AnonymBruker Skrevet 1. november #1 Del Skrevet 1. november Jeg traff en mann på nett (med mange felles venner) vi hadde god kjemi i våre samtaler og bestemte oss for å treffes å gå på date. Han bor i Sverige så jeg booket høstferien der... Jeg synes han var kjekk på bilder. Han sa han var 176, som viste seg å være feil, han var noen cm lavere enn meg og jeg er 169. Han skylder på at han har målt seg feil.. det var det ene "problemet" som egentlig ikke er veldig viktig for meg.. Men så... før vi møttes, men lenge etter at vi begynte å snakke så innrømmet han at han hadde mistet en av fremtennene. Han mente noen hadde slått til han og den falt ut. Jaja, tenkte jeg. Det er vel ikke verdens undergang hvis han er en fin fyr og alt annet stemmer. Utseende er ikke det viktigste for meg hvis han er The One liksom... Men neida, der sto alle tennene i alle kanter, ganske misfarget også siden jeg mistenker han har noen dårlige vaner som røyk og mye kaffe osv... såpass dårlig at han ikke smiler ofte, snakker med litt lukket munn og jeg ble veldig turned off når han smilte. Munn hygiene er viktig for meg og tanken på å skulle kline var bare blææææ... Jeg avviste han mens jeg var på høstferien. Det gikk fra å være super interessant over tlf til å bli helt stopp.. selvom jeg prøvde å omgås så vennlig som jeg kunne mens jeg var der... sa om og om igjen at vi kan være venner. Men han forsto ikke hvorfor romantikken vi hadde i noen måneder ble brått avbrutt og han maser om grunn. Har sagt at kjemien var feil, men har lyst til å be han fikse tenna sine! Forundrer meg at han ikke gjør det.. kan man være så brutalt ærlig mot folk? Maset hans får meg til å ville være slem å si rett ut at jeg ikke tåler så dårlig tannhelse, ser ut som flere tenner kommer til å falle ut og. Anonymkode: ad699...1a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november #2 Del Skrevet 1. november Javel? Anonymkode: f87d2...5cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november #3 Del Skrevet 1. november Du er slem om du sier det ja. Om han ikke synes at «kjemien ikke var der» er god nok grunn, bare blokker Men synes du er ganske dum som drar og møter noen du aldri har sett i et annet land. Han kunne vært farlig Anonymkode: 73288...5bb 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november #4 Del Skrevet 1. november Drit i det. Men ikke sår han ved å si det. Bare fas han helt ut. Ikke svar. Du har lov til å føle hva du gjør. Anonymkode: 7a5e4...17a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november #5 Del Skrevet 1. november Problemet var vel at han løy og ga deg falske forventninger? Anonymkode: 8fafb...326 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 1. november #6 Del Skrevet 1. november Problemet her var ikke tennene, men at han har rundlurt deg med å fremstille seg selv som noe annet enn det han er. Og en sånn mann kan du være så ærlig du vil med, hvis du ellers har lyst og "tør" det. Du burde blokkere han. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november #7 Del Skrevet 1. november Du kan velge å være ærlig, sannheten kan være vond noen ganger. Men ville du ikke selv visst det hvis du sleit med å finne deg en partner, for eksempel fordi du luktet skikkelig ekkelt? Eller sånn som her, har veldig stygge tenner? Han må jo åpenbart vite det selv. Men jeg ville sagt at jeg syns det var turn off og tegn på dårlig selvtillit å lyge om høyden. Og om du tørr kan du jo si noe om tennene hans. Anonymkode: 1da15...f72 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november #8 Del Skrevet 1. november Ikke si noe om tennene. Tenner er ikke bare-bare å fikse. Jeg er misfornøyd med mine tenner, og hater å smile på bilder. Men jeg har dårlig emalje og kan derfor ikke bleke tennene. De står tett og er skjeve, men tannlegen sier det ikke er noe å gjøre med det. Det eneste er vel å file de helt ned og få falske tenner, men det er jo fuckings dyrt, og jeg er redd for om det kommer til å se falskt og rart ut. Da er det ingen vei tilbake liksom. Har sett det på andre hvor det er tydelig at de har falske tenner, hvor tennene blir litt for store for munnen, og de klarer ikke lukke munnen igjen på en naturlig måte. I tillegg sa tannlegen at man kan ha masse problemer med falske tenner - de kan falle ut og man må ut med masse penger for å fikse dem. De varer bare rundt 10 år liksom, om ikke mindre. Så det er ikke «bare å fikse tennene» nei. Bare si at du følte ikke på den rette kjemien når du møtte han fysisk. Anonymkode: 7f029...789 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november #9 Del Skrevet 1. november Åh, litt lignende historie her. 20 år siden, så jeg var ung og dum, men ble kjent med en svensk mann på nettet. Han var såå kjekk, men smilte bare med munnen lukket på bilder. Da han kom på besøk viste det seg at han hadde helt brune, gufne tenner med ekkelt belegg! Så ut som om han ikke hadde pusset dem de siste 15 årene 😅 Jeg hinta litt på butikken om han trengte noe, "for eksempel tannbørste?" men nei 😂 Jeg sa ikke noe om det, men grøss! 🙈 Hadde helt glemt det helt til jeg leste denne tråden 😄 Anonymkode: ad1ce...6ae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Biloba Skrevet 1. november #10 Del Skrevet 1. november Tenner i alle retninger høres ut som en kosmetisk sak, ikke nødvendigvis en tannhelsesak. Hvis han ikke fikser dem er det kanskje pga tannlegeskrekk, veldig høy pris eller at emaljen eller tannstilliingsfeil er vanskelige å forbedre særlig mye uten omfattende fasetter eller kroner. Ingen menn som er ca 167 tror at de egentlig er 176, men de fleste skjuler noen "feil" ved nettdating. Høyde er bare mer håndfast enn f.eks at man er narsisist, gjerrig eller ikke stueren. Det er helt unødvendig å la seg presse til å begrunne hvorfor man ikke vil gå videre. På nett eller telefon er en stor del av inntrykket ens egne tanker og ønsker om personen, og når man treffes blir personen reell, på godt og vondt. Da vil man ofte finne ut at man ikke er tilstrekkelig. Bare umodne folk vil prøve å underkjenne at begge skal ha interesse for å gå videre. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november #11 Del Skrevet 1. november Vet du hva ts? Dette her er så ekstremt viktig. Man skal tross alt kysse den man er forelsket i, og jeg minnes med skrekk kyssing med en som hadde skikkelig store problemer med tannhelsa. Og ja du får faktisk i deg de bakteriene han går å bærer på i kjeften. De hopper over i din munn. Og stinker dritt gjør det og. Folk må ta seg sammen. Og vet du hva etter at jeg datet han fyren med bæsje ånde så dater jeg bare folk som smiler og har fine tenner på bilder. Holde meg unna folk som ikke smiler på bildene de poster fordi jeg vet de skjuler tennene for en grunn. Anonymkode: 6846a...e4c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november #12 Del Skrevet 2. november Jeg datet også en som viste seg og ha dårlige tenner. Var liksom et slimete gult belegg på. Han pussa tenna veldig fort. Hadde ikke trengt mye innsats for og fikse det der… Anonymkode: c2068...10d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november #13 Del Skrevet 2. november Ler litt her nå, hva er det med svensker og dårlige tenner? Jeg har også datet en svenske som viste seg å ha tenner hulter til bulter og ene tanna som var borte. Han også skjulte munnen mest når han snakket og smilte og lo bak hånda si. Så han var veldig oppmerksom på det selv. Jeg sa ikke noe om det, men mye av grunnen til at jeg ikke fortsatte å date han var pga tennene. Tror ikke de var gule og stygge ellers da. Anonymkode: 2de26...352 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november #14 Del Skrevet 2. november Han vet det og vet hva som må til. Anonymkode: 82245...725 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november #15 Del Skrevet 2. november Jeg hadde sagt det. Du har jo blitt utsatt for catfishing ang høyden hans! Kanskje han slutter å lyve til andre i fremtiden hvis du er ærlig nå. Anonymkode: 76e63...fbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Missi- Skrevet 2. november #16 Del Skrevet 2. november Ææ ekkelt 🫨har heldigvis kun opplevd en mann med dårlig munn hygiene og han var bartender. Æsj husker det fortsatt godt 😂det var ett ons i 20 åra og når jeg våknet Her med han dagen derpå 🤢🤢æsj! Hygienen generelt var ikke bra heller 🙈 Ellers har jeg ikke datet svensker og det er like greit her ser jeg 😂nordmenn og en franskmann alle med god munn hygiene og generell hygiene ☺️😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå