Gå til innhold

Barnegardiner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er kjempevanskelig å finne til gutt på 6 år...

Noen som har noen ideer til hjelp??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min åtteåring har mørkeblå gardiner med sjøstjerner på......

Det var det jeg greidde å finne da Sabeltanngardinene skulle ut for to år siden........

Nå får de bare henge til han skal få nytt rom. Skulle jeg kjøpt nye nå, ville det blitt ensfargede.

Skrevet

Nettopp det som gjør det så vanskelig, han er ikke noe fotball-gutt...

Skulle ønske jeg fant noe med dinosaurus på eller, bare gardiner med skikkelig friske barnefarger...

Skrevet

Maxbo på Alnabru har hatt noen fargesterke barnegardiner, men det spørs om det var dinosaurar på dem. Riktignok er det omtrent et år siden jeg var der, men tror ikke slikt går ut.

Har du sett på Interiørland?

Hilsen Lille meg

Skrevet

Kid.no har mange fine! Har du kikket der? :)

Skrevet

Kid har noen fine kamuflasje gardiner, som allerede er kjøp inn til barn nr 2 ;)

Ellers syns jeg de har mest utvalg til jenter...

Skrevet
Min åtteåring har mørkeblå gardiner med sjøstjerner på......

Det var det jeg greidde å finne da Sabeltanngardinene skulle ut for to år siden........

Nå får de bare henge til han skal få nytt rom. Skulle jeg kjøpt nye nå, ville det blitt ensfargede.

Finnes det Sabeltanngardiner?!!!!!

Du har ikke lyst til å selge de... sånn tilfeldigvis...

Har en på snart fem som synes Kardemommeby-gardinene er i ferd med å bli håpløst "barnslige". Litt søtt egentlig.

:)

Gjest Mamma Mø
Skrevet

Masse fine tips her!

Men raid noen vanlige stoffbutikker, sånn for sikkerhets skyld, kan ofte finne flotte barnestoffer til rimelige priser.

Selv fant jeg et utrolig søtt (men ikke jentete) stoff, mørkeblå med måner med dyr på, til en utrolig lav pris... Kjøpte metervis og sydde sengesett også.

Skrevet

he he mamma har sydd dem, og når er de gitt vekk til neste Sabeltannelsker.......

Jeg kjøpte bare stoff på en sjappe, fikk tak i samme som vi hadde sengetøy i fra før, ble dødskult! :)

Skrevet
Finnes det Sabeltanngardiner?!!!!!

Du har ikke lyst til å selge de... sånn tilfeldigvis...

Har en på snart fem som synes Kardemommeby-gardinene er i ferd med å bli håpløst "barnslige". Litt søtt egentlig.

:)

he he mamma har sydd dem, og når er de gitt vekk til neste Sabeltannelsker.......

Jeg kjøpte bare stoff på en sjappe, fikk tak i samme som vi hadde sengetøy i fra før, ble dødskult! :)

Altså, disse hørte sammen :ler:

Skrevet

Living og Åhlens har noen flotte bommullstoff til barn hvit eller rød grunnfarge med dyr i flotte farger på. Finnes i allefall en variant med sjødyr og en med jungeldyr. Verd en titt!

Skrevet

-åtteåringen min syns sånt er blitt for barnslig allerede, så da spørs det hvor ofte man vil skifte gardiner..................

Skrevet

ellers går det an å lage de selv med potettrykk, eller bare male motiv. Tar litt litt tid, men litt lettere å bli fornøyd..

Gjest Liten Tapir
Skrevet

Kid interiør har hvite gardiner med frosker på nå, og blå gardiner med biler.

Ellers er det jo mange steder å sjekke. Hva med Jysk, Princess, Hansen&Dysvik, Ellos, Ikea...

Gjest Gjest
Skrevet

Vi har helt ensfagede mørkeblå gardiner med maljer, synes alltid det ble sånn kræsj med gardiner og sengetøy i forskjellige mønster...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...