Gå til innhold

slå opp med typen fordi han ikke har seng?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Er er det en livstil sak? Noen har sove vaner utifra at det skal være smart for kroppen, mentaliteten osv

Så et klipp av en klok monk å han gikk fra å sove i en stor deilig seng til å sove på tynt underlag, fordi de har i kulturen en greie med at de skal ha lyst til å starte dagen. Med en god seng vil du ikke forlate den, om søvn bare er nødvendighet tar du dagen med storm. 

Anonymkode: aca43...f6a

Selv en munk trenger ikke at mora handler for ham. 

Anonymkode: 01ca1...8d8

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Han tjener nærmere millionen så tenker det er en litt annerledes situasjon

Anonymkode: 1a641...c60

Tror du har skrevet om han tidligere?

Hvis han har god råd og ikke er villig til å prioritere en god seng med grei plass til dere begge så er du kanskje ikke prioritert i livet hans? Litt merkelig at han ikke prioriterer en god seng dere kan ha sex i.

Enten må du ta styringa - dra han med deg til en møbelbutikk og sørge for at det blir kjøpt seng, eller så må du leve med den smale senga!

Du må være forberedt på at det ikke blir første gangen du må ta styringa når ting skal bli gjort!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gjør det slutt om du ikke har følelser for ham, og det har du ikke når dette er noe som gjør at du vurderer å slå opp. 

Anonymkode: 7d1b3...3db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig å svare på hvorfor han ikke har seng? Svaret på det er grunnleggende for å gi deg et svar. 

Anonymkode: 4838d...bc2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Du gjør det slutt om du ikke har følelser for ham, og det har du ikke når dette er noe som gjør at du vurderer å slå opp. 

Uansett hvor mye følelser man har, er det ikke liv laga når en fullvoksen kar i full jobb må ha mamma til å kjøpe møbler for ham. Han klarer sikkert å ta kompliserte avgjørelser på jobb, men hjemme klarer han ikke å kjøper en svane-madrass liksom.

Til sammenlikning, da jeg var 12 snekra onkelen min ei sengeramme til meg, og foreldrene mine fikk meg til å selv ta mål av ramma og ringe fra telefonkatalogen til 3 ulike bedrifter som solgte madrasser. For det var jo MIN jobb å velge min egen madrass. Selv om de betalte, og kjørte. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Uansett hvor mye følelser man har, er det ikke liv laga når en fullvoksen kar i full jobb må ha mamma til å kjøpe møbler for ham. Han klarer sikkert å ta kompliserte avgjørelser på jobb, men hjemme klarer han ikke å kjøper en svane-madrass liksom.

Til sammenlikning, da jeg var 12 snekra onkelen min ei sengeramme til meg, og foreldrene mine fikk meg til å selv ta mål av ramma og ringe fra telefonkatalogen til 3 ulike bedrifter som solgte madrasser. For det var jo MIN jobb å velge min egen madrass. Selv om de betalte, og kjørte. 

Kjærligheten din stikker ikke veldig dypt skjønner jeg, når følelsene er så overfladiske. Men slik er det i dag, ikke noe nytt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden minner om en jente jeg bodde sammen med i bokollektiv i min ungdom. Hun var sammen med en lynskarp fremmadstormende gründer, ingenting å si på intelligens eller inntjening, men som manglet de mer vanlige tingene, som, tja, seng, kjøleskap, mat, tannbørste.

:fnise:

Det ble ikke de to da, hun fant seg en mann jeg ikke vet så mye om, men som nok, rent statistisk, hadde bedre boevne.

Lykke til med avgjørelsen :) 

Anonymkode: 32597...516

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Kjærligheten din stikker ikke veldig dypt skjønner jeg, når følelsene er så overfladiske...

Du tenker at mannen er dypt deprimert, er nevroatypisk uten diagnose ol og at ts burde forstå ham? Eller hva legger du i overflatisk? Han har jo åpenbart ikke normale evner.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Al34n0nym1 skrev (22 timer siden):

Hva bidrar du med da? 

Ehh? Når man dater, eller er sammen og særboere- så forventer de fleste voksne at man har en seng i hjemmet sitt. OM ikke - det kan finnes mange grunner (nyinnflyttet, venter på ny seng, bla bla), så forventer man at dette blir ordnet asap. Man kan hente en seng gratis på Finn om det er skikkelig dårlig stelt økonomisk.

Men JEG, har ansvar for å ha alt i orden i MITT hjem- ikke i mannens når vi er særboere

Anonymkode: 2def5...d3d

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...