Gå til innhold

God «hjemme-BH» (stor str) som ikke strammer

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg finner ikke bh’er som ikke strammer for mye, men har for store bryster til å gå uten. Hjemme alene går jeg uten, men det blir fort litt krise hvis det ringer på litt uventet 🙈

Jeg er overvektig, så jeg kan bare glemme å finne bh’er uten spiler pg mye tilpasninger. Det ideelle hadde vært en slags topp, som sitter behagelig på og som holder ting LITT på plass, uten å bli stramt. Har E-cup, så når kjøper noe som er stort nok for bysten så er plagget altfor stort ellers.

Noen som har ideer til hvordan jeg kan kle meg for å slippe å gå med bh, eventuelt en butikk med stort utvalg i bh’er? 

Anonymkode: 704ee...3f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mary of sweeden har behagelige bher. Passformen på cupene kan være håpløs. Spiss 50-talls stil på mange. Men hjemme gjør det vel lite

Anonymkode: f44cb...815

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.bonprix.no/produkt/bh-uten-boyle-med-okologisk-bomull-2-pack-hvit-sort-961976/#image Syns de her, og flere av de bøyleløse i økologisk bomull, er behagelige. Syns bomullsbh’er er bedre enn de i polyester da de ofte blir litt for klamme under brystet. Er overvektig selv, og de sitter veldig godt på selvom de er uten bøyler. 

Endret av Gogglebox
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et par bh-topper fra kappahl i XL. De strekker seg mye. Følte det var litt for lite hold i de før (stroppene kan ikke stilles, og jeg er kort i ryggen), men nå synes jeg de er de beste å bruke. De holder litt på plass, og det synes ikke sånn at man ikke har vanlig BH på. 

Anonymkode: 4468e...c35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker noen uten spiler fra kappahl. Finnes i alle størrelser og jeg elsker de🤣 har sluttet med vanlig bh, med mindre jeg skal kle meg pent. 

Anonymkode: 85d53...1dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...