Gå til innhold

FROM - blir den bedre etter hvert?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg elsker tv-serier som Walking Dead, The100, Lost osv. liker dystopiske mørke serier, med innslag av hyggelige/spennende side-stories og samhold i en gruppe. 

Har nylig begynt å ta på serien From, som egentlig burde vært akkurat en slik serie jeg elsker, men etter å ha sett 1/2 sesong 1 synes jeg alt bare er den ene tragiske hendelsen etter den andre, mørke, personer med store psykiske problemer og ingen av de nødvendige «lysglimtene» som gjerne er i slike serier for å holde det relevant og interessant for min del. Trenger følelsen av å bli kjent med karakterene, ikke bare overvære en gjeng med folk som blir spist en etter en uten bakgrunnshistorie,. 

Til dere som har sett alle sesongene - endrer dette seg, eller er det 3 sesonger med elendighet? 

Anonymkode: 8ce64...00f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nylig begynt å SE på* liten autokorrekt der 

ts 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har sett sesong 1 og 2 og datt av etter episode 2 i sesong 3. Syns ikke den er verdt å se. Alt er mørkt og dystert som du skriver, og man kommer ikke til bunns i noen ting. 

Anonymkode: eddf0...62f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei det er dystert hele tiden. Veldig overdrevet. Føles litt som en dårlig parodi

Anonymkode: 51c9e...9e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes faktisk den er ganske bra, selv om jeg i utgangspunktet ikke liker sjangeren og egentlig ikke liker mørke og dystre serier heller. Men det er nok dårlig med solskinnshistorier ja...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Liker denne sjangeren og mystikken. Holder på å se sesong 3 nå som den ruller ut. 

Anonymkode: 52c88...9f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Synes ærlig talt den har motsatt problem. Likte kjempegodt første halvdel, da den var skikkelig brutal og kullsvart. Men så ble det mer og mer såpeaktig, mer følelsen av at dette bare kommer til å koke bort i kålen. At de bare lander på en formel der folk dør, så kommer det nye biler, folk dør, nye biler, etc., til seerne ikke gidder mer. Var ærlig talt veldig usikker da sesongen var over, men det var jo ikke mer på Netflix, så trengte ikke vurderte om jeg skulle begynne på beste sesong.

Anonymkode: 5ba7e...e3c

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Takk for svar! Skal gi det et forsøk ut sesong 1, men føler på meg at dette kanskje ikke blir noen ny favoritt-serie🙄

Veldig synd, for utgangspunktet for en veldig bra story er der absolutt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg elsker FROM, en av de beste seriene jeg har sett på lenge, synes den bare blir bedre å bedre.

Anonymkode: 38b4a...55f

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har sett sesong 1 og 2 og datt av etter episode 2 i sesong 3. Syns ikke den er verdt å se. Alt er mørkt og dystert som du skriver, og man kommer ikke til bunns i noen ting. 

Anonymkode: eddf0...62f

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei det er dystert hele tiden. Veldig overdrevet. Føles litt som en dårlig parodi

Anonymkode: 51c9e...9e3

Vel, når hele plottet er at de er fanget i en by hvor kreftene som styrer prøver å gjøre de demotiverte og å miste all moral, så sier det seg kanskje seg selv at det er dystert hele tiden 

Anonymkode: 8761a...83f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker den godt og er halveis i s 3 men syns det er mye vas og mysterier, graviditeter som ikke er, trær folk hopper i som transporterer de gud vet hvor, døde unger, dukker som prater, folk som er i koma som skriker i dagesvis, døde kinesiske damer, flasker med tall i.  Ja, litt å ta tak i.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er helt ajour og er litt uti sesong 4. ELSKER serien, til tross for at jeg generelt sett hater overnaturlige serier. Men denne har fenget fra første stund. 

Anonymkode: b7229...356

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker den godt. Men er redd for at manusforfatterne ikke helt har bestemt seg for hvor de vil hen, og da risikerer vi ett rot hvor tilslutt ingenting henger på greip. 
Sånn som LOST og pretty little liars (Oh my fucking god for ei suppe) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Minitroll skrev (11 timer siden):

Jeg liker den godt. Men er redd for at manusforfatterne ikke helt har bestemt seg for hvor de vil hen, og da risikerer vi ett rot hvor tilslutt ingenting henger på greip. 
Sånn som LOST og pretty little liars (Oh my fucking god for ei suppe) 

Åååå, Pretty little Liars var jo helt fantastisk. Lurer på om jeg må se den på nytt, er så lenge siden at jeg har glemt mye :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Åååå, Pretty little Liars var jo helt fantastisk. Lurer på om jeg må se den på nytt, er så lenge siden at jeg har glemt mye :ler: 

Se om du klarer å huske mer enn forfatterne mellom hver sesong😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Synes den er dårlig. Godt inni sesong 2. Begynt å scrolle mens jeg ser på.

Anonymkode: 6756c...e03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Syns den er bra eg! Venter på at sesong 3 skal bli ferdig lagt ut før eg begynner på den 😊 Men kvar sin smak naturligvis.

Anonymkode: a8082...036

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Minitroll skrev (På 2.11.2024 den 13.51):

Se om du klarer å huske mer enn forfatterne mellom hver sesong😘

Tvilsomt. Adhd :ler: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Syns den er bra eg! Venter på at sesong 3 skal bli ferdig lagt ut før eg begynner på den 😊 Men kvar sin smak naturligvis.

Anonymkode: a8082...036

Sesong 3 er jo for lengst lagt ut, vi er på sesong 4 nå. Men på tv2 play da :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes osgå serien har motsatt problem. Veldig treg progresjon av selve mysteriet og masse unødvendig drama mellom karaktere. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...