusjon for varen men det er jo klart at det er kjedelig uansett. Jeg ville ikke brukt helthjem om det er noe dyrt >1000,- Anonymkode: 7ad7f...19b
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #4 Skrevet 1. november 2024 Min erfaring er at pakken da er tapt og jeg må stå med tapet. Helthjem er søppel! Anonymkode: 4b7c7...ef5
tirben Skrevet 1. november 2024 #5 Skrevet 1. november 2024 En gang opplevde jeg at en pakke jeg skulle selge, ble borte fra min postkasse før den ble hentet. Hadde da solgt via Finn fiks ferdig, og Finn ordnet opp med en gang. De erstattet beløpet med en gang.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #6 Skrevet 1. november 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Du kan jo bare krysse bort Helthjem som alternativ slik at bare Posten står igjen? Jeg har sendt mye med Helthjem, men aldri dyrere ting, bare ting jeg kan tåle å risikere blir stjålet. Er det dyrere ting, krysser jeg bare bort Helthjem som alternativ på de minste pakkene, og leverer heller i pakkeboks for Posten i stedet. Anonymkode: 91443...8b2 Takk for tips! Nå har jeg krysset bort Helthjem som alternativ. Jeg visste ikke det gikk an. Anonymkode: d0581...cef 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå