Gå til innhold

Hjelp hva er dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok tilfeldigvis bilde av ganen mim. Det er røde prikker litt hver for seg, to små til høyre en mørke rød grov litt nederst og en til høyre rød . oransje bakgrunn på ganen Akkurat nå kjenner jeg noe ubehagelig men kjennes nesten som en forkjølelse er på vei litt vond i ganen klør.. men hva er dette går det vekk eller er det kreft. Jeg er veldig redd. Jeg klarer ikke å legge ut bilde
Jeg er 21 år.

Anonymkode: 5ff20...bc1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Evt halsbetennelse, forkjølelse o.l. 

Kreft er det ikke. 

• Liker 2
Skrevet

Det er nok sikkert forkjølelse på vei. Veldig usannsynlig at en 21-åring skulle få kreft i munnen. Hvis det ikke er noen forskjell om et par uker kan du bestille en legetime hvis du er veldig bekymret.

Anonymkode: 2f7ed...f7f

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tok tilfeldigvis bilde av ganen mim. Det er røde prikker litt hver for seg, to små til høyre en mørke rød grov litt nederst og en til høyre rød . oransje bakgrunn på ganen Akkurat nå kjenner jeg noe ubehagelig men kjennes nesten som en forkjølelse er på vei litt vond i ganen klør.. men hva er dette går det vekk eller er det kreft. Jeg er veldig redd. Jeg klarer ikke å legge ut bilde
Jeg er 21 år.

Har du spist noe i det siste? Noe varmt eller noe annet som kan gi deg blemmer? Kreft er nok det siste du kan tenke det er.. 

Anonymkode: 558b6...7f4

Skrevet

Det er jo mange forskjellige farger på ting inne i munnen da, synes ikke det høres unormalt eller spesielt ut i det hele tatt...

Anonymkode: 2f7ed...f7f

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har du spist noe i det siste? Noe varmt eller noe annet som kan gi deg blemmer? Kreft er nok det siste du kan tenke det er.. 

Anonymkode: 558b6...7f4

Endret av hjelp..
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg er 21 år.

Skal du gi deg selv helseangst så fortsett med å undersøke deg selv på alle mulige måter. 
Uten å se bildet du har tatt, så kaningen være i nærheten av å vurdere om du er i nærheten av å vite om du er innenfor eller utenfor normalen. Ta turen til legevakten om du er redd du er alvorlig syk. 

Anonymkode: 6942d...2fb

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...