Gå til innhold

Er det noen som har fått ødelagt neglene sine etter bruk av akryl- og gelnegler eller pålimte negler?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Neglene mine, som nå er naturlige, vokser skjevere nå enn før jeg brukte det der. Hva med deg?

Anonymkode: 71df0...78f

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mine så bare stygge ut frem til de vokste helt ut. Var litt svakere frem til de var vokst ut.

Kun brukt gel.

Anonymkode: 0b405...dd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Neglene mine, som nå er naturlige, vokser skjevere nå enn før jeg brukte det der. Hva med deg?

Anonymkode: 71df0...78f

Ja, mine ble aldri de samme og de var flotte før 😭

Nesten ti år etter er de fortsatt skjeve..

Anonymkode: 49a00...d75

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde løsnegler(pålimt) for første gang for å øve meg i sommer, før jeg 2 uker senere hadde nye for et bryllup. De naturlige neglene så ikke ut etter det, og jeg holder fremdeles på å gro dette ut. Det som gror ut ser normalt ut, og ikke annerledes enn før, enda jeg har litt problemer med neglene fra før(som var grunnen til løsnegler sånn til å begynne med). Jeg er fristet til å ha nye løsnegler til jul men jeg er redd for å få mer problemer med neglene enn det jeg allerede har om jeg begynner å bruke løsnegler oftere. Så mitt råd er å ikke bruke sånt for ofte.

Anonymkode: ca912...ba4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine egne negler har ikke tatt skade av at jeg jevnlig får lagt gele-negler 😊 De vokser som de skal 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...