AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #1 Skrevet 1. november 2024 Jeg kjente meg veldig igjen fra eget liv, men også fra ting jeg har lest om her inne på Kg. Litt slitsomt å se problemer i familien/ samlivet, men også veldig betryggende at man ikke er alene om å ha det slik. Anonymkode: 07d41...c40
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #2 Skrevet 1. november 2024 Så traileren nå, og den så absolutt bra ut. ( ligger på Netflix og er svensk) Men hvilke tanker har du? Er det bare du som holder familien din sammen? Stiller ikke mannen opp? (Har ikke sett filmen enda) Anonymkode: bed11...ffe
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #3 Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Så traileren nå, og den så absolutt bra ut. ( ligger på Netflix og er svensk) Men hvilke tanker har du? Er det bare du som holder familien din sammen? Stiller ikke mannen opp? (Har ikke sett filmen enda) Anonymkode: bed11...ffe Jeg har dessverre opplevd alt det som filmen inneholder. Samboer døde av kreft og han var også utro i løpet av forholdet, "meldte seg ut" og lot meg ta mye ansvar en periode, selv om jeg ble veldig sliten av det. Jeg tror det er lett for at vi mødre "kjører på" når vi merker at menn slipper taket, eller så slipper mennene taket fordi vi kvinner er litt "for mye på". Ts Anonymkode: 07d41...c40 1
Sicktrip Skrevet 27. desember 2024 #4 Skrevet 27. desember 2024 (endret) . Endret 28. desember 2024 av Sicktrip
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå