Gå til innhold

Han er kun opptatt med mobilen sin

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en kompis som er veldig avhengig av mobilen sin. Når vi møtes er han veldig opphengt i det som skjer på mobilen, særlig Tinder og Snapchat-gruppe. Han kan bli skikkelig "intens" når han holder på med sånne ting. Jeg har aldri vært medlem i den Snapchat-gruppa, men jeg kjenner til hvem som er medlem i gruppa. Det som er slitsomt er at han ikke har tid til å snakke med meg, fordi det skjer veldig mye på mobilen hans. Han har vært avhengig siden vi møttes (i 2019). Han er 91-modell.

Det er bestandig jeg som tar kontakt. Han tar aldri kontakt først. 

Bør jeg finne meg nye mennesker å være sammen med?

Han kan være veldig snill når han ikke bruker mobilen, men dessverre bruker han for mye tid på mobil. Jeg har sagt ifra om Snapchat flere ganger, men da har jeg ikke fått noe svar tilbake. 

Anonymkode: b363c...748

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Høres ut som noen som er ikke interessert i å investere i deg og vennskapet.

Så du kan la være å invitere og se når han evt spørr om det selv, og gjør det tydelig at i personlige møter skal mobilen ikke være i nærheten men på lydløs i jakka. 

Ellers kan du se om du finner deg nye venner som vil bruke tiden med deg fremfor mobilen.

Anonymkode: b57bb...256

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn deg en ny venn. Eller chat med ham, kanskje større sjanse for å få svar da 😛 

Anonymkode: cdc3f...668

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...