AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #1 Del Skrevet 1. november 2024 Eller er first price like greit? Har Rema og Kiwi i nærheten. Kan ikke drikke vannet hvor jeg bor så må jo ha litt. Anonymkode: 674a4...395 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #2 Del Skrevet 1. november 2024 Ville kjøpt en 5l. Så fyller du opp på jobb eller hos familie/venner du er hos. Evt kjøper du en vanndunk fra sportsbutikk, biltema, jula el. Kan få 20l. Så fyller du hos kjente. Anonymkode: 426b7...c40 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #3 Del Skrevet 13. november 2024 Vi kjøper på Coop xtra. 1,5ltr og den på 5eller 10 ltr. Vi kan heller ikke drikke vannet vi har hjemme da det smaker søtt og høgg. Anonymkode: e1414...d04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #4 Del Skrevet 13. november 2024 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Vi kjøper på Coop xtra. 1,5ltr og den på 5eller 10 ltr. Vi kan heller ikke drikke vannet vi har hjemme da det smaker søtt og høgg. Anonymkode: e1414...d04 Søtt vann? Har noen helt sukker i vannmagasinene? Anonymkode: ad90d...fa2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #5 Del Skrevet 13. november 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Søtt vann? Har noen helt sukker i vannmagasinene? Anonymkode: ad90d...fa2 Nei hva som skjer med vannet aner jeg ikke, bare at det smaker helt uvanlig og finnes ikke godt så vi må kjøpe vann på flaske. Anonymkode: e1414...d04 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2024 #6 Del Skrevet 13. november 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Nei hva som skjer med vannet aner jeg ikke, bare at det smaker helt uvanlig og finnes ikke godt så vi må kjøpe vann på flaske. Anonymkode: e1414...d04 Søtt vann hadde jeg en bekjent som slet med. Viste seg at han hadde mye jern og kalsium i vannet kombinert med en ømfintlig gane. Han bestilte skylling av rørene og etter det har jeg ikke hørt han nevne det med ett ord. Kanskje en ide for deg? ☺️ Anonymkode: 4a28d...f1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #7 Del Skrevet 16. november 2024 AnonymBruker skrev (På 14.11.2024 den 0.36): Søtt vann hadde jeg en bekjent som slet med. Viste seg at han hadde mye jern og kalsium i vannet kombinert med en ømfintlig gane. Han bestilte skylling av rørene og etter det har jeg ikke hørt han nevne det med ett ord. Kanskje en ide for deg? ☺️ Anonymkode: 4a28d...f1d Takk for tips! Det skal jeg sjekke ut om kan gjøre. Hvor bestiller man det? Hos rørlegger? Anonymkode: e1414...d04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 16. november 2024 #8 Del Skrevet 16. november 2024 Har du kommunalt vann hadde jeg tatt det med de først. Krev en vannprøve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #9 Del Skrevet 16. november 2024 Hensatt skrev (5 timer siden): Har du kommunalt vann hadde jeg tatt det med de først. Krev en vannprøve. Hvordan kan jeg kreve en vannprøve, hvem kontakter jeg da? Anonymkode: e1414...d04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 16. november 2024 #10 Del Skrevet 16. november 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvordan kan jeg kreve en vannprøve, hvem kontakter jeg da? Anonymkode: e1414...d04 Som sagt; kommunen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå