AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #1 Del Skrevet 1. november 2024 Jeg er interessert I å vite hvordan folk tenker rundt temaet. Altså folk stemples så mye med dette, hva er det som frigjør en fra å være stemplet som hore eller puledukke? Du er med en mann fordi du elsker ham, du elsker ham fordi...og du lar ham ha sex med deg.. sannsynligvis noen ganger pliktsex. Er det hvis man blir betalt med cash money? Hva om en har sex for sexen skyld og ikke tar penger eller får goder eller gaver? Når han man ha uhorete sex? Anonymkode: 68c53...971 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #2 Del Skrevet 1. november 2024 Er det ingen aldersgrense på det forumet her? Anonymkode: af923...0a7 27 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingv38 Skrevet 1. november 2024 #3 Del Skrevet 1. november 2024 Kvinne, som har bikket 40 her og jeg har alltid hatt mye lyst og det har medført at «liggelisten» har blitt lang😳 Personlig verken angrer jeg eller ønsker å miste lystene mine, jeg liker de og trives med det. Det gir meg rett og slett ett godt og spennende liv selv om jeg ble stemplet som lett på tråden, hore og løs i ungdomen😳 Mye tror jeg skyldes misunnelse da jeg var populær og sikkert atraktiv for mange.. Etterhvert lærte jeg at det finnes gutter og menn man kan dele slike ting med og som til og med liker at jeg som dame er slik😳 Men ja, noen er raske med å stemple de som er som meg, bare Hvirdan jeg kler meg har gitt meg slike beskyldninger men.. Andre jenter et åpenbart verst til å dømme og det igjen tror jeg skyldes misunnelse🤔 4 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bullehurk Skrevet 1. november 2024 #4 Del Skrevet 1. november 2024 Ingv38 skrev (3 minutter siden): Andre jenter et åpenbart verst til å dømme og det igjen tror jeg skyldes misunnelse🤔 100 % Sannhet ! 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #5 Del Skrevet 1. november 2024 Ingv38 skrev (2 minutter siden): Kvinne, som har bikket 40 her og jeg har alltid hatt mye lyst og det har medført at «liggelisten» har blitt lang😳 Personlig verken angrer jeg eller ønsker å miste lystene mine, jeg liker de og trives med det. Det gir meg rett og slett ett godt og spennende liv selv om jeg ble stemplet som lett på tråden, hore og løs i ungdomen😳 Mye tror jeg skyldes misunnelse da jeg var populær og sikkert atraktiv for mange.. Etterhvert lærte jeg at det finnes gutter og menn man kan dele slike ting med og som til og med liker at jeg som dame er slik😳 Men ja, noen er raske med å stemple de som er som meg, bare Hvirdan jeg kler meg har gitt meg slike beskyldninger men.. Andre jenter et åpenbart verst til å dømme og det igjen tror jeg skyldes misunnelse🤔 Liten kommentar til deg. Jeg tror ikke det skyldes misunnelse. Jeg tror det skyldes usikkerhet. De tør ikke eller ønsker ikke å gjøre og være som deg, men de vil ikke at du skal stjele oppmerksomheten fra menn eller at hvordan du er skal bli standard for hvordan de bør være. Derfor: Ikke misunnelse, men usikkerhet og konkurranse. Hilsen dame på rundt 40 som oppfører seg og lever litt motsatt av deg. Anonymkode: b7f9f...b02 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #6 Del Skrevet 1. november 2024 bullehurk skrev (2 minutter siden): 100 % Sannhet ! Feil. Ikke misunnelse (ihvertfall ikke for alle), heller usikkerhet. Anonymkode: b7f9f...b02 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #7 Del Skrevet 1. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Liten kommentar til deg. Jeg tror ikke det skyldes misunnelse. Jeg tror det skyldes usikkerhet. De tør ikke eller ønsker ikke å gjøre og være som deg, men de vil ikke at du skal stjele oppmerksomheten fra menn eller at hvordan du er skal bli standard for hvordan de bør være. Derfor: Ikke misunnelse, men usikkerhet og konkurranse. Hilsen dame på rundt 40 som oppfører seg og lever litt motsatt av deg. Anonymkode: b7f9f...b02 Enig, handler om usikkerhet. Jeg er også i 40åra, hatt mange partnere. Fordi jeg er glad i sex, liker å utforske. Prøvd masse som er forbudt for noen, alt av fri vilje. Uttad er jeg en "grå mus", de fleste ville nok fått sjokk om de visste hva jeg holdt på med. Dømmer ikke andre, driter i hva andre gjør. Anonymkode: f4f4d...355 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 1. november 2024 #8 Del Skrevet 1. november 2024 Jeg stempler ingen som lett på tråden fordi de har en lang "liggeliste". Bra de har et sexliv, tenker jeg. 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #9 Del Skrevet 1. november 2024 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Jeg er interessert I å vite hvordan folk tenker rundt temaet. Altså folk stemples så mye med dette, hva er det som frigjør en fra å være stemplet som hore eller puledukke? Du er med en mann fordi du elsker ham, du elsker ham fordi...og du lar ham ha sex med deg.. sannsynligvis noen ganger pliktsex. Er det hvis man blir betalt med cash money? Hva om en har sex for sexen skyld og ikke tar penger eller får goder eller gaver? Når han man ha uhorete sex? Anonymkode: 68c53...971 Alle vil ha forskjellig syn på hva som er uhorete og horete. Det beste du kan gjøre for deg er å ta godt vare på deg selv, tenke sikkerhet og helse og mentalhelse, og deretter gjøre det DU vil og har glede av i DITT liv. Ikke tenk på hvordan andre stempler. Tenk heller på hvordan du stempler og velg det som er bra og sunt for deg. Kos deg med livet ditt! Anonymkode: b7f9f...b02 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #10 Del Skrevet 1. november 2024 Horete må ikke være noe negativt, mange lever sikkert fine horete liv om det passer for dem og dem de omgåes. Vi har alle vår indre hore om sexualitet gjør noen hore. Men sex for penger er det ikke mange som har. Og pliktsex kan ha stor skade på noens sexualitet Anonymkode: dfece...c19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #11 Del Skrevet 1. november 2024 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Horete må ikke være noe negativt, mange lever sikkert fine horete liv om det passer for dem og dem de omgåes. Vi har alle vår indre hore om sexualitet gjør noen hore. Men sex for penger er det ikke mange som har. Og pliktsex kan ha stor skade på noens sexualitet Anonymkode: dfece...c19 Men sex for goder? Anonymkode: 68c53...971 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #12 Del Skrevet 1. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men sex for goder? Anonymkode: 68c53...971 Skal man alltid gå ut i fra at mannen vil ha sex /har trang til sex mye mer enn kvinnen og derfor må en som kvinne motta blomster, middager etc i tillegg?? Anonymkode: 68c53...971 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #13 Del Skrevet 1. november 2024 Jeg tror i liten grad den skeptiske holdningen til slik oppførsel skyldes misunnelse, og jeg tror heller ikke den negative holdningen har noe særlig med moralsk fordømmelse å gjøre. Promiskuøs atferd er imidlertid ofte forbundet med Cluster B-personlighetstrekk, og det er nok primært personligheten - ikke promiskuiteten i seg selv - mange reagerer negativt på. Diagnosekriteriene for denne personlighetstypen er ganske illustrerende for hva jeg har i tankene https://sml.snl.no/dramatiserende_personlighetsforstyrrelse Anonymkode: 58c72...481 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #14 Del Skrevet 1. november 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg tror i liten grad den skeptiske holdningen til slik oppførsel skyldes misunnelse, og jeg tror heller ikke den negative holdningen har noe særlig med moralsk fordømmelse å gjøre. Promiskuøs atferd er imidlertid ofte forbundet med Cluster B-personlighetstrekk, og det er nok primært personligheten - ikke promiskuiteten i seg selv - mange reagerer negativt på. Diagnosekriteriene for denne personlighetstypen er ganske illustrerende for hva jeg har i tankene https://sml.snl.no/dramatiserende_personlighetsforstyrrelse Anonymkode: 58c72...481 Ganske ekstremt å si at folk som er promiskuøse har personlighetsforstyrrelse. Jeg lurer egentlig på hvor grensa går er det promiskuøsitet som gjør en til "hore". Hva om en er singel? Anonymkode: 68c53...971 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #15 Del Skrevet 1. november 2024 Jeg har ikke sex med noen jeg ikke vil ha sex med? Anonymkode: 1c75a...6ac 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 1. november 2024 #16 Del Skrevet 1. november 2024 Hvor går grensen for horete oppførsel? ved betaling. Tar man betalt, er man per definisjon hore. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 1. november 2024 #17 Del Skrevet 1. november 2024 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #18 Del Skrevet 1. november 2024 SlemUlv skrev (3 minutter siden): Hvor går grensen for horete oppførsel? ved betaling. Tar man betalt, er man per definisjon hore. Betaling i form av penger? Gjelder dette også forhold der noen er med noen kun eller stortsett fordi det er økonomisk gunstig? Anonymkode: 68c53...971 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 1. november 2024 #19 Del Skrevet 1. november 2024 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Horete må ikke være noe negativt, mange lever sikkert fine horete liv om det passer for dem og dem de omgåes. Vi har alle vår indre hore om sexualitet gjør noen hore. Men sex for penger er det ikke mange som har. Og pliktsex kan ha stor skade på noens sexualitet Anonymkode: dfece...c19 Vi har alle vår indre hore. Den likte jeg 😂. Det tror jeg gjelder menn også 😂. Pliktsex er virkelig ikke bra... Jeg lurer litt på hva det er som får andre mennesker til å ligge rundt? For meg er det litt uforståelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #20 Del Skrevet 1. november 2024 Irak skrev (3 minutter siden): Vi har alle vår indre hore. Den likte jeg 😂. Det tror jeg gjelder menn også 😂. Pliktsex er virkelig ikke bra... Jeg lurer litt på hva det er som får andre mennesker til å ligge rundt? For meg er det litt uforståelig... Vel, jeg vet ikke hvor gammel du er. Men det kan hende du skjønner det når du får høyere sexlyst en dag og er singel... Anonymkode: 68c53...971 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå