AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #1 Skrevet 1. november 2024 Jeg gjør det..og jeg har blitt mer og mer bevisst på det så det plager meg. Merker ikke noe mønster i dette, kun at det skjer to-tre ganger pr dag, noen ganger oftere. Kan være når jeg sitter i ro, eller i aktivitet. Så lager halsen min altså en slags svak snorkelyd på innpust. Mannen min kan også ha det sånn, men han sier det er ganske sjeldent hos han. Er dette noe flere opplever? Er det normalt? Har vært hos ønh og fastlege men de ser bare rart på meg og skjønner ikke helt hva jeg mener tror jeg.. 🙈 jeg er bekymret for at noe vokser nedi der..men da skulle man jo tro at denne lyden var konstant..? Anonymkode: 9077f...853
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #2 Skrevet 1. november 2024 Er du overvektig? Mitt inntrykk er at det er mye mere lyd i pusten hos sterkt overvektige folk. Anonymkode: 996e8...693
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #3 Skrevet 1. november 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Er du overvektig? Mitt inntrykk er at det er mye mere lyd i pusten hos sterkt overvektige folk. Anonymkode: 996e8...693 Har lagt på meg litt de siste par årene ja, så har fått litt dobbelthake 🙈 er kanskje 10 kg for mye bare.. men samboeren er ihvertfall ikke overvektig. Skjønner hva du mener.. Anonymkode: 9077f...853
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #4 Skrevet 1. november 2024 Noen flere? Anonymkode: 9077f...853
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå