AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:54 #1 Del Skrevet fredag kl 13:54 Jeg kjøper av og til MC Donalds. Familie vet det ikke. Jeg drar i drive thrue. Hvor kan jeg stå med bilen i fred? Slik at ingen ser meg? Anonymkode: 3b02e...a7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:55 #2 Del Skrevet fredag kl 13:55 Hvorfor skal du gjemme deg? Du er jo voksen, stå for de valgene du selv tar. Anonymkode: d5513...099 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:59 #3 Del Skrevet fredag kl 13:59 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvorfor skal du gjemme deg? Du er jo voksen, stå for de valgene du selv tar. Anonymkode: d5513...099 Hen er kanskje ikke voksen? Anonymkode: a1479...452 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:59 #4 Del Skrevet fredag kl 13:59 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg kjøper av og til MC Donalds. Familie vet det ikke. Jeg drar i drive thrue. Hvor kan jeg stå med bilen i fred? Slik at ingen ser meg? Anonymkode: 3b02e...a7f Mariero. Anonymkode: 17cfb...633 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:00 #5 Del Skrevet fredag kl 14:00 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hen er kanskje ikke voksen? Anonymkode: a1479...452 TS sier jo at han/hun kjører bil. Anonymkode: d5513...099 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:03 #6 Del Skrevet fredag kl 14:03 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hen er kanskje ikke voksen? Anonymkode: a1479...452 Med bil tenker jeg at h*n er voksen... TS får stå et sted hvor famiien ikke ferdes... Anonymkode: 81cd4...1a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:03 #7 Del Skrevet fredag kl 14:03 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): TS sier jo at han/hun kjører bil. Anonymkode: d5513...099 Ja men kanskje ikke helt voksen likevel. Håper han får gode råd da om hvor han kan gjemme seg i Stavanger! Ts, har du tenkt at du kan bestille mat hjem og ikke gå ut av huset for å spise det? Anonymkode: a1479...452 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannabanna Skrevet fredag kl 14:06 #8 Del Skrevet fredag kl 14:06 Altså, ser folk inn i bilen din? Er det ikke lettere å gjemme maten om du ser noen fra familien? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:06 #9 Del Skrevet fredag kl 14:06 Hahahaha 😅😂 husk å betale med kontanter da slik at de ikke kam spore betalingen din. Og sjekk at de ikke har sporing på mobilen eller smart klokken din dersom det er en nyere bil så kan den også spores. Mye å være obs på når man skal gå inkognito. Hva med å begynne med sykling? Så sykler du til Sola sentrum og tar mceren der? Så kan du sitte å spise på en av de små husene i barnehagen rettbortenfor? Anonymkode: fefba...01f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:09 #10 Del Skrevet fredag kl 14:09 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hahahaha 😅😂 husk å betale med kontanter da slik at de ikke kam spore betalingen din. Og sjekk at de ikke har sporing på mobilen eller smart klokken din dersom det er en nyere bil så kan den også spores. Mye å være obs på når man skal gå inkognito. Hva med å begynne med sykling? Så sykler du til Sola sentrum og tar mceren der? Så kan du sitte å spise på en av de små husene i barnehagen rettbortenfor? Anonymkode: fefba...01f Hm hvem sporer ham? Anonymkode: a1479...452 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:13 #11 Del Skrevet i går, 12:13 Gå på mcd på Kvadrat og gjem deg i parkeringshuset😂 Anonymkode: 2c4ee...575 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå