Gå til innhold

Bulen i buksa

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så vannvittig mye av norsk kultur er sentrert rundt penisstørrele for tiden. nrk slapp nylig en slags tegneseriesnutt om det, og det ble tatt opp på forrige ukes nytt på nytt, og det var et sentralt tema i den der serien dating irl, og i den der nede, også i ida tar ansvar. Går du på bar, får du kanskje høre denne her, 

og nå kommer det attpåtil frem at de fleste kvinner driver og observerer og  vurderer mannens penisstørrelse til en hver tid. 

Og så later vi som det er en helt uvesentlig faktor.

Anonymkode: ab351...e49

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg så en lang og tynn mann i verdens trangeste jeans på Oslo S i kveld. Jeansen satt som lakkert på han og viste en supertydelig bul i buksa, den skjulte ingenting. Han hadde skjorta i buksa som kunne ha skjult bulen. Jeg syns hele settingen med mannen og jeansen var utrolig sexy og vågal❤️

Anonymkode: d6147...fb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å flørte og få oppmerksomhet fra menn, men må si at jeg har aldri sett på bulen i buksa til tilfeldige karer jeg har kjemi med. 
De gangene jeg har sett på bul er når det er meninga at vi skal ha sex nesten med en gang. 

Anonymkode: 77ba2...ef2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg elsker å flørte og få oppmerksomhet fra menn, men må si at jeg har aldri sett på bulen i buksa til tilfeldige karer jeg har kjemi med. 
De gangene jeg har sett på bul er når det er meninga at vi skal ha sex nesten med en gang. 

Anonymkode: 77ba2...ef2

Jeg med meldingen over. En tynn lang ung mann å superstramme jeans og en enorm bul i jeansen. Klarte ikke å slippe blikket på bulen og rumpa hans😅

Anonymkode: d6147...fb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg aldri ser på/legger merke til/tenker over bulen til menn. Kun min egen samboer, av og til. Og det er ikke fordi jeg er en av de som ikke kan anerkjenne at andre menn også ser bra ut. For det er det absolutt noen som gjør. Men bulen til andre går meg hus forbi altså

Anonymkode: 5d335...7a5

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger ikke å se på Gud og enhver mann 😂. Det har jeg ikke behov for kjenner jeg. Svak for sterke bein i en turbukse er jeg kun på de jeg liker. Personlighet og kropp må samsvare. Hvis ikke så kan det være akkurat det samme 😂. Så jeg liker best å sette mine oppfatninger i sammenheng med mitt inntrykk av han. Da kan jeg bli fascinert merker jeg 🫣🫣🫣🫣

Endret av Irak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg kom til å diskutere bulen i buksa med ei veninne, og hun sa «alle kvinner ser på bulen» og hun sa hun spesielt liker joggebukser osv der man tydligere der utstyret. Hun sa også at man noen ganger ser store buler hos menn i olabukser, og at hun da lurer på hvor stor den er

Er dette noe de fleste kvinner ser på?

Jeg har en liten grower som bare lager en liten tut rett ut i en joggebukse, så nå har jeg sluttet å gå i det og går kun i løse bukser. Jeg har også kjøpt andre bukser som jeg bruker på treningen, men nå føler jeg meg jo bare enda dummere og er livredd for at damene skal se.

Forresten, jeg er mann, men det skjønte dere vel.

Anonymkode: 873ba...717

Uffa, så det at damerliker å se konturene av pikken på menn fikk deg til å endre rutiner og bukser på trening? Trist at du ikke brydde deg før og at du nå er usikker og gjemmer den. Ikke alle har en stor kuk og jeg ville heller at du skulle funnet en måte å vise den på enn å gjemme den. Jeg har ikke tenkt at kvinner vil se på har ikke dyttet den frem ved bruk, men det vil jo være god grunn for det nå. Jeg vil at kvinner skal kikke meg i skrittet og ville ha den jeg har der, den er jo klar for dem også så her kan tre like bli til fire ved et håndgrep og jeg  får nam nam!

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Bul i ikke seksuelle settinger er bare ekkelt. Har også erfart at størrelse på bul ikke gjenspeiler størrelsen på staken når den er klar til bruk, 

Anonymkode: 31434...12a

Om du er en voksen kvinne så må du faktisk gi deg, du kan ikke i fullt alvor mene at bul i buksen er ekkelt! Jeg har faktisk ikke ord, eller det er feil, jeg har mye å si, men jeg tror ikke jeg trenger å påpeke at det er like naturlig som bryst hos kvinner, som et eksempel. 

Jeg må forøvrig si at jeg aldri har sett/lagt merke til/tenkt over en bul i buksen hos en mann, utenom min egen mann når det er sex i luften.

Anonymkode: 53d79...685

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann og tenner utelukkende på kvinner, men noen få ganger er det faktisk vanskelig å ikke legge merke til andre menns bul.

Anonymkode: a0af5...b76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voksne kvinner vet som oftest at bulen har lite å si for hva som faktisk er der. Så den er uinteressant, bortsett fra på egen kjæreste, der vi allerede vet hva han har å by på.

Anonymkode: b515f...182

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

heldigvis finnes det mange andre nasjonaliteter, og enda godt kvinner fra andre land tenker annerledes. Egentlig om mange ting, og ikke det som er tema her. 

Anonymkode: 80c59...bbc

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kompis av samboer har en usedvanlig bul i buksa, man kan se at den er enorm. Umulig å ikke glo. 

Anonymkode: b1905...156

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Voksne kvinner vet som oftest at bulen har lite å si for hva som faktisk er der. Så den er uinteressant, bortsett fra på egen kjæreste, der vi allerede vet hva han har å by på.

Anonymkode: b515f...182

Rart da at andre kvinner her skriver det stikk motsatte. Du må ha tatt feil av deg selv som talskvinne for disse voksne kvinnene.

Anonymkode: 8a0f1...f39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Ja bul er hot, men ærlig talt bryr jeg meg ikke om størrelsen på bulen! Bare å se den er nok for meg 😂

Anonymkode: b73d0...943

Enig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Så vannvittig mye av norsk kultur er sentrert rundt penisstørrele for tiden. nrk slapp nylig en slags tegneseriesnutt om det, og det ble tatt opp på forrige ukes nytt på nytt, og det var et sentralt tema i den der serien dating irl, og i den der nede, også i ida tar ansvar. Går du på bar, får du kanskje høre denne her, 

og nå kommer det attpåtil frem at de fleste kvinner driver og observerer og  vurderer mannens penisstørrelse til en hver tid. 

Og så later vi som det er en helt uvesentlig faktor.

Du skjønner ikke at det er ulike kvinner som sier de ulike tingene altså?

Folk er ulike skjønner du. Noen bryr seg og andre bryr seg ikke. Det finnes ikke én fasit.

Anonymkode: 6d7c6...fca

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sykelig opptatt av bula tror jeg 🤣 øyene går alltid dit. Men det er ikke seksuelt… ikke sånn at jeg tenner på fremmede menn på toget liksom, selv hvis de har stor bul. Men jeg er sååååå nysgjerrig på hvorfor noen har bul og andre ikke. Det har jo ikke noe med hvor stort utstyret er å gjøre, hverken ballene eller penis. Mannen min har helt vanlige baller og penis på 8 cm når den ikke er stiv. Men han har helt sinnsykt stor bul i buksa. Mens jeg har vært sammen med andre menn som har hatt det samme størrelsen på utstyret men som ikke har hatt bul. 

Anonymkode: 11082...173

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På mine partnere? Ja, sexy!
på random mennesker uten i verden? Nei, orker ikke titte engang. Finnes ikke interessant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du skjønner ikke at det er ulike kvinner som sier de ulike tingene altså?

Folk er ulike skjønner du. Noen bryr seg og andre bryr seg ikke. Det finnes ikke én fasit.

Anonymkode: 6d7c6...fca

Ja, men du ser en ganske tydelig og påfallende trend i preferanse i én retning av skalen. Det er ikke behagelig overhode.

Det er noe man blir påminnet om svært ofte, hvor mye verdi som sitter i størrelsen på kjønnsorganet ditt som mann. Det er uetisk av kvinner å ha denne fokusen, og det skaper ikke en hyggelig kultur å leve i som mann. Jeg har ikke en gang under gjennomsnittet, og jeg har brukt mye penger og tid i terapi for å overkomme dette til det punktet at jeg kan skrive fritt om det. 

Kan ikke en gang forestille meg hvordan det er å være mann med klinisk liten penis i dag, det må jo være et levende helvete på jord. 

Mye på grunn av denne ekle seksuelle kvinnekulturen som er i norge er hvorfor jeg flyttet til. Det er mange trivielle vilkår og krav ifbm. Utseendet og inntekt og kognitive evner og politisk livssyn jeg kan finne meg i, men ideen om at kvinner driver og vurderer og forutser penisstørrelsen min selv i ikke-seksuelle settinger slik som omtales i denne tråden, er noe jeg kan leve i. 

Til tross for at jeg har flyttet vekk sitter jeg stadig fast i den norskspråklige media og internett-boblen, og det må jeg slutte med. Eksponering for Norske kvinner og deres tanker og meninger er ikke bra for den psykiske helsen min.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Bul i ikke seksuelle settinger er bare ekkelt.

Anonymkode: 31434...12a

Det må du jo gjerne synes, men det er nå dessverre en gang sånn at menn er født med utvendig kjønnsorgan. Den er der, enten du vil eller ikke, og med mindre alle menn skal kle seg i teltbukser så vil du dessverre bli utsatt for konturen av mannlige kjønnsorgan i større eller mindre grad.

Det er sånn cirka like problematisk som at menn må se konturene av pupper eller camel toes. Det er en del av kroppen og det er lite vi kan gjøre med det.

Anonymkode: e383e...104

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...