AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #1 Del Skrevet 1. november 2024 Sex er best når begge allerede ligger i sengen. Da slipper man styret med å kle av seg og forføre den andre. Anonymkode: 9aebd...5ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #2 Del Skrevet 1. november 2024 Om man er opptatt av at sex skal være minst mulig styr, så tror jeg på deg. 😊👍🏻 Anonymkode: 56041...6d7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 1. november 2024 #3 Del Skrevet 1. november 2024 Da har jeg skrevet det ned i boken min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #4 Del Skrevet 1. november 2024 Man slipper styret og bare kan grabbe tak? Uavhengig av hva den andre parten måtte mene? Det er jo ikke sånn at man har automatisk lyst på sex bare fordi man ikke har klær på for øyeblikket! Herregud. Er menn sånn at de automatisk tror at alle har lyst hele tiden bare fordi de er i en seng uten særlig klær, maks en truse? Jeg har i hvert fall ikke lyst om morgenen, med munnen full av gørr fra natten og stålånde på begge to. Anonymkode: 0a728...6d7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 1. november 2024 #5 Del Skrevet 1. november 2024 Å forføre den andre tar jo ca 30 sek, og man trenger ikke alltid kle helt av eller flytte seg til sengen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 1. november 2024 #6 Del Skrevet 1. november 2024 Om man ikke orker å "styre" med sex kan man egentlig like gjerne la være å ha sex egentlig, så sparer man enda mer energi. Så kan vi som liker lek, flørt, pirring og "styr" få styre på med det også, med glede og begeistring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 1. november 2024 #7 Del Skrevet 1. november 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Sex er best når begge allerede ligger i sengen. Da slipper man styret med å kle av seg og forføre den andre. Anonymkode: 9aebd...5ec Jaja, deg om det 🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #8 Del Skrevet 1. november 2024 Er det rart kvinner går lei? Vorspiel er styr 🙄 Anonymkode: 2bb12...e41 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 1. november 2024 #9 Del Skrevet 1. november 2024 Trolltunge skrev (3 timer siden): Om man ikke orker å "styre" med sex kan man egentlig like gjerne la være å ha sex egentlig, så sparer man enda mer energi. Så kan vi som liker lek, flørt, pirring og "styr" få styre på med det også, med glede og begeistring. Godt skrevet @Trolltunge 👏👏👏👏. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvinen Skrevet 1. november 2024 #10 Del Skrevet 1. november 2024 Morgensex er pyton. Svett kropp, ofte vond lukt, morgenånde. Nei takk. Har null sexlyst om morgenen. Hvis jeg er veldig trøtt, har jeg og null lyst på kvelden. For meg er sexlyst best mellom klokka 12 og 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 2. november 2024 #11 Del Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Sex er best når begge allerede ligger i sengen. Da slipper man styret med å kle av seg og forføre den andre. Anonymkode: 9aebd...5ec Er det ikke deilig med lit mer variasjon da. rett på sofa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå