Gå til innhold

Dømme dama pga mange partnere i ungdommen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det kan være et rødt flagg. Det kommer an på årsak.  Folk som er blitt seksuelt misbrukt mister ofte sine intim grenser. Mange havner derfor ut i prostitusjon med eller uten betaling for sine "tjenester"

Anonymkode: 953cb...22d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det kan være et rødt flagg. Det kommer an på årsak.  Folk som er blitt seksuelt misbrukt mister ofte sine intim grenser. Mange havner derfor ut i prostitusjon med eller uten betaling for sine "tjenester"

Burde ikke da ts også være et potensielt rødt flagg?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 1.11.2024 den 12.31):

Det betyr ingenting, så lenge du er den siste 

Anonymkode: 3ba01...04c

Godt at noen har litt humor. Med mange partnere så blir det aldri en ekte tilknyttning pga st det er for mange sår i sjelen. Det styrer livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
no shame skrev (4 minutter siden):

Burde ikke da ts også være et potensielt rødt flagg?

De har da ganske lik bakgrunn og da er de hverandres røde flagg ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Godt at noen har litt humor. Med mange partnere så blir det aldri en ekte tilknyttning pga st det er for mange sår i sjelen. Det styrer livet.

For noe tullball.

Du farer med gamle myter og løgn. 

At de som har tilknytningsvansker ofte har mange partnere, vil ikke si at de med mange partnere nødvendigvis har tilknytningsvansker.

Du vet,- alle tomler er fingre, men ikke alle fingre er tomler.. Som vi lærte på barneskolen.

Alle som har vondt i brystene, har ikke melkespreng, men alle med melkespreng har vondt i brystene.. 

Ser du forskjellen?

Det som for meg er et rødt flagg, er at ts dømmer andre med strengere briller enn seg selv. Han ilegger folk med samme historikk, andre egenskaper som seg selv..

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Så da bør ikke TS, som har svært mange partnere, etablere noe forhold, for han vil aldri kunne tilby ekte tilknytning på grunn av for mange sår i sjelen?

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det er ingenting som gjør damer så sinte som at man synes det er turn-off at de har hatt mange partnere. Ganske rart, for det må jo være lov å miste interessen av det.

Jeg synes ihvertfall det er ekkelt, men gjetter en del damer synes det samme om menn som har vært i seng med halve bygda, men de tør vel ikke si seg enig i frykt for å bli angrepet av andre damer.

Hvorfor er dette en så forferdelig provoserende mening for dere damer? Hvor moro er det egentlig å være nr 50 eller 100? Høres ikke kult ut på noen som helst måte for min del, bare veldig avtennende.

(Nå skal det sies at TS har hatt veldig mange damer selv, så da forstår jeg egentlig ikke problemet hans)

Nå blir jeg vel angrepet og korsfestet for en mening jeg synes alle egentlig bør godta uten noen som helst problemer.

Anonymkode: 0becf...d3b

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er ingenting som gjør damer så sinte som at man synes det er turn-off at de har hatt mange partnere. Ganske rart, for det må jo være lov å miste interessen av det.

Jeg synes ihvertfall det er ekkelt, men gjetter en del damer synes det samme om menn som har vært i seng med halve bygda, men de tør vel ikke si seg enig i frykt for å bli angrepet av andre damer.

Hvorfor er dette en så forferdelig provoserende mening for dere damer? Hvor moro er det egentlig å være nr 50 eller 100? Høres ikke kult ut på noen som helst måte for min del, bare veldig avtennende.

(Nå skal det sies at TS har hatt veldig mange damer selv, så da forstår jeg egentlig ikke problemet hans)

Nå blir jeg vel angrepet og korsfestet for en mening jeg synes alle egentlig bør godta uten noen som helst problemer.

Problemet er at han selv har hatt mange partnere. Hadde han vært veldig kristen, eller hatt svært få partnere, så ville ingen ha reagert. Men han har selv 25 stykker. Da kan han ikke si at hennes 35 er "rødt flagg". Han har også vært gift 3 ganger, og skilt 3 ganger. Det er enda verre - da har man jo bevis på at han ikke tar ekteskap på alvor, og ikke klarer å jobbe for forholdet.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.11.2024 den 13.27):

Standarder og risikoaversjon er en fin bil 😎

Anonymkode: 94d28...fc8

Muligens. Men det blir fort en ensom bil. 

Som er unyttig til det meste man ønsker å bruke den til.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Rosalilje84 skrev (1 minutt siden):

Problemet er at han selv har hatt mange partnere. Hadde han vært veldig kristen, eller hatt svært få partnere, så ville ingen ha reagert. Men han har selv 25 stykker. Da kan han ikke si at hennes 35 er "rødt flagg". Han har også vært gift 3 ganger, og skilt 3 ganger. Det er enda verre - da har man jo bevis på at han ikke tar ekteskap på alvor, og ikke klarer å jobbe for forholdet.

En mann med veldig få partnere hadde nok fått så øra flagret han også. Det har vi alle sett mange ganger her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

En mann med veldig få partnere hadde nok fått så øra flagret han også. Det har vi alle sett mange ganger her inne.

Jeg kan ikke snakke for andre, men jeg hadde ikke reagert. Jeg reagerer på dobbeltmoral i denne saken.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg synes det er et ekkelt menneske/kvinnesyn når noen ser på antallet noen har hatt sex med fremfor helheten av det mennesket. Det er min mening som en kvinne i 50 årene som kan telle partnere med på en hånd og som aldri har hatt en ONS. Nå er jeg enke, men om jeg skulle vurdert et nytt forhold ville en mann som var opptatt av min seksuelle historie i forhold til antall partnere nok blitt uaktuell. For meg så er det så mange andre kvaliteter som er viktig.

Anonymkode: 45aa2...911

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg synes det er et ekkelt menneske/kvinnesyn når noen ser på antallet noen har hatt sex med fremfor helheten av det mennesket. Det er min mening som en kvinne i 50 årene som kan telle partnere med på en hånd og som aldri har hatt en ONS. Nå er jeg enke, men om jeg skulle vurdert et nytt forhold ville en mann som var opptatt av min seksuelle historie i forhold til antall partnere nok blitt uaktuell. For meg så er det så mange andre kvaliteter som er viktig.

Så du hadde ikke blitt skepstisk eller mistet interessen om din neste partner hadde vært i seng med 10 eller 20 ganger så mange partnere som deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så du hadde ikke blitt skepstisk eller mistet interessen om din neste partner hadde vært i seng med 10 eller 20 ganger så mange partnere som deg?

Mannen min hadde i alle fall mer enn 20x så mange tidligere partnere som meg. Min første kjæreste trolig under 10. For meg så er det viktigere hvem han er her og nå. Livet han har levd har vært med på å forme ham, og resulatet er viktigere enn prossessen for meg. Så nei, jeg hadde ikke blitt skeptisk av antallet partnere.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er perfekt, og du henger deg opp i at hun har hatt mange partnere før deg. Hva har det for betydning? Er du redd for at hun går rundt og husker og tenker på alle disse? For jeg tror det er lettere å huske de 3 stk man har hatt enn 25+ liksom.

Eller er det mannesamfunnet som ser ned på damer med mange partnere og du må føye deg etter det? Skjerp deg. Det er ingen andre enn dere som trenger å vite dette. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Niks, finner ikke det provoserende i det hele tatt.

Det som derimot ER provoserende er at ts mener det er et rødt flagg at de har ligget med omtrent like mange. 

Ser du virkelig ikke forskjellen? 

Dere er så opptatt av hva kvinnen har gjort og hvem hun har pult at dere går glipp av at han selv har det samme antallet 🤣

Da handler det ikke om preferanser, men dobbeltmoral..

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Fremmed fugl skrev (3 timer siden):

Nå er de fleste ikke interesserte i åpne forhold, og kan ikke skjønne at TS skal vifte med det som for de fleste vil bli sett på som et svært rødt flag, hvis ikke TS selv har det som en viktig preferanse å leve i et åpent forhold. Hvis han har det så burde han ha nevnt det tidlig i dating (første date eller i forkant). 

Jeg sier hva jeg ville gjort utifra at utroskap er vondt. Åpent forhold er bedre om hun da ønsker å benytte en sånn anledning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.11.2024 den 12.16):

Hei, jeg har møtt ei dame 56 år, hun har vært skilt i 5 år.

vi har snakket om fortiden, partnere, hva vi liker, hvordan vi skal ha det sammen inn i alderdommen.

Saken er at hun som ung fra ca 20-35 da hun giftet seg hadde relativt mange partnere, ca 25 stk og etter hun skilte seg 10 stk.

burde dette være et rødt flagg, vi har god sex, fine samtaler, god økonomi begge, ryddig mot ekser (de vi var gift med og har barn med)

mann 55, med ca 25 partnere totalt - gift og skilt i 3 år

Anonymkode: 363fe...9f8

Er ikke du for gammel til å fokusere på sånt tull?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Funker ikke det samme på damer og menn pga biologi og ting som skjer i hjernen.

Anonymkode: 94d28...fc8

Det er feil, så enkelt er det. Som andre har påpekt, sjekk dyreadferd.  Hvor opptatt er sjimpanser av at hunnene er jomfruer?

Anonymkode: 3eaf8...428

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...