Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2006 #1 Skrevet 27. februar 2006 Er en sexstund som stort sett består av analsex romantisk?
Gjest *Gjest Skrevet 27. februar 2006 #3 Skrevet 27. februar 2006 Eh, nei!! Men det er min opfatning da. De eneste gangene det har skjedd er i fylla når vi ikke tenker så mye og bare gjør..... Ikke godt å våkne morgenen etter!!! Never again sier jeg bare.. Skjønner ikke at noen syns det er virkelig godt jeg..
Gjest GreenSky Skrevet 27. februar 2006 #4 Skrevet 27. februar 2006 Hva er egentlig romantisk? Med romantikk tenker jeg på fyr i peisen, rødvin og en armkrok. Sex er ikke romantikk for meg. Sex er noe annet.
hecuba Skrevet 27. februar 2006 #5 Skrevet 27. februar 2006 (endret) Hva er egentlig romantisk? Med romantikk tenker jeg på fyr i peisen, rødvin og en armkrok. Sex er ikke romantikk for meg. Sex er noe annet. ← Skriver under på dette. Endret 27. februar 2006 av hecuba
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2006 #6 Skrevet 27. februar 2006 Folk har stort sett VELDIG forskjellige meninger om hva som er romantisk. En over her som ikke synes sex er romantikk, men det synes jeg, alt ettersom.. Men, sånn overall så pleier vel folks oppfatning av sånt som romantikk avhenger mye av stemningen rundt.. Jeg mener, jeg og samboeren syltet jordbær i sommer, og det synes jeg var superromantisk, nettopp på grunn av stemningen...! Du bør heller spørre deg selv hva DU synes, det er det som teller! Lluvy
Gjest 2324 Skrevet 27. februar 2006 #7 Skrevet 27. februar 2006 Nei, for meg er analsex langt i fra romantisk!
Gjest Gjesta Skrevet 27. februar 2006 #8 Skrevet 27. februar 2006 Jeg har aldri hatt det, analsex altså, men jeg har ikke på følelsen av at det er så innmari romatisk nei...
Gjest Gjesta Skrevet 27. februar 2006 #9 Skrevet 27. februar 2006 Jeg har aldri hatt det, analsex altså, men jeg har ikke på følelsen av at det er så innmari romatisk nei... ←
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2006 #11 Skrevet 27. februar 2006 Hva er egentlig romantisk? Med romantikk tenker jeg på fyr i peisen, rødvin og en armkrok. Sex er ikke romantikk for meg. Sex er noe annet. ← Når det kommer til analsex så kan jeg ikke forstå at de gutta som har behov for det ikke ganske enkelt kan komme ut av skapet og innrømme at de foretrekker menn? Det er da helt akseptert i dag.
Gjest lurven Skrevet 27. februar 2006 #12 Skrevet 27. februar 2006 analsex foran peisen kan da være ganske romantisk
Gjest mamma mø Skrevet 27. februar 2006 #13 Skrevet 27. februar 2006 Synes nok ikke analsex er den mest kosete og romantiske varianten, nei. Hvis det er peis med i bildet, ville jeg nok foretrukket noe annet, lurven Men til de gangene man bare har lyst til å kjøre på, er analsex superbra!
Gjest gjest1 Skrevet 27. februar 2006 #15 Skrevet 27. februar 2006 Håper det, for jeg har kun uromantisk sex!
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2006 #16 Skrevet 27. februar 2006 Nei, romantisk er det ikke. Men hett, dampende, rått og sexy: absolutt!
Gjest Fruktfat Skrevet 27. februar 2006 #17 Skrevet 27. februar 2006 Er en sexstund som stort sett består av analsex romantisk? ← nei
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2006 #18 Skrevet 27. februar 2006 Det er klart det kan være romantisk. Det kommer helt an på settingen. Levende lys, pirrende undertøy, mye kyssing først og så litt analsex. Kan være ganske så romantisk det..
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2006 #19 Skrevet 27. februar 2006 Er en sexstund som stort sett består av analsex romantisk? ← NEI!!! :klø: :bukke:
Tilda Skrevet 27. februar 2006 #20 Skrevet 27. februar 2006 Når det kommer til analsex så kan jeg ikke forstå at de gutta som har behov for det ikke ganske enkelt kan komme ut av skapet og innrømme at de foretrekker menn? Det er da helt akseptert i dag. ← Herregud! Tror du bør bli kvitt noen skylapper og fordommer!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå