AnonymBruker Skrevet 1. november #1 Del Skrevet 1. november Neglene mine, som nå er naturlige, vokser skjevere nå enn før jeg brukte det der. Hva med deg? Anonymkode: 71df0...78f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november #2 Del Skrevet 1. november Mine så bare stygge ut frem til de vokste helt ut. Var litt svakere frem til de var vokst ut. Kun brukt gel. Anonymkode: 0b405...dd5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november #3 Del Skrevet 1. november AnonymBruker skrev (4 timer siden): Neglene mine, som nå er naturlige, vokser skjevere nå enn før jeg brukte det der. Hva med deg? Anonymkode: 71df0...78f Ja, mine ble aldri de samme og de var flotte før 😭 Nesten ti år etter er de fortsatt skjeve.. Anonymkode: 49a00...d75 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november #4 Del Skrevet 1. november Jeg hadde løsnegler(pålimt) for første gang for å øve meg i sommer, før jeg 2 uker senere hadde nye for et bryllup. De naturlige neglene så ikke ut etter det, og jeg holder fremdeles på å gro dette ut. Det som gror ut ser normalt ut, og ikke annerledes enn før, enda jeg har litt problemer med neglene fra før(som var grunnen til løsnegler sånn til å begynne med). Jeg er fristet til å ha nye løsnegler til jul men jeg er redd for å få mer problemer med neglene enn det jeg allerede har om jeg begynner å bruke løsnegler oftere. Så mitt råd er å ikke bruke sånt for ofte. Anonymkode: ca912...ba4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 2. november #5 Del Skrevet 2. november Mine egne negler har ikke tatt skade av at jeg jevnlig får lagt gele-negler 😊 De vokser som de skal 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå