AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #1 Del Skrevet 1. november 2024 Hvorfor lar vi ikke bare kvinnene av kvinneguiden være i fred til å diskutere, synse og klage? Er det verdt en kalori å prøve å få frem våres perspektiver? Jeg tenker vi heller burde møtes på puben og prate skit fremfor å ta del i dette absurde som vi strengt tatt ikke skal ta del i. Uansett, takk for meg kvinneguiden. Jeg har sett lyset Anonymkode: 2d51a...3a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #2 Del Skrevet 1. november 2024 Snakkes på puben. Jeg er bare her for å trolle, siden vi ikke har et eget manneforum 😎😎 Anonymkode: d6a35...c54 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #3 Del Skrevet 1. november 2024 Gøy å fyre opp damene. Her biter de på agnet med en gang. Anonymkode: a6877...479 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #4 Del Skrevet 1. november 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Snakkes på puben. Jeg er bare her for å trolle, siden vi ikke har et eget manneforum 😎😎 Anonymkode: d6a35...c54 Prøv mannegruppen Ottar på Facebook. Mye triveligere Anonymkode: 2d51a...3a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #5 Del Skrevet 1. november 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Gøy å fyre opp damene. Her biter de på agnet med en gang. Anonymkode: a6877...479 Kan du si hva for noe annet typer du legger ut, så jeg kan slutte å tro at jeg snakker med psykopater hver dag Syns ikke det er noe morsomt, for du glemmer at selv om du ikke på ekte mener det du sier, finnes det uansett dem som gjør og folk blir også påvirket av deg til å tro på det. Spesielt om det sies gjentatte ganger, da blir det conformation bias eller hva det heter. Anonymkode: 0fc55...f2b 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #6 Del Skrevet 1. november 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hvorfor lar vi ikke bare kvinnene av kvinneguiden være i fred til å diskutere, synse og klage? Er det verdt en kalori å prøve å få frem våres perspektiver? Jeg tenker vi heller burde møtes på puben og prate skit fremfor å ta del i dette absurde som vi strengt tatt ikke skal ta del i. Uansett, takk for meg kvinneguiden. Jeg har sett lyset Anonymkode: 2d51a...3a3 Ha en fin ferie. Du kommer nok tilbake 😊 Anonymkode: f7bc0...047 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #7 Del Skrevet 1. november 2024 Sunt for kropp og sjel å trolle feminister, vel? 😄 Anonymkode: e12ae...b84 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #8 Del Skrevet 1. november 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Sunt for kropp og sjel å trolle feminister, vel? 😄 Anonymkode: e12ae...b84 Alle oppegående mennesker er feminister i dag. Men til TS, jeg som kvinne lurer på det samme 😅 Anonymkode: 469d0...9aa 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #9 Del Skrevet 1. november 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Kan du si hva for noe annet typer du legger ut, så jeg kan slutte å tro at jeg snakker med psykopater hver dag Syns ikke det er noe morsomt, for du glemmer at selv om du ikke på ekte mener det du sier, finnes det uansett dem som gjør og folk blir også påvirket av deg til å tro på det. Spesielt om det sies gjentatte ganger, da blir det conformation bias eller hva det heter. Anonymkode: 0fc55...f2b Du tenker veldig godt om folk når du tror at dette ikke er med overlegg eller med ønske om å ødelegge andre. Anonymkode: 50461...a58 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #10 Del Skrevet 1. november 2024 Jeg lurer på hva menn gjør her i det hele tatt, jeg. Forumet heter Kvinneguiden. Hvorfor tiltrekkes menn til å skrive her inne? Anonymkode: 31435...33f 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #11 Del Skrevet 1. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Alle oppegående mennesker er feminister i dag. Men til TS, jeg som kvinne lurer på det samme 😅 Anonymkode: 469d0...9aa Det er da ingen som liker feminister i 2024? Anonymkode: e12ae...b84 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #12 Del Skrevet 1. november 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Uansett, takk for meg kvinneguiden. Jeg har sett lyset Anonymkode: 2d51a...3a3 Like troverdig som når folk skriver på facebook at de skal slette de 96% som ikke sprer spammen deres. Anonymkode: 34635...9c8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #13 Del Skrevet 1. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du tenker veldig godt om folk når du tror at dette ikke er med overlegg eller med ønske om å ødelegge andre. Anonymkode: 50461...a58 Det er sannt. Ingen med normal omsorgsevne hadde risikert å såre andre på den måten uten noe provokasjon og hvertfall ikke for underholdning. Så det er typisk mobbere? Anonymkode: 0fc55...f2b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #14 Del Skrevet 1. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er da ingen som liker feminister i 2024? Anonymkode: e12ae...b84 Vet du hva en feminist er? De er for likestilling mellom kjønnene Anonymkode: 469d0...9aa 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #15 Del Skrevet 1. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vet du hva en feminist er? De er for likestilling mellom kjønnene Anonymkode: 469d0...9aa Overvektige damer med lilla lugg og hår overalt, som lukter svette og er illsinte fordi de ikke forstår at det er menn som holder samfunnet i gang? Anonymkode: e12ae...b84 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #16 Del Skrevet 1. november 2024 5 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg lurer på hva menn gjør her i det hele tatt, jeg. Forumet heter Kvinneguiden. Hvorfor tiltrekkes menn til å skrive her inne? Anonymkode: 31435...33f Fordi vi ønsker en guide på kvinner. Men det er et like stort mysterium som The Big Bang teorien. Men fra spøk til alvor, si det du. Selv om det heter Kvinneguiden så betyr det ikke at det er BARE for kvinner, men kvinner er fokuset? Og det å ha ekkokammere er bare en negativ tilstand uansett. Anonymkode: 76db1...69b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #17 Del Skrevet 1. november 2024 Dette blir nok en koselig tråd uten skittkasting... Anonymkode: b33f9...cb0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #18 Del Skrevet 1. november 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg lurer på hva menn gjør her i det hele tatt, jeg. Forumet heter Kvinneguiden. Hvorfor tiltrekkes menn til å skrive her inne? Anonymkode: 31435...33f Det hadde jo ikke vært mye til "kvinneguide" hvis vi ikke var her for å guide dere? Anonymkode: e12ae...b84 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #19 Del Skrevet 1. november 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Overvektige damer med lilla lugg og hår overalt, som lukter svette og er illsinte fordi de ikke forstår at det er menn som holder samfunnet i gang? Anonymkode: e12ae...b84 Haha, dårlig forsøk Anonymkode: 469d0...9aa 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #20 Del Skrevet 1. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Haha, dårlig forsøk Anonymkode: 469d0...9aa Aldri sett et 8.mars-tog? Anonymkode: e12ae...b84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå