Minitroll Skrevet 3. november #21 Del Skrevet 3. november AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Sesong 3 er jo for lengst lagt ut, vi er på sesong 4 nå. Men på tv2 play da Anonymkode: b7229...356 Hæ? Jeg har tv2 play og er kun på sesong 3. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #22 Del Skrevet 3. november Minitroll skrev (4 minutter siden): Hæ? Jeg har tv2 play og er kun på sesong 3. Sesong 4 finnes ikke Anonymkode: 51c9e...9e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #23 Del Skrevet 3. november Minitroll skrev (3 timer siden): Hæ? Jeg har tv2 play og er kun på sesong 3. AnonymBruker skrev (3 timer siden): Sesong 4 finnes ikke Anonymkode: 51c9e...9e3 Gurimalla, jeg er jo helt på tur. Sesong TRE. Sorry Men det ser ut som det KAN bli en sesong 4, verken avkreftet eller bekreftet. Jeg som tror jeg ser på sesong 4 nå, må jo åpenbart ha en sesong til Anonymkode: b7229...356 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå