AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #1 Skrevet 1. november 2024 Hei, hvor kjøper dere ull til barnehagebarn? hva er best og billigst? (f.eks) Anonymkode: 572db...1e0
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #2 Skrevet 1. november 2024 Veldig glad i Reflex fra barnas hus, billig og bra Anonymkode: 118fd...fa3 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #3 Skrevet 1. november 2024 Kjøper ull der jeg finner noe jeg synes er fint og ok prismessig. Starter ofte med å google det jeg trenger, men siden det alltid er salg et eller annet sted sjekker jeg ofte flere steder. Feks colorwool, petterogpia, ugleungene (uglebarna?), xxl, Zalando, babycare, Babyshop, osv. Er så mange nettbutikker at jeg bytter litt på, avhengig av hva jeg skal ha. Anonymkode: 1fef9...aa3 1
Tanuki Skrevet 1. november 2024 #4 Skrevet 1. november 2024 Kjøper på salg og på Finn. Klærne blir så slitt i bhg uansett, så ingen vits i å kjøpe mye nytt. 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #5 Skrevet 1. november 2024 Elsker colorwool, de har ofte tilbud. Ellers kjøper jeg en del brukt på finn, da er det ikke så farlig med det. Anonymkode: 4a336...fb6
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #6 Skrevet 1. november 2024 Reflex, Pierre Robert og Helledussen kjøper jeg gjerne, ganske rimelig og ofte på tilbud. Og kjøper kanskje et sett fra Hust & Claire til "pent" i tillegg - litt dyrere men fint og god kvalitet. Anonymkode: c99c6...98f 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #7 Skrevet 1. november 2024 Tanuki skrev (1 time siden): Kjøper på salg og på Finn. Klærne blir så slitt i bhg uansett, så ingen vits i å kjøpe mye nytt. Derfor kjøper vi nytt, det holder mye lengre da det ikke er så slitt. Anonymkode: b344d...418 2
PurpleTuliip Skrevet 1. november 2024 #8 Skrevet 1. november 2024 Klespakker på Finn. Folk kjøper i overflod så siste fire pakkene jeg har kjøpt har meste av klærne kommet med lapp på enda. Sjokkerende men sant. 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #9 Skrevet 1. november 2024 Jeg er glad i Joha. Kjøper nesten kun på salg. God kvalitet og enkelt og matche med hverandre sånn fargemessig. Det synes jeg ikke hust and claire er, men elsker kvaliteten. Bare søk ull salg på Google så får du mange nettbutikker som har ullsalg. Anonymkode: 61719...5c4 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #10 Skrevet 1. november 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei, hvor kjøper dere ull til barnehagebarn? hva er best og billigst? (f.eks) Anonymkode: 572db...1e0 Ull finnes i ulike fasonger og ulike merker og ullkvaliteter. Skal du ha det beste eller det billigste? Pris og kvalitet henger gjerne sammen? Man kjøper der bankkortet synes det er greit å bli brukt på klær til barn enten det er ull eller andre tekstiler. Anonymkode: bf32b...da2 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #11 Skrevet 1. november 2024 Nøstebarn går det mye i. Og ullen til isbjørn og Sweden synes jeg er super! Anonymkode: e78d4...6f2
Daisy-love Skrevet 1. november 2024 #12 Skrevet 1. november 2024 Cubus tidligere, men de har ikke ren ull lengre, men et blandingsprodukt. Prisen har ikke gått ned, heller opp 🙄 Sparkjøp har av og til gode tilbud på flere merker, sånn utenom de som er nevnt.
Tanuki Skrevet 1. november 2024 #13 Skrevet 1. november 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Derfor kjøper vi nytt, det holder mye lengre da det ikke er så slitt. Anonymkode: b344d...418 Jeg skrev ikke at jeg kjøper slitte klær. 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #14 Skrevet 1. november 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ull finnes i ulike fasonger og ulike merker og ullkvaliteter. Skal du ha det beste eller det billigste? Pris og kvalitet henger gjerne sammen? Man kjøper der bankkortet synes det er greit å bli brukt på klær til barn enten det er ull eller andre tekstiler. Anonymkode: bf32b...da2 begge deler, hva er best? hva er godt hvalitet? Anonymkode: 572db...1e0
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #15 Skrevet 1. november 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): begge deler, hva er best? hva er godt hvalitet? Anonymkode: 572db...1e0 Hvis du vil ha best OG billigst bør du kjøpe på Finn.no. Anonymkode: e78d4...6f2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #16 Skrevet 1. november 2024 Tanuki skrev (5 timer siden): Kjøper på salg og på Finn. Klærne blir så slitt i bhg uansett, så ingen vits i å kjøpe mye nytt. PurpleTuliip skrev (4 timer siden): Klespakker på Finn. Folk kjøper i overflod så siste fire pakkene jeg har kjøpt har meste av klærne kommet med lapp på enda. Sjokkerende men sant. Hva ser dere etter i Finn-annonsene for å finne de gode klærne? Jeg vil gjerne kjøpe brukt, men sliter med å finne annonser der jeg kan være sikker på at klærne ikke er alt for slitt. Anonymkode: 6931d...527 1
Tanuki Skrevet 1. november 2024 #17 Skrevet 1. november 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hva ser dere etter i Finn-annonsene for å finne de gode klærne? Jeg vil gjerne kjøpe brukt, men sliter med å finne annonser der jeg kan være sikker på at klærne ikke er alt for slitt. Anonymkode: 6931d...527 I hovedsak bilder
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #18 Skrevet 1. november 2024 Tanuki skrev (13 timer siden): Kjøper på salg og på Finn. Klærne blir så slitt i bhg uansett, så ingen vits i å kjøpe mye nytt. Slitt? De fleste ullsett som jeg kjøpte nytt i fjor ser nytt ut enda, og det som jeg kjøpte brukt ser like slitt ut. Kjøper flere ullsett og de vaskes ikke hele tiden med mindre det er flekker eller liknende. Anonymkode: a230f...7e7
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #19 Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): begge deler, hva er best? hva er godt hvalitet? Anonymkode: 572db...1e0 Spør su meg, så kjøper vi Norsk og støtter Norske fabrikker, nemlig Janus og Safa. Ikke billig, ikke det dyreste heller, og som skrevet før, Sparkjøp har tidvis 40% det samme har Coop obs. De har og Outlet salg på fabrikkene. Anonymkode: bf32b...da2 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #20 Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Slitt? De fleste ullsett som jeg kjøpte nytt i fjor ser nytt ut enda, og det som jeg kjøpte brukt ser like slitt ut. Kjøper flere ullsett og de vaskes ikke hele tiden med mindre det er flekker eller liknende. Anonymkode: a230f...7e7 Betyr mye hvordan man vaske ull. Anonymkode: bf32b...da2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå