AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #1 Del Skrevet 1. november 2024 Er så motløs nå.. Hvor lenge skal man orke å fortsette? Jeg er 33 år og alt er fint, normal AMH og alt annet. Samme med mannen som også har tatt fragmentasjonstest.. Legene sier at (de få) eggene ser fine ut, dog umodne. Vi har nå hatt 3 uttak - 2 privat og vårt første offentlig. Problemet vårt er at eggene våre er umodne.. Jeg har rundt 10-14 follikler men får bare ut 2-3 egg som er brukbare. Ender opp med å ikke bli blasto. Nå har 3 ulike leger vært "borti oss" men ingen har gjort noe særlig justeringer på medisiner og dose. Jeg har også tatt EL-sprøyte når folliklene er rundt 14-15mm som jeg mistenker er tidlig.. Hvor lenge skal man orke å holde på og hva gjør man? 😞😞 Jeg har aldri hørt om noen som ikke har fått innsett etter tre uttak en gang.. Anonymkode: 0c455...d98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #2 Del Skrevet 1. november 2024 Høres ut som du behandles etter et skjema, heller enn Din faktiske syklus/modningstempo? Anonymkode: 22c9e...902 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #3 Del Skrevet 1. november 2024 Jeg trodde målet var å ha follikler på ca 20 mm ved eggløsning, og de vokser ca en mm i døgnet? Jeg har hatt 3 uttak, aldri med så små follikler som du har. Kan høres ut som om de burde fått et par dager til på seg! Eventuelt kunne kanskje dual stimulation vært noe for deg? Offentlig liker de å følge samme rutiner for alle, men privat burde det vært rom for diskusjon… Anonymkode: 0faba...510 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #4 Del Skrevet 1. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg trodde målet var å ha follikler på ca 20 mm ved eggløsning, og de vokser ca en mm i døgnet? Jeg har hatt 3 uttak, aldri med så små follikler som du har. Kan høres ut som om de burde fått et par dager til på seg! Eventuelt kunne kanskje dual stimulation vært noe for deg? Offentlig liker de å følge samme rutiner for alle, men privat burde det vært rom for diskusjon… Anonymkode: 0faba...510 Jeg fikk beskjed om at folliklene ofte var modne rundt 16mm, men jeg ser at feks medicus praktiserer uttak rundt 20-22mm. Er så mye ulik informasjon også.. Men jeg er helt enig med deg. Skal Google dual stimulation Anonymkode: 0c455...d98 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #5 Del Skrevet 1. november 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Er så motløs nå.. Hvor lenge skal man orke å fortsette? Jeg er 33 år og alt er fint, normal AMH og alt annet. Samme med mannen som også har tatt fragmentasjonstest.. Legene sier at (de få) eggene ser fine ut, dog umodne. Vi har nå hatt 3 uttak - 2 privat og vårt første offentlig. Problemet vårt er at eggene våre er umodne.. Jeg har rundt 10-14 follikler men får bare ut 2-3 egg som er brukbare. Ender opp med å ikke bli blasto. Nå har 3 ulike leger vært "borti oss" men ingen har gjort noe særlig justeringer på medisiner og dose. Jeg har også tatt EL-sprøyte når folliklene er rundt 14-15mm som jeg mistenker er tidlig.. Hvor lenge skal man orke å holde på og hva gjør man? 😞😞 Jeg har aldri hørt om noen som ikke har fått innsett etter tre uttak en gang.. Anonymkode: 0c455...d98 Hvilke medisiner har du stått på? Pergoveris eller Meriofert er en blanding av FSH og LH. Du kan også preppes med østrogen fra syklusdag 21 i syklusen før sprøytestart. Og du kan ta Ovitrelle et par dager senere enn du nå har gjort, det høres altfor tidlig ut! Anonymkode: 59c15...f6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #6 Del Skrevet 5. november 2024 Jeg har hatt 6 uttak, hvorav det første resulterte i rundt 11 follikler hvorav alle eggposene var tomme ved uttak. Har også hatt et par runder med umodne egg, selv om follikkelene var «store nok». Fikk da satt dobbel el. Sprøye (ovitrelle + en jeg selvfølgelig ikke husker navnet på nå), det gjorde susen for eggene. Etter dobbel trigger var 90% av eggene alltid modne😊 Duostim som jeg ser er nevnt her tidligere er også en fin mulighet til å få høstet mest mulig😊 Anonymkode: 3dc9e...560 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #7 Del Skrevet 5. november 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har hatt 6 uttak, hvorav det første resulterte i rundt 11 follikler hvorav alle eggposene var tomme ved uttak. Har også hatt et par runder med umodne egg, selv om follikkelene var «store nok». Fikk da satt dobbel el. Sprøye (ovitrelle + en jeg selvfølgelig ikke husker navnet på nå), det gjorde susen for eggene. Etter dobbel trigger var 90% av eggene alltid modne😊 Duostim som jeg ser er nevnt her tidligere er også en fin mulighet til å få høstet mest mulig😊 Anonymkode: 3dc9e...560 Tusen takk for svar 🥰 Kan det ha vært Gonapeptyl? Anonymkode: 0c455...d98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #8 Del Skrevet 5. november 2024 AnonymBruker skrev (På 1.11.2024 den 20.24): Hvilke medisiner har du stått på? Pergoveris eller Meriofert er en blanding av FSH og LH. Du kan også preppes med østrogen fra syklusdag 21 i syklusen før sprøytestart. Og du kan ta Ovitrelle et par dager senere enn du nå har gjort, det høres altfor tidlig ut! Anonymkode: 59c15...f6e Har prøvd Rekovelle og Menopur Anonymkode: 0c455...d98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #9 Del Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Tusen takk for svar 🥰 Kan det ha vært Gonapeptyl? Anonymkode: 0c455...d98 Ja, det stemmer! Har du prøvd dobbel trigger? Masse lykke til videre❤️ Anonymkode: 3dc9e...560 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #10 Del Skrevet 11. november 2024 TS, i dag satte jeg dobbel trigger og folliklene mine er rundt 20mm, største er 24. Du må snakke med klinikken din før neste forsøk! Anonymkode: 59c15...f6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå