AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #1 Del Skrevet 14 timer siden Jeg har ikke spist så mye i dag og fikk antagelig mageknip på grunn av det. I ettermiddag spiste jeg plutselig et måltid og har i ettertid først hatt mye mageknip og la meg litt ned noen timer før middag. Jeg visste at ris pleier å hjelpe mot magesmerter så jeg kokte dette sammen med litt annet det endte opp med at jeg bare klarte å spise av risen. Mens jeg satt og spiste føltes det som at maten vokste i munnen på meg og jeg visste ikke om jeg måtte kaste opp eller besvime. Hadde brekninger. Det kjentes ut som blodtrykksfall. Har ligget i fosterstilling i 1 time nå og vet ikke helt hvordan jeg skal håndtere dette. Hva ville dere gjort? Jeg føler meg både svimmel og uvel. Anonymkode: d7d16...3bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #2 Del Skrevet 13 timer siden Hvor i magen har du vondt? Anonymkode: 71411...9a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #3 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Hvor i magen har du vondt? Anonymkode: 71411...9a4 Mest av alt i øvre del, typisk luftsmerter. Det jeg blir urolig for er at jeg fikk en slik reaksjon med blodtrykksfall m.m Anonymkode: d7d16...3bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #4 Del Skrevet 13 timer siden Høres nesten ut som omgangssyke 🙈 Anonymkode: 8974c...dc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #5 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Høres nesten ut som omgangssyke 🙈 Anonymkode: 8974c...dc1 Vært urolig for det. Ikke kastet opp, men får nesten se 😬🤞🏼 Anonymkode: d7d16...3bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #6 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Mest av alt i øvre del, typisk luftsmerter. Det jeg blir urolig for er at jeg fikk en slik reaksjon med blodtrykksfall m.m Anonymkode: d7d16...3bc Blodtrykksfallet kan jo komme av lite mat. Men svimmelhet er ikke uvanlig ved omgangssyke. Blir du dårligere med høy feber eller andre ting, så ringer du legevakten hvis du er bekymret. Anonymkode: 71411...9a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #7 Del Skrevet 11 timer siden Det går mye forskjellig nå. Kan være norovirus. Hvil deg, og prøv å spise regelmessig. Ikke gå så lenge uten mat. Ta kontakt med lege om du er bekymret. Anonymkode: 84950...0f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #8 Del Skrevet 11 timer siden Husk å drikke godt med væske. Sliter du med å få i deg mat, så er flytende mat ala smoothie og juice greit. Hvis jeg er kvalm, liker jeg å blande farris og eplemost. Anonymkode: 71411...9a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #9 Del Skrevet 10 timer siden Hvorfor har du ikke spist noe særlig idag? Er du syk? Får du i deg nok væske? Anonymkode: 60665...748 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #10 Del Skrevet 10 timer siden Skal ris hjelpe mot magen? Jeg får magetrøbbel av ris, jeg. Men høres ut som om du kan ha spist mye raske karbohydrater etter en lang tid uten mat. Da får du blodsukkerspike og så fall og da kan det kjennes som du nesten besvimer. Følg Glucose Godess på insta for å lære om det. Jeg får det sånn etter at jeg har spist godteri. Anonymkode: 53e25...8da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå