AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #1 Del Skrevet 14 timer siden I går fikk jeg akutt vondt i øret, men det varte ikke så lenge, men siden har det altså knitret i øret når jeg svelger, hver gang jeg svelger🙈🤷♀️ Hva er det som gjør det? Anonymkode: 4c3ca...db3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest aninumus Skrevet 14 timer siden #2 Del Skrevet 14 timer siden (endret) Tipper det er dette Etter et rasktgoogle søk. Fra mellomøret og ned i svelget går det to rør som sørger for at trykket er det samme i mellomøret og i luften rundt. Hvis disse rørene er litt trange kan man få dotter i ørene av å gjespe og svelge, ettersom musklene i halsen vil klemme litt på rørene. Dette er ikke farlig, og er ganske normalt. Skjer det samme her. Når jeg bruker musklene i svelget som klemmer på rørene, hører jeg knitring i øret. Endret 14 timer siden av Gjest aninumus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
apokryf Skrevet 14 timer siden #3 Del Skrevet 14 timer siden Det er dritekkelt,hatt det mange ganger. Men jeg har løsning til deg! Har du olivenolje? Få den lunken i temperatur(ikke kald), tøm inn i øret og ligg på siden i ca 5 min. Når du tømmer ut oljen er knitringen borte☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #4 Del Skrevet 14 timer siden Du har ikke fått hull på trommehinnen da? Ikke ta olivenolje eller vann i øret før du vet. Anonymkode: 5f0c8...b35 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #5 Del Skrevet 14 timer siden Sånn har jeg hatt i åresvis.. Tror det er vanligere når man blir eldre Anonymkode: 4587f...fd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #6 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (19 minutter siden): I går fikk jeg akutt vondt i øret, men det varte ikke så lenge, men siden har det altså knitret i øret når jeg svelger, hver gang jeg svelger🙈🤷♀️ Hva er det som gjør det? Anonymkode: 4c3ca...db3 Skjedde det noe i forkant av at du fikk vondt? Har du vært/er du tett i nesen? Har du vondt enda? Merker du endring i hørsel? Mvh audiograf Anonymkode: 0dad4...c5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #7 Del Skrevet 14 timer siden Trolig: Vann i mellomøret. Det forsvinner av seg selv. Anonymkode: b9cbf...821 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #8 Del Skrevet 11 timer siden Jeg har alltid hatt det, trodde det var normalt og at alle hadde det jeg 😂😂 Anonymkode: 63f8d...563 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå