Gå til innhold

Kan eldre menn være like kåte som de unge?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 34 og har datet en mann på 23 i 1 år, hadde sex 2-3 ganger om dagen og han fikk ereksjon hver gang jeg tok på han og tok meg i alle slags stillinger. Aldersforskjellen ble for stor for meg da jeg syns han var umoden så jeg har dumpet nå og tenker nå å finne en på min alder. Men er menn i alder 34-40 som vil ha sex 2-3 ganger om dagen og med lett ereksjon lett å finne? De jeg har datet tidligere har syns det har holdt med 1 gang og var mindre variert med stillinger og generelt litt vill sex. Har litt panikk for om det der var den eneste sjansen for et heftig sexliv. 

Anonymkode: 825dd...ab8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er tidlig i 30 årene og ikke i nærheten av så kåt som jeg var i tidlig 20 årene. 

Holder med utløsning annenhver dag.

Anonymkode: f9683...4a2

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg er 34 og har datet en mann på 23 i 1 år, hadde sex 2-3 ganger om dagen og han fikk ereksjon hver gang jeg tok på han og tok meg i alle slags stillinger. Aldersforskjellen ble for stor for meg da jeg syns han var umoden så jeg har dumpet nå og tenker nå å finne en på min alder. Men er menn i alder 34-40 som vil ha sex 2-3 ganger om dagen og med lett ereksjon lett å finne? De jeg har datet tidligere har syns det har holdt med 1 gang og var mindre variert med stillinger og generelt litt vill sex. Har litt panikk for om det der var den eneste sjansen for et heftig sexliv. 

Er selv 39, er nærmest orgasmeavhengig. Jeg kan lett ha 10 orgasmer daglig og liker å gi mange deilige orgasmer.

Anonymkode: c1d87...3af

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Er selv 39, er nærmest orgasmeavhengig. Jeg kan lett ha 10 orgasmer daglig og liker å gi mange deilige orgasmer.

Anonymkode: c1d87...3af

Godt å høre :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

lysten til sex for meg er den samme men klarer ikke knulle 3 g om dagen men kan nok 2. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

feliek54 skrev (3 minutter siden):

lysten til sex for meg er den samme men klarer ikke knulle 3 g om dagen men kan nok 2. 

Også godt å høre :) 2 er helt fint, er mest rundt eggløsning jeg foretrekker 3. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En frisk mann i 30-årene kan ofte ha en høyere driv enn de som er i sent tenårene. Ikke noe uvanlig fenomen. Det burde være et stort rødt flagg hvis typen din ikke har lyst når han er under 50 og ellers frisk. Da bør du ta en titt på deg selv. 

Anonymkode: 85c5d...d06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

En frisk mann i 30-årene kan ofte ha en høyere driv enn de som er i sent tenårene. Ikke noe uvanlig fenomen. Det burde være et stort rødt flagg hvis typen din ikke har lyst når han er under 50 og ellers frisk. Da bør du ta en titt på deg selv. 

🙄🤪

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (14 minutter siden):

🙄🤪

Her er det faktisk du som dummer deg ut. Du er som regel ellers skarp i dine innlegg, men her bommer du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Her er det faktisk du som dummer deg ut. Du er som regel ellers skarp i dine innlegg, men her bommer du.

Nei. Du generaliserer så fryktelig at jeg ikke engang gidder å bruke tid på å svare skikkelig. Menn har også svært ulikt lyst og behov. Menn kan til og med være aseksuelle, så påstanden din blir for dum. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (Akkurat nå):

Nei. Du generaliserer så fryktelig at jeg ikke engang gidder å bruke tid på å svare skikkelig. Menn har også svært ulikt lyst og behov. Menn kan til og med være aseksuelle, så påstanden din blir for dum. 

Vi snakker generelt, ikke absolutt. Det sier seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er tidlig i 30 årene og ikke i nærheten av så kåt som jeg var i tidlig 20 årene. 

Holder med utløsning annenhver dag.

Kudos til deg for at du er ærlig  👏   Som regel så er det.... " Nei, jeg er 53, og akkurat like viril som da jeg var 18..blablabla... "                                                                                                                                                                                                                                                                            Det er en grunn til at jeg og mange med meg har yngre sexpartnere. Testo-nivået til menn går nedover med alderen, det er et uomtvistelig biologisk faktum.  Sier ikke at det ikke er variasjon, men dog.... 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bullehurk skrev (18 minutter siden):

Kudos til deg for at du er ærlig  👏   Som regel så er det.... " Nei, jeg er 53, og akkurat like viril som da jeg var 18..blablabla... "                                                                                                                                                                                                                                                                            Det er en grunn til at jeg og mange med meg har yngre sexpartnere. Testo-nivået til menn går nedover med alderen, det er et uomtvistelig biologisk faktum.  Sier ikke at det ikke er variasjon, men dog.... 

Jo takk for det. Faktisk så fikk jeg målt testosteron-nivået og det er fremdeles i toppsjiktet blant unge menn. 900 nanogram per desiliter. 
Tror det er andre faktorer som spiller inn. Kanskje det er mer mentalt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes vel alle sorter, iallefall en overvekt av supermenn her på kg 😅 

Min er 43 år, jeg har bare hatt sex med han etter fylte 40, men han sier han ikke holder som han gjorde i 20-årene. Da kunne han peise på, komme, og fortsette direkte uten opphold, gjerne komme 2-3 ganger til.

Nå i godt voksen alder trenger han litt pause mellom slaga for å bli klar igjen. Har vi huset for oss selv en helgemorgen holder vi gjerne på i noen timer og han kommer tre ganger. 

Vi har sex hver dag, så det mentale spiller kanskje en rolle også? Jeg ser heller ikke ut som Meghan Fox 😅 men vi elsker hverandre. 

Anonymkode: ce83a...cb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 29, ikke like kåt nå som når jeg var 19. Orker liksom ikke å ha sex hele tiden 😅

Anonymkode: dcd72...7d7

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå i midten av femtiåra, synes jeg tre ganger i uka er passe. Til gjengjeld kan vi holde på lenge.

Jeg vet ikke hva du mener med å date, men hvis det bare er for sex, så kan du jo godt ha to stykker, eller bare ekstramannskaper i den kåteste perioden.

Vær forberedt på at menn tror de kan, men få av dem har møtt slike fordringer over lang tid, og de lurer seg selv. Det er også kjempeforskjell på å runke tre ganger om dagen, og på å ligge med noen. 

Anonymkode: e3bcc...b1e

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Mann her 1-2ganger i uken etter 35år.. 45 no og 1gang siste årene er nok.

Anonymkode: da3e3...e6f

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Nå i midten av femtiåra, synes jeg tre ganger i uka er passe. Til gjengjeld kan vi holde på lenge.

Jeg vet ikke hva du mener med å date, men hvis det bare er for sex, så kan du jo godt ha to stykker, eller bare ekstramannskaper i den kåteste perioden.

Vær forberedt på at menn tror de kan, men få av dem har møtt slike fordringer over lang tid, og de lurer seg selv. Det er også kjempeforskjell på å runke tre ganger om dagen, og på å ligge med noen. 

Anonymkode: e3bcc...b1e

Er ute etter kjæreste, så blir bare en partner. Men takk for svar uansett 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...