AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #21 Del Skrevet 1. november 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Aldri sett et 8.mars-tog? Anonymkode: e12ae...b84 På kvinnedagen?? Nei, da pleier jeg å få servert frokost på senga og blir spandert en bedre middag ute av mannen 🩷 Anonymkode: 469d0...9aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #22 Del Skrevet 1. november 2024 Fordi jeg er dum i hode Anonymkode: 7932e...668 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #23 Del Skrevet 1. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): På kvinnedagen?? Nei, da pleier jeg å få servert frokost på senga og blir spandert en bedre middag ute av mannen 🩷 Anonymkode: 469d0...9aa Det ser jo ut som nasjonaldagen til folk som bor i trær? 8. mars burde vi fått David Attenborough til å lese kommentarer under innslagene på TV. Anonymkode: e12ae...b84 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #24 Del Skrevet 1. november 2024 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Jeg lurer på hva menn gjør her i det hele tatt, jeg. Forumet heter Kvinneguiden. Hvorfor tiltrekkes menn til å skrive her inne? Anonymkode: 31435...33f Fordi for hver ting jeg søker opp dukker kvinneguiden opp først. Det er det største norske forumet Anonymkode: 1a8d9...d99 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #25 Del Skrevet 1. november 2024 51 minutter siden, AnonymBruker said: Alle oppegående mennesker er feminister i dag. Men til TS, jeg som kvinne lurer på det samme 😅 Anonymkode: 469d0...9aa Tenker han heller refererer til "moderne" feminister Anonymkode: 596be...404 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 2. november 2024 #26 Del Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Fordi jeg er dum i hode Anonymkode: 7932e...668 Så man er dum som skriver her inne? Er det slik å forstå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #27 Del Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Overvektige damer med lilla lugg og hår overalt, som lukter svette og er illsinte fordi de ikke forstår at det er menn som holder samfunnet i gang? Anonymkode: e12ae...b84 Jeg har enda til gode å møte ei dame med lilla lugg, hår overalt, lukter svette og er ilsint... Hvor vanker du som tror dét representerer kvinner generelt? Anonymkode: 2e9d8...d7e 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #28 Del Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Fordi vi ønsker en guide på kvinner. Men det er et like stort mysterium som The Big Bang teorien. Men fra spøk til alvor, si det du. Selv om det heter Kvinneguiden så betyr det ikke at det er BARE for kvinner, men kvinner er fokuset? Og det å ha ekkokammere er bare en negativ tilstand uansett. Anonymkode: 76db1...69b Tror ikke egentlig kvinner er fokuset engang. Alt kan være et fokus. Før jeg begynte og lese her mer enn jeg burde og tok det dårlige valget å begynne å svare, så var kg bare et sted du fikk opp tilfeldige svar for medisinske ting jeg Google og lignende. Erfaring rundt neseopprasjon, råd rundt forkjølelse, hva er denne svarte prikken og andre har spurt før. Anonymkode: 0fc55...f2b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #29 Del Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Overvektige damer med lilla lugg og hår overalt, som lukter svette og er illsinte fordi de ikke forstår at det er menn som holder samfunnet i gang? Anonymkode: e12ae...b84 Fikk assosiasjoner til hun i charterfeber.. lilla hår å pretty wetty gretten om ikke røyken ligger klar 24/7. Anonymkode: 8575d...08a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #30 Del Skrevet 2. november 2024 Jeg tenker at med måten mange kvinner skriver og tenker her, er det all grunn til å bringe litt andre perspektiver inn, mange er ganske ensporet her inne. Såh, det er en slags nødhjelp til de vanskeligstilte. Anonymkode: c6864...02d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #31 Del Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Det ser jo ut som nasjonaldagen til folk som bor i trær? 8. mars burde vi fått David Attenborough til å lese kommentarer under innslagene på TV. Anonymkode: e12ae...b84 🤣🤣🤣 Anonymkode: c6864...02d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 2. november 2024 #32 Del Skrevet 2. november 2024 Haha!! Er du avhengig av kvinneguiden i din hverdag som mann? Velkommen skal du være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #33 Del Skrevet 2. november 2024 Jeg tør ikke å snakke med kvinner i virkeligheten. Anonymkode: 70983...670 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #34 Del Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg tenker at med måten mange kvinner skriver og tenker her, er det all grunn til å bringe litt andre perspektiver inn, mange er ganske ensporet her inne. Såh, det er en slags nødhjelp til de vanskeligstilte. Anonymkode: c6864...02d Det er ensporet fordi vi står ovenfor de samme fordømte holdningene og problemstillingene hver bidige dag. Det er serriøst nærmest aldri variasjon, sikkert fordi mange, som de som frivillig i denne tråden har stått fram, bare er trolleri. Men siden verden utvikler seg til et verre sted om holdninger står umøtt og får vokse uavhengig av motivasjon, fordi mennesker er påvirkelige og tar til seg ting som en svamp som hjernevasking og spres som flammer i tørt gress, er vi med ansvarsfølelse nødt til å sitte her å snakke imot kvinnehat, overgrep, og alt vondt. Det tar aldri slutt. Anonymkode: 0fc55...f2b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #35 Del Skrevet 2. november 2024 For å finne ut hvordan jeg skal luke ut de mest skada feministene. Anonymkode: 0eda0...c16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doolittle Skrevet 2. november 2024 #36 Del Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (På 1.11.2024 den 16.57): Det er da ingen som liker feminister i 2024? Anonymkode: e12ae...b84 AnonymBruker skrev (På 1.11.2024 den 17.03): Overvektige damer med lilla lugg og hår overalt, som lukter svette og er illsinte fordi de ikke forstår at det er menn som holder samfunnet i gang? Anonymkode: e12ae...b84 Jeg er mann. Jeg er feminist. Jeg forstår at det ikke er hverken menn eller kvinner som "holder samfunnet i gang", men alle sammen sammen. Likestilling er like mye et gode for oss menn som det er for kvinner. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #37 Del Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (På 1.11.2024 den 16.55): Alle oppegående mennesker er feminister i dag. Anonymkode: 469d0...9aa Nei oppegående folk hater ikke menn. Anonymkode: d4861...cbc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #38 Del Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei oppegående folk hater ikke menn. Anonymkode: d4861...cbc Om du var oppegående, hadde du visst at de fleste feminister ikke hater menn og er normale omsorgsfulle mennekser. Det at du tror at vi hater menn får meg til å tenke, hva gjør du, som gjør at du er en av mennene som blir hatet? Jeg hater ingen av mennene jeg kjenner, ingen av dem er en trussel for kvinners hverdagslige trygge liv, og ingen av oss kvinner for dem. Handler om rettigheter og gjett hva, det er mange rettigheter som gjør at kvinner ikke er trygge. I Norge er det hvordan politiet håndterer overgrep og vold. Det går også utover mannlige offer for disse tingene. Anonymkode: 0fc55...f2b 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #39 Del Skrevet 4. november 2024 AnonymBruker skrev (På 3.11.2024 den 1.54): Handler om rettigheter og gjett hva, det er mange rettigheter som gjør at kvinner ikke er trygge. I Norge er det hvordan politiet håndterer overgrep og vold. Det går også utover mannlige offer for disse tingene. Anonymkode: 0fc55...f2b Det er ikke politiet som dømmer. Domstolene avgjør sakene, og hvis det er tvil/mangel på bevis, som det ofte er i disse sakene, så vil all usikkerhet komme tiltalte til gode. Dette er ikke noe politiet har funnet på, men slik norsk strafferett fungerer. Anonymkode: 14ae7...36c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #40 Del Skrevet 4. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er ikke politiet som dømmer. Domstolene avgjør sakene, og hvis det er tvil/mangel på bevis, som det ofte er i disse sakene, så vil all usikkerhet komme tiltalte til gode. Dette er ikke noe politiet har funnet på, men slik norsk strafferett fungerer. Anonymkode: 14ae7...36c Det er saker med vieobevis, vitne på hvor full hun var, alder som gjør saken forbi trist, å allikevel. Det at vi har en domstol som ikke beskytter oss, det er problemet! Jeg syns serriøst ikke kvinner bør dra på noen fester eller dater, etter at jeg skjønneste den hjelpen aldri var der. Det er en falks trygghet at det finnes overgrepsmotak foreksempel, loven beskytter overgripere. Bare se på Marius, med 3 voldsofre. 3!!! Å allikevel, her er vi. Ingen er trygge. Anonymkode: 0fc55...f2b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå