AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #1 Del Skrevet 18 timer siden Etter å ha catcha kjæresten på Tinder 2 ganger på 5 mnd ( han har antakeligvis vært der hele tiden) så gitt han endelig med på å slette det. Skal jeg nå feire at min kjæreste har slettet Tinder ? Han sier han bare ble smigret Iver at så mange likte ham - men gjorde ikke noe mer . Hallo - han må jo ha sveipa utta helvete for å få mange matcher ? Nå sier han at han vil være kjæreste med meg og ikke venn som jeg tilbød ( fordi jeg vil gå med verdighet). Han må jo bevise noe da - tenker jeg med handling og ikke ord? Anonymkode: 7731d...cd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 18 timer siden #2 Del Skrevet 18 timer siden Feire? Jeg hadde slått opp og gått videre, men det er meg. Personlig er jeg uinteressert i menn som ikke klarer å være trofaste, som oppsøker andre damer og higer etter andre dagers oppmerksomhet. Han har jo brutt tilliten din, hvorfor gidder du? 11 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleTuliip Skrevet 18 timer siden #3 Del Skrevet 18 timer siden Hadde bedt han ryke og reise om det var en jeg holdt på med.. for en taper 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #4 Del Skrevet 18 timer siden Feire for at han gjør noe han burde ha gjort så snart statuen hans endret seg? Nei vettu hva! Du må ha en lav standard om du feirer slikt... Hva skjer når han blir litt lei av deg og søker oppmerksomhet fra andre igjen? Han ville jo ha det da dere så vidt hadde blitt sammen... det skal tydeligvis ikke så mye til før han snur seg til andre for oppmerksomeheten deres, din er jo nok... Anonymkode: 70fd1...cee 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #5 Del Skrevet 18 timer siden Feire? 🤣 Hadde feira at jeg var singel Anonymkode: 89fad...1cc 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #6 Del Skrevet 18 timer siden Nei du skal kvitte deg med han og jobbe hardt med å få selvrespekt. Anonymkode: 8a3b4...48a 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 18 timer siden #7 Del Skrevet 18 timer siden Jeg hadde feiret at jeg var singel. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #8 Del Skrevet 18 timer siden Du har vært imponerende tålmodig om det er slik at du har gitt ham ikke bare en, men flere sjanser til å slette Tinder etter dere begynte sammen. På ett vis forstår jeg det han beskriver om oppmerksomhet, men straks man innlater seg med en så MÅ man droppe appen. Nå har han gjort det da, endelig, så får håpe du kan stole på ham nå 🤗 Anonymkode: fd17d...b56 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannabanna Skrevet 17 timer siden #9 Del Skrevet 17 timer siden Jeg hadde ikke akseptert det om det var min mann. Hvis han har så stort behov for oppmerksomhet når han har dame har han ett større problem. Og han setter ikke pris på deg slik han burde. Feire, nei det ser jeg ingen grunn til. Han har lagt ett latterlig lavt nivå på forholdet og tilliten, om han jobber med å skjerpe seg og får det til så burde det eventuelt feires om han får det til over tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #10 Del Skrevet 16 timer siden Hvorfor var du selv på Tinder er mitt spørsmål? Anonymkode: 09831...b20 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #11 Del Skrevet 16 timer siden Mange i tråden er jaggu høye på seg selv😂😂😂 Anonymkode: d1475...334 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #12 Del Skrevet 16 timer siden Hvordan tror du behovet hans for oppmerksomhet blir i fremtiden? Tenk deg situasjonen: du er stuck med barn, hus, mann, bil osv. Mannen er drittlei familiesituasjonen og deg om kort tid. Mest sannsynlig før dere har fått barn. Anonymkode: 4d91a...316 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #13 Del Skrevet 15 timer siden Hadde mannen ikke hatt øyne og oppmerksomhet kun for, og rettet mot meg, så hadde han ikke vært mannen min. Anonymkode: 7ef19...391 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #14 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Mange i tråden er jaggu høye på seg selv😂😂😂 Anonymkode: d1475...334 Høye på seg selv fordi man ikke godtar at kjæresten er på tinder? Anonymkode: 8a3b4...48a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #15 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Høye på seg selv fordi man ikke godtar at kjæresten er på tinder? Anonymkode: 8a3b4...48a Talk is very cheap. Anonymkode: d1475...334 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #16 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Mange i tråden er jaggu høye på seg selv😂😂😂 Anonymkode: d1475...334 Jøss, du må virkelig ha en lav standard når det kommer til partner? Og kanskje ikke være en god kjæreste? Eller du har kanskje ennå ikke opplevd en skikkelig forelskelse, og kjærlighet? Anonymkode: 7ef19...391 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #17 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Talk is very cheap. Anonymkode: d1475...334 Jeg kasta exen på hodet og rævva ut da han var utro. Ikke alle som finner seg i alt Anonymkode: 89fad...1cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #18 Del Skrevet 14 timer siden Feire? Her burde du kastet han på dør etter forsøk nr. 2 TS 🤦♀️ Han kommer til å fortsette fordi det han gjør ikke får noen andre konsekvenser enn at du bruker ordene dine. En mann som må søke oppmerksomhet på Tinder tross kjæresten kommer aldri til å stoppe. Anonymkode: 22fae...110 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #19 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Talk is very cheap. Anonymkode: d1475...334 Ja til aldersgrense på kg. Anonymkode: 8a3b4...48a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #20 Del Skrevet 14 timer siden Jeg sier ja til feiring. Inviter alle vennene deres, og hold et stort kalas, og for all del gå ut med hvorfor. Kan hende han får noen tilbakemeldinger da 🥳 Anonymkode: ca42c...707 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå