Gå til innhold

Bulen i buksa

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kom til å diskutere bulen i buksa med ei veninne, og hun sa «alle kvinner ser på bulen» og hun sa hun spesielt liker joggebukser osv der man tydligere der utstyret. Hun sa også at man noen ganger ser store buler hos menn i olabukser, og at hun da lurer på hvor stor den er

Er dette noe de fleste kvinner ser på?

Jeg har en liten grower som bare lager en liten tut rett ut i en joggebukse, så nå har jeg sluttet å gå i det og går kun i løse bukser. Jeg har også kjøpt andre bukser som jeg bruker på treningen, men nå føler jeg meg jo bare enda dummere og er livredd for at damene skal se.

Forresten, jeg er mann, men det skjønte dere vel.

Anonymkode: 873ba...717

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det skjønte vi allerede da vi så overskriften. Menn er besatt av bulen eller mangel på sådan, kvinner ikke.

Anonymkode: 03854...0fb

• Liker 11
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Altså. Jeg liker pikk, og er gjerne nysgjerrig på hva han jeg liker har mellom beina. Men er virkelig ikke noe jeg kikker etter før vi har kommet til «klærne-av-punktet». Og iallfall ikke noe jeg gjør noen antakelser om utifra bul/ikke bul.

Anonymkode: 92f1d...ed7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja bul er hot, men ærlig talt bryr jeg meg ikke om størrelsen på bulen! Bare å se den er nok for meg 😂

Anonymkode: b73d0...943

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg ikke om bulen i buksa, tror ikke det er mange kvinner som ser i den retning, mer enn på en tilfeldig måte. Du kan trygt gå i joggebukser, ikke stress med det der.

Anonymkode: fccea...feb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta dere sammen damer, det er kvalmende å høre slikt oppkast. Desperate damer her ser jeg 🤮

Anonymkode: b03b8...fdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bul i ikke seksuelle settinger er bare ekkelt. Har også erfart at størrelse på bul ikke gjenspeiler størrelsen på staken når den er klar til bruk, 

Anonymkode: 31434...12a

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ta dere sammen damer, det er kvalmende å høre slikt oppkast. Desperate damer her ser jeg 🤮

Anonymkode: b03b8...fdb

Som om det gjør noe at de ser på bulen. Herregud.

Anonymkode: 8a0f1...f39

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Bul i ikke seksuelle settinger er bare ekkelt...

Anonymkode: 31434...12a

Nei. Det er ikke ekkelt at menn har pikk.

Anonymkode: 0d6aa...dc1

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Bul i ikke seksuelle settinger er bare ekkelt

Nei, det er naturlig, akkurat som pupper. (er det mulig!) 

Anonymkode: b1905...156

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Ja bul er hot, men ærlig talt bryr jeg meg ikke om størrelsen på bulen! Bare å se den er nok for meg 😂

Anonymkode: b73d0...943

Er litt her, men samtidig så er det ikke noe av det første jeg ser på. For meg er "mandige" hender det første jeg ser etter 😅👌. Og min definisjon er nok ikke som alle andres en gang 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er hot på menn jeg allerede er interessert i. Ellers ikke litt engang 

Anonymkode: 03696...649

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

strawberry88 skrev (1 time siden):

Er litt her, men samtidig så er det ikke noe av det første jeg ser på. For meg er "mandige" hender det første jeg ser etter 😅👌. Og min definisjon er nok ikke som alle andres en gang 😅

Bilde av hendene er fint vettu 😉😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må ærlig inrømme at jeg ser litt, ikke på tilfeldige menn ute i verden, men på bulen til mannen min. Han er vanvittig sexy når han feks har en litt halvstiv en på morgenen, eller når han tasser rundt i joggebukse eller shorts. 
Han har også grower så den er ikke alltid synlig, da legger jeg jo naturlig nok mer merke til den i noen situasjoner enn i andre. 

Anonymkode: 053a1...69f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det skjønte vi allerede da vi så overskriften. Menn er besatt av bulen eller mangel på sådan, kvinner ikke.

Anonymkode: 03854...0fb

Litt morsomt, når en tenker på den lille bulen kvinner har å vise fram, og hvilken ekstrem effekt den har på menn. Verden er litt urettferdig.

Anonymkode: 81f4c...df1

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blikket mitt kan trekkes mot bulen, ofte ufrivillig og gjerne om mannen sitter med hendene i fanget og gestikulerer f.eks. 

Eller om bulen er påfallende…

Anonymkode: ed8ab...b15

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser på bulen ja, og lurer mange ganger på hvor den er. Når bulen er godt synlig blir jeg kåt og tenker at mannen har stor pikk. Selv om jeg vet at det ikke henger sammen nødvendigvis.

Anonymkode: 6d7c6...fca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kikker nok litt, men jeg er fullt klar over at veldig mange (de fleste?) har en grower, så jeg utelukker aldri at den er stor hvis jeg ikke ser noe.

Anonymkode: a939f...d2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bulen i seg selv og ikke størrelsen på den som er spennende.

Anonymkode: 0b100...b94

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg kom til å diskutere bulen i buksa med ei veninne, og hun sa «alle kvinner ser på bulen» og hun sa hun spesielt liker joggebukser osv der man tydligere der utstyret. Hun sa også at man noen ganger ser store buler hos menn i olabukser, og at hun da lurer på hvor stor den er

Er dette noe de fleste kvinner ser på?

Jeg har en liten grower som bare lager en liten tut rett ut i en joggebukse, så nå har jeg sluttet å gå i det og går kun i løse bukser. Jeg har også kjøpt andre bukser som jeg bruker på treningen, men nå føler jeg meg jo bare enda dummere og er livredd for at damene skal se.

Mannen har og grower ,  trenger ikke være stor i buksen da, den vokser seg jo stor når den blir stiv!

Anonymkode: f1297...ac5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...