AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #1 Skrevet 1. november 2024 Hvor fikk dere beskjed? Anonymkode: 8bde2...1cd
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #2 Skrevet 1. november 2024 Beskjed om hva når? Du får varsel på sms om du har satt opp sms varsling på Helsenrge.no når byttet blir gjennomført av systemet. Deretter får du brev om at byttet er gjennomført. Anonymkode: ba3c5...230 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #3 Skrevet 1. november 2024 Sjekk i helsenorge app eller nett. Husk å be gammel fastlege sende over papirene. Anonymkode: ab336...d63
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #4 Skrevet 1. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Sjekk i helsenorge app eller nett. Husk å be gammel fastlege sende over papirene. Anonymkode: ab336...d63 Jeg har ikke fått noe melding der og gamle står fortsatt betyr det at det ikke ble bytte for november eller kan det fortsatt skje senere idag f eks? Anonymkode: 8bde2...1cd
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #5 Skrevet 1. november 2024 Lista jeg ser på på Helsenorge er ikke oppdatert, akkurat samme sifre som i går på de øverste legene på lista. Kanskje det ikke oppdateres før senere eller over helga? Anonymkode: d93e3...956
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #6 Skrevet 1. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har ikke fått noe melding der og gamle står fortsatt betyr det at det ikke ble bytte for november eller kan det fortsatt skje senere idag f eks? Anonymkode: 8bde2...1cd Hvis du fortsatt står på listen til den gamle fastlegen dun på helsenorge nå så er det ikke skjedd bytte. Jeg fikk ny fastlege fra midnatt. Anonymkode: 47155...053
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #7 Skrevet 1. november 2024 Noen lister er sperret for nye pasienter. https://www.legelisten.no/blogg/211-star-du-pa-lure-venteliste Anonymkode: 3ecee...78b
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #8 Skrevet 1. november 2024 Har du fått ny fastlege skal dette i det minste stå på din side på Helsenorge fra midnatt. Beskjeden kan kanskje komme seinere, men byttet skjer fra midnatt den første i måneden. Anonymkode: 25773...6d0 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #9 Skrevet 1. november 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg har ikke fått noe melding der og gamle står fortsatt betyr det at det ikke ble bytte for november eller kan det fortsatt skje senere idag f eks? Anonymkode: 8bde2...1cd Jeg fikk sm fra helsenorge i 17 tiden i dag om ny fastlege fra 1 des. Dvs sms sier bare "melding fra Helsenorge", så logger man seg på. Anonymkode: 3eecc...1e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå