Gå til innhold

Bulen i buksa

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Rart da at andre kvinner her skriver det stikk motsatte. Du må ha tatt feil av deg selv som talskvinne for disse voksne kvinnene.

Anonymkode: 8a0f1...f39

Jeg kan tro at noen kvinner ser på bulen, men jeg tror det er flere kvinner som ikke ser på den. Altså, hvor spennende er den? Og den sier lite om hva mannen faktisk har under buksen. 

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja, men du ser en ganske tydelig og påfallende trend i preferanse i én retning av skalen. Det er ikke behagelig overhode.

Det er noe man blir påminnet om svært ofte, hvor mye verdi som sitter i størrelsen på kjønnsorganet ditt som mann. Det er uetisk av kvinner å ha denne fokusen, og det skaper ikke en hyggelig kultur å leve i som mann. Jeg har ikke en gang under gjennomsnittet, og jeg har brukt mye penger og tid i terapi for å overkomme dette til det punktet at jeg kan skrive fritt om det. 

Kan ikke en gang forestille meg hvordan det er å være mann med klinisk liten penis i dag, det må jo være et levende helvete på jord. 

Mye på grunn av denne ekle seksuelle kvinnekulturen som er i norge er hvorfor jeg flyttet til. Det er mange trivielle vilkår og krav ifbm. Utseendet og inntekt og kognitive evner og politisk livssyn jeg kan finne meg i, men ideen om at kvinner driver og vurderer og forutser penisstørrelsen min selv i ikke-seksuelle settinger slik som omtales i denne tråden, er noe jeg kan leve i. 

Til tross for at jeg har flyttet vekk sitter jeg stadig fast i den norskspråklige media og internett-boblen, og det må jeg slutte med. Eksponering for Norske kvinner og deres tanker og meninger er ikke bra for den psykiske helsen min.

Anonymkode: ab351...e49

Ha aldri hørt om denne problemstillingen før, så er usikker på hvor utbredt det er, og jeg føler du kanskje har et usunt stort fokus på dette. Jeg har aldri før hørt om en mann som blir påminnet ofte at bulen får mye oppmerksomhet, ja, det blir snakket om penisstørrelse, og noen kvinner sier de vil ha en stor penis, men jeg er sikker på at størstedelen av kvinner ikke er så opptatt av størrelsen som mange menn tror. Jeg er også sikker på at det er flere menn enn kvinner som har fokus på dette. De fleste kvinner har ikke et ønske, eller fokus på at mannen skal være størst mulig, for er den for stor, så er det bare vondt. I alle slike tråder som handler om penisstørrelse, så svarer de fleste kvinner at det er ikke så viktig at den er stor, men at det handler mye mer om hvordan man bruker den og om hvordan resten av mannen fungerer, så hvorfor ikke stole på det, heller enn å kjøre seg selv så langt ned at du trenger behandling for tankene dine?

Med det sagt, tenk hvordan det er for jenter og kvinner, der har det alltid vært stort fokus på kropp, vi har, og blir, seksualisert, blir sett på, og behandlet som et kjøttstykke/gjenstand. Vi har alltid blitt utsatt for blikk, kommentarer og tafsing, og mye verre. Og ikke for å gjøre dine tanker og følelser mindre, men jeg er 100% sikker på at menn er mye verre der enn kvinner. Og da kan vi snakke om hva som er uetisk, tenk hva unge jenter må gjennom, hvor "etisk" er det at de må "vasse" i uønsket oppmerksomhet fra menn i alle aldre? Tror det skaper en "hyggelig kultur"? Altså i det hele tatt, tenk på hva kvinner har og fortsett opplever fra menn? Og du snakker om "den ekle seksuelle kvinnekulturen"? Om ikke noe annet, så vet de fleste kvinner hvordan du føler deg.

Anonymkode: 53d79...685

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vit at en mann kan ha enorme baller som fyller godt opp volumet i buksa.

Anonymkode: 82b9b...1af

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bul i jeans er jo der uansett, den formes hver gang man setter seg. Men bul i joggebukse er sexy. Men enig med ei over her, den trenger ikke reflektere hva som faktisk er under. 

Anonymkode: 3bcc9...0ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har i grunnen aldri vært spesielt opptatt av bulen i buksa til menn rundt meg. Eneste unntak må være da jeg var ung, pubertal og nysgjerrig og fniste over alt som hadde med sex og kjønnsorganer å gjøre. I voksen alder er jeg ikke så opptatt av penisen med mindre eieren er en fyr jeg er interessert i, og selv da er bulen langt ned på lista over ting jeg er opptatt av.
Bulen til tilfeldige menn er totalt uinteressant, på lik linje med fremmede damers kameltå, bollemus eller pupper. Skulle man tilfeldigvis legge merke til det, så tenker man ikke så mye over det.

Ingen grunn til å være redd for at bulen ikke blir "godkjent" i hvertfall. Hvis noen damer dømmer deg ut i fra bulen, så er de vel neppe de skarpeste spiseskjeene i skuffa ;)

Anonymkode: dd286...4f8

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg er heterofil mann legger jeg ofte merke til bulen i buksa på andre menn. Jeg registrerer at den er der, men tenker ikke noe mer over det.

Anonymkode: 65e02...81e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 1.11.2024 den 19.43):

Er dette noe de fleste kvinner ser på?

Ja, putt en sokk i buksa slik at du får en bul som ser ut som at kølla di er lang og tykk så skal du se at alle damene ser på den.

Anonymkode: 931a8...965

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...